Miten lenkkipolulta voi iskeä jonkun? Mitä siinä voi luontevasti ja päällekäymättä sanoa?
Kommentit (55)
Näin talvella: "Oho, olipa liukas kohta, ole sinäkin varovainen"
Älä ole painostava, sillä se helposti johtaa siihen, että naisen pitää valita uusi lenkkipaikka, koska pelkää uutta kohtaamista.
Ohimennen kevyt täky, jos tarttuu, niin tarttuu.
Hölkkää vastaan ja vilauttaa hymyn,toimii. Ja jos alkaa kieppua usein hymyä vilauttelemassa niin aivan varmasti vastapuoli pedattu juttelulle..
Jos ei tunnu luontevalta niin ei kannata varmaan sanoa mitään. Sitäpaitsi minkä vuoksi valitset iskupaikaksi juuri lenkkipolun? Se on sellainen paikka johon sitä harrastavat yleensä lähtevät rauhottumaan ja saadakseen olla omissa oloissaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin talvella: "Oho, olipa liukas kohta, ole sinäkin varovainen"
Älä ole painostava, sillä se helposti johtaa siihen, että naisen pitää valita uusi lenkkipaikka, koska pelkää uutta kohtaamista.
Ohimennen kevyt täky, jos tarttuu, niin tarttuu.
Oletko varma, että ap on mies?
Minä en ainakaan voi, koska hitaalta juoksultani en kyllä ketään kiinni saa. Nättejä naisia ohittelee joka puolelta, mutta kun naama punottaa, hiki valuu silmiin ja huohotus estää puheen niin iske siinä sitten ketään.
No ei kuule mitenkään. Nämä on näitä juttuja joita kirjotiellaan palstalle, mutta todellisuudessa niin ei tapahdu.
Huutamalla täysiä: PYSÄHDY STANA! NYT JUTELLAAN!
Älkää pliis yrittäkö iskeä ketään lenkkipolulla tai esim. Salilla. Kun urheillaan, niin silloin urheillaan. Antakaa meidän olla rauhassa!
N22 joka puhuu kaikkien naisten puolesta
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan voi, koska hitaalta juoksultani en kyllä ketään kiinni saa. Nättejä naisia ohittelee joka puolelta, mutta kun naama punottaa, hiki valuu silmiin ja huohotus estää puheen niin iske siinä sitten ketään.
Ei ne lenkkinaiset huonokuntoisia miehiä onneksesi etsikään.
Minut on usein pysäytetty lenkkeillessä ja kysytty tietä johonkin.
t. Mies
Kyllä mä ainakin luontopoluilla kulkiessani moikkaan iloisesti kaikkia vastaan tulevia, ilman mitään aikeita. En tosin tunne kuntopolkujen tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Kloroformi toimii aina. Olen iskenyt monta kertaa onnistuneesti.
"Anteeksi, haiseeko tämä rätti teidän mielestä kloroformille?"
nimen omaan juokset päiten ja kaadat kumoon, nostat ylös ja tarjoot vaikka nenäliinaa ja nenäliinaan oot upottanu numeros
Tiedän yhden parin, joka on tavannut nimenomaan lenkkipolulla. Kuopiossa Puijon pururadoilla. Olen joskus itsekin miettinyt, että mitenköhän se käytännössä tapahtui? Lenkkeilen itsekin säännöllisesti, ja olen tehnyt tätä jo vuosien ajan, mutta eipä ole kukaan koskaan tullut lenkillä seuraansa tuputtamaan.
Kai se vaatii aika paljon tuuriakin, ja kahta erittäin ulospäinsuuntautunutta luonnetta. Sellaista joka jää juttelemaan joka paikassa suurin piirtein jokaisen vastaantulijan kanssa.
Eihän se onnistu juoksulenkillä. Jos kumpikin juoksee 10km/h vauhtia eri suuntiin, niin ei siinä paljon toisen naamaa ehdi nähdä. Jos taas mies juoksisi naisen takana, niin perseenhän siinä vaan näkee. Naamaa ei näe kummassakaan tilanteessa. Jälkimmäinen tilanne on jo ahdistava naiselle. Onko ap ihastunut lenkkeilemään naiseen tai mieheen? Kannattaa lähestyä jossain muualla kuin lenkillä.
Jos pystyt feikkaamaan jonkun liukastumisen, niin on luontevaa sanoa että onpas vaarallinen kohta. Tärkeää on myös se menetkö samaan suuntaan vai eri suuntaan kuin toinen henkilö. Samaan suuntaan mennessä on parempi mahdollisuus aloittaa tuttavuus kuin vastaan tullessa. Jos mahdollista., kannattaa pysähtyä ihmettelemään jotain kaunista kohtaa, esim. auringonlaskua järven takana.
Mä en ainakaan lämpene jos joku koittaa mua lenkillä iskeä.
Kaadut lenkillä ja kun nainen/mies tulee auttamaan niin toteat "nyt mun täytyy sulle kyllä drinksut tarjota".
Miksi sen pitäisi olla juuri lenkkipolku? Vaikea kuvitella että ketään jolkottelevaa yksilöä olisi kovin helppoa tai luontevaa lähestyä. Sen sijaan jossain kaupassa tai vaikka junassa on paljon helpompaa. Kannattaa valita ne metsästysmaat huolella.