On tullut yhä voimistuva tunne että joku tai jotkut seuraa minua
Taloyhtiön edessä on usein pysäköity vieraita autoja usean tunnin ajan niin että niissä on kuljettaja. Iltalenkin reitille on alkanut ilmestyä ihmisiä mitä en ole ennen nähnyt ja kun vaihdoin reittiä, niitä alkoi taas ilmestyä reilun viikon jälkeen. Kaksi henkilöä on käynyt kokeilemassa autoni ovia ja ilmeisesti valokuvaamassa ikkunoista sisälle. Joku on käynyt kurkkaamassa taloyhtiön postilaatikosta postiani. Kahdesta viimeisestä on valvontakameran kuvaa.
Mitä on tapahtumassa?
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisövainoajajankkaaja on ollut pitkään hiljaa. Sairaalassa?
Jännä, kuinka tuon sanan mainitsevia syytetään yhdeksi ja samaksi ihmiseksi niiden takana, mutta tämä uhreja syyllistävä ja diskreditoiva trolli saa pommittaa ketjuja ihan vapaasti toistelemalla tuota psykoosi-hokemaa :D Hypocrite much? Pelottaako jokin, kenties totuuden selviäminen ns. suurelle yleisölle? Vainon kohteena on Suomessakin jo useita, ja asiasta keskusteleminen yritetään kaikin keinoin. Eikö tuo jo kerro, että näillä diskreditoijilla on jotakin salattavaa?
Paranoia on oikeasti kurjaa kun joutuu pelkäämään
Aaaws, että sinuako oikein kiinnostaa jonkun toisen ihmisen hyvinvointi? Enpä usko :D En tarvitse sääliäsi, sillä minulla on tapahtumia videokuvattuna ja stalkkereista on mm. kasvokuva :) Mistään paranoiasta ei ole kyse, yrität kaasuvalottaa uhreja uskomaan, että he ovat hulluja. Olet varmasti yksi näistä siviili-informanteista tai sitten asiasta täysin tietämätön.
Minä ainakin olen huolissani paitsi sinun myös meidän muiden hyvinvoinnin puolesta. Jos harhasi yltyvät siihen mittaan että päätät tehdä jotain 'vainoajillesi' niin meistä kuka tahansa saattaa olla hengenvaarassa.
No niin astut sitten astetta jämäkämmälle linjalle tässä. Ilmoitan sinut.
Kannattaa miettiä siltä kantilta, että varkaat murtautuvat helpoimpiin kohteisiin. Ne haluavat helpolla saaliin ja vähällä riskillä jäädä kiinni. Ellei sinulla ole jitain ainutlaatuista superkiinnostavaa arvoesinettä tms, niin voi päätellä, ettei niitä jaksa kiinnostaa. Miksi kukaan varas näkisi niin paljon vaivaa ja käyttäisi aikaa monimutkaisiin autun seurailu sirulla- stalkkauksiin murtautuakseen juuri sinun asuntoosi? Jos joku näyttää huonolta asuntomurron kohteelta, rosvo siirtyy seuraavaa. Niinpä. Taitaa nyt olla sitä paranoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä siltä kantilta, että varkaat murtautuvat helpoimpiin kohteisiin. Ne haluavat helpolla saaliin ja vähällä riskillä jäädä kiinni. Ellei sinulla ole jitain ainutlaatuista superkiinnostavaa arvoesinettä tms, niin voi päätellä, ettei niitä jaksa kiinnostaa. Miksi kukaan varas näkisi niin paljon vaivaa ja käyttäisi aikaa monimutkaisiin autun seurailu sirulla- stalkkauksiin murtautuakseen juuri sinun asuntoosi? Jos joku näyttää huonolta asuntomurron kohteelta, rosvo siirtyy seuraavaa. Niinpä. Taitaa nyt olla sitä paranoijaa.
Yksinkertaisten mielestä pitää olla kiinnostava esine jos seurataan voi hyvää päivää näitä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisten mielestä pitää olla kiinnostava esine jos seurataan voi hyvää päivää näitä....
Pelko on siis että joku murtautuu kotiini. Ja sen vuoksi on siru autossa useita seuraajia lenkkipolun varrella tm. Oikea operaatio. Kyllä tosiaan pitää olla jotain varastettavaa että tähän lähdetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmän mielestä seuraamiseen ei tarvita mitään motiivia.
Vierailija kirjoitti:
Lääkitys kuntoon. Ei ole normaalia kuvitella että ihmiset seuraisivat seuraisivat lenkkipolkuasi. Nyt valoja päälle.
Ei tarvitse olla kyse psykoosista. Älä tuomitse kun et tiedä.
Mulle tuli mieleen siviilipoliisit, joku vohainen eksä tai kateellinen töistä antanut vinkin, että ap muka välittää huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkitys kuntoon. Ei ole normaalia kuvitella että ihmiset seuraisivat seuraisivat lenkkipolkuasi. Nyt valoja päälle.
Ei tarvitse olla kyse psykoosista. Älä tuomitse kun et tiedä.
Mulle tuli mieleen siviilipoliisit, joku vohainen eksä tai kateellinen töistä antanut vinkin, että ap muka välittää huumeita.
Juu toki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää viittikö stressata ap tä esittämällä häntä hulluksi. Tuo on jo tarpeeksi stressaavaa jokaiselle kohteelle. Tätä tapahtuu nyt ja paljon. Yritä hahmottaa tuttavapiirisi, oisiko siinä joku joka aiheuttaa tätä?
On myös mahdollista että kotiisi murtautumista yritetään- laita siis ansoja. Jätä esim lähtiessäsi maton alle jokin kalkkeripaperi josta näkyy jos matolle astuttu jne teippaa hius katkeamaan jos ovi avataan jne.
Päinvastoin; älä sinä typerä paska ruoki ap:n harhaista mieltä ja kuvitelmia väittämällä että häntä oikeasti seurataan. Hän EI OLE mikään "target". Sinä ET OLE mikään target. Kukaan ei seuraa teitä.
Jos pystyt, niin ajattele nyt ihan puhtaalla järjellä (vaikeaa, ymmärrän, sillä olet selkeästi sairas ja ap on samalla tiellä). Mitä ihmeen kiinnostavaa sinussa ja elämässäsi on sellaista, että yhtään kukaan vaivautuisi tuohon? 99, 99 % ihmisistä elää sellaista elämää että se tuskin kiinnostaa heitä itseään, saati sitten ketään ulkopuolista. Ja takuuvarmasti sinä et kuulu tuohon häviävän pieneen määrään ihmisiä joiden kohdalla oikeasti voisi tapahtua jotain tuollaista.
Sitähän sinä yrität lypsää mikä elämässämme olisi kiintoisaa, mutta sitäpä ei sinulle kerrotakaan. Lopeta paskatouhusi. Näillä ihmisillä on tarpeeksi materiaalia joita seurattu. Eikä niitä ole yksi tai kaksi vaan satoja jo.
Höpö höpö. Ihmisellä joka kuvittelee itseään seurattavan on harha omasta tärkeydestään. Ei taviksia seurata kun ei niissä ole mitään mielenkiintoista. Jos taas kuvittelee olevans jotenkin niin tärkeä tai mielenkiintoinen että joku vaivautuu seuraamaan ihan nobodya, on osastohoidon tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:han tuntuu olevan varsin VIP. Ei sitä taviksille tuollaisia.
Ihan taviksille se ranskassakin kohdentui.
Ei tuollaista ole tapahtunut.Eikä sulla ole siitä mitään uskottavaa linkkiä edes. Joten sanon että höpöhöpö. Taviksia ei ole mitään syytä seurata.
No siis jos minulla olisi todisteita stalkkauksesta, niin todellakin näyttäisin poliisille. Ei haittaisi, vaikkeivät mihinkään sen kummempiin toimiin alkaisikaan . On kuitenkin hyvä saattaa poliisin tietoon, että alueella x tapahtuu tällaista. Ainahan poliisi on ohjeistanut ilmoittamaan hiippareista ja vastaavista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää viittikö stressata ap tä esittämällä häntä hulluksi. Tuo on jo tarpeeksi stressaavaa jokaiselle kohteelle. Tätä tapahtuu nyt ja paljon. Yritä hahmottaa tuttavapiirisi, oisiko siinä joku joka aiheuttaa tätä?
On myös mahdollista että kotiisi murtautumista yritetään- laita siis ansoja. Jätä esim lähtiessäsi maton alle jokin kalkkeripaperi josta näkyy jos matolle astuttu jne teippaa hius katkeamaan jos ovi avataan jne.
Päinvastoin; älä sinä typerä paska ruoki ap:n harhaista mieltä ja kuvitelmia väittämällä että häntä oikeasti seurataan. Hän EI OLE mikään "target". Sinä ET OLE mikään target. Kukaan ei seuraa teitä.
Jos pystyt, niin ajattele nyt ihan puhtaalla järjellä (vaikeaa, ymmärrän, sillä olet selkeästi sairas ja ap on samalla tiellä). Mitä ihmeen kiinnostavaa sinussa ja elämässäsi on sellaista, että yhtään kukaan vaivautuisi tuohon? 99, 99 % ihmisistä elää sellaista elämää että se tuskin kiinnostaa heitä itseään, saati sitten ketään ulkopuolista. Ja takuuvarmasti sinä et kuulu tuohon häviävän pieneen määrään ihmisiä joiden kohdalla oikeasti voisi tapahtua jotain tuollaista.
Sitähän sinä yrität lypsää mikä elämässämme olisi kiintoisaa, mutta sitäpä ei sinulle kerrotakaan. Lopeta paskatouhusi. Näillä ihmisillä on tarpeeksi materiaalia joita seurattu. Eikä niitä ole yksi tai kaksi vaan satoja jo.
Höpö höpö. Ihmisellä joka kuvittelee itseään seurattavan on harha omasta tärkeydestään. Ei taviksia seurata kun ei niissä ole mitään mielenkiintoista. Jos taas kuvittelee olevans jotenkin niin tärkeä tai mielenkiintoinen että joku vaivautuu seuraamaan ihan nobodya, on osastohoidon tarpeessa.
Ja ihan reality check, että edes ministereitä ei seurata. Tuolle ne kulkevat kaduilla meidän tavisten joukossa ja ajavat autoa ja käyttävät pankkikorttia ja kännykkää ihan normisti. Jopa ilmoittelevat lehtimainoksissa, millä torilla sijsitsevat mihinkin kellonaikaan näin vaalien lähestyessä.
Stalkkeriporukka se varmasti pyrkii olemaan hyvää pataa lähipoliisin kanssa, ettei stalkattu ehdi ensin. Vaikka eihän tällaisten tutkimiseen olisi aikaakaan, kuten viime aikoina on tunnustettu.
Pervoja ainakin porukoista löytyy, jotka haluavat saada runkkukuvia yksinäisistä naisista ja miksei nuorista miehistäkin (minipiilokamerat). Täällä on oikeasti aika sekaisin olevaa porukkaa, katkeruuden ja luonnehäiriöiden lisäksi noituuden ja s-nanpalvonnan harrastaminen tuntuisi lisääntyneen. Narsistiohjailija saa näistä ihmisten kontrollonneista hyvät kiksit. En tiedä, mitä palkintoja s-nanpalvonnassa luvataan pikku tehtävien suorittamisesta. Voihan olla, että osalle tämä esitetään jonain seurapelinä tyyliin "nyt menkää paikkaan x ja ottakaa kuva todisteeksi". (?)
Kuulostaa siltä ttä sulla on alkava mt-ongelma, jotain psykoosin tapasta. Nuo kuvajutut voi olla vain sattumia, kerta asut kerrostalossa. Joku hajamielisenä yrittänyt avata väärän postilaatikon tai vaikka jonkun asukkaan tuttu mennyt eeltä autolle ja erehtynyt autosta.
Seuraajajuttuja en usko lainkaan, joko kuvittelet tai sitten kyseessä on sattuma ja suositut reitit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa lisää kuulostaa että olet targetti ihan oikeasti.
Ei ole taipumusta skitsofreniaan. Postilaatikkoon katsominen ja auton tutkiminen on tallentunut omaan piilokameraan.
No niin! Piilokamera! Kaikki voi nauraa!
Tää keskustelu alko suoraan sanottuna ahistamaan, sillä oon nyt reilun kk tuntenut, että mua suoraan sanottuna vainotaan. Ensimmäisellä kerralla lähti autosta 20 euroa kävelemään (joo tiedetään typerä paikka säilyttää rahaa varsinkin kun auton takaovi ei mene lukkoon, mutta jäi ihmetyttämään miksi auto oli pengottu juuri silloin kun se raha oli aamukolmesta aamukymmeneen asti hansikaslokerossa. Tällöin ajattelin, että varmaan vaan huonoa tuuria.
Seuraavalla kerralla auton vänkärinpuolen etuovi oli avattu ja jätetty raolleen. Laitan ovet siis muuten lukkoon, mutta tuo yksi takaovi ei mene kiinni. Kolmas kerta kun varmasti tiedän, että autossa on käyty on kun auton kuskinoven lukko oli avattu (avautuu sisäpuolelta)
Lisäksi olen nähnyt tämän tyypin seisovan oveni takana ja lähtevän samantien karkuun, kun koirat ovat siihen reagoineet. Jouluaatona tuo hiippailija oli yrittänyt tulla kämppään sisälle (olin pikaisella kauppareissulla) Kaksi koiraani olivat ilmeisesti tätä kaveria näpäyttäneet, sillä eteisenovessa on verta sellaisessa paikassa mihin sitä ei ole voinut tulla ilman, että eteisenovea olisi avattu, lisäksi ovessa koirien hampaista johtuvat jäljet paikassa joka olisi mahdotonta siihen, että ovi olisi ollut koko ajan kiinni.
Sitten alkoi takapihalla käynti, josta aluksi pystyi asuuntooni kurkkimaan, kun takapihanoven verhot eivät menneet kunnolla kiinni. Molemmista kerroista olen napannut kengän jäljistä valokuvat ja molemmissa on samat kengänjäljet. Toisessa tämä tyyppi on ilmeisesti yrittänyt tiirailla isommasta ikkunastani, sekä myös katsellut pienestä reiästä takapihalla. Nykyään molempien ikkunoiden päällä on verho joka estää sisälle näkemisen täysin.
Asunkin nykyään lukittujen ovien takana, kun ennen pystyin lähestulkoon aina pitämään ovia lukitsemattomana. Lisäksi säikyn jokaista kolinaa ja samoiten koirani saattavat haukahtaa. Välillä tunnen jo tulevani hulluksi, varsinkin kun en tiedä yhtään kuka tai miksi tämä joku tätä tetee. Onneksi minulla on koirani, sekä naapuri, jolle olen nämä kengänjäljet yms. näyttänyt, sillä tuntisin varmaan jo itseni muussa tapauksessa psykoottiseksi. Sairastan siis C- PSTD:tä, dissosisaatiohäiriötä, masennusta ja paniikkihäiriötä, käyn traumaterapiassa ja syön myös lääkkeitä, joten psykoosiin joutuminen ei välttämättä täysin mahdotonta olisi.
Vierailija kirjoitti:
Tää keskustelu alko suoraan sanottuna ahistamaan, sillä oon nyt reilun kk tuntenut, että mua suoraan sanottuna vainotaan. Ensimmäisellä kerralla lähti autosta 20 euroa kävelemään (joo tiedetään typerä paikka säilyttää rahaa varsinkin kun auton takaovi ei mene lukkoon, mutta jäi ihmetyttämään miksi auto oli pengottu juuri silloin kun se raha oli aamukolmesta aamukymmeneen asti hansikaslokerossa. Tällöin ajattelin, että varmaan vaan huonoa tuuria.
Seuraavalla kerralla auton vänkärinpuolen etuovi oli avattu ja jätetty raolleen. Laitan ovet siis muuten lukkoon, mutta tuo yksi takaovi ei mene kiinni. Kolmas kerta kun varmasti tiedän, että autossa on käyty on kun auton kuskinoven lukko oli avattu (avautuu sisäpuolelta)
Lisäksi olen nähnyt tämän tyypin seisovan oveni takana ja lähtevän samantien karkuun, kun koirat ovat siihen reagoineet. Jouluaatona tuo hiippailija oli yrittänyt tulla kämppään sisälle (olin pikaisella kauppareissulla) Kaksi koiraani olivat ilmeisesti tätä kaveria näpäyttäneet, sillä eteisenovessa on verta sellaisessa paikassa mihin sitä ei ole voinut tulla ilman, että eteisenovea olisi avattu, lisäksi ovessa koirien hampaista johtuvat jäljet paikassa joka olisi mahdotonta siihen, että ovi olisi ollut koko ajan kiinni.
Sitten alkoi takapihalla käynti, josta aluksi pystyi asuuntooni kurkkimaan, kun takapihanoven verhot eivät menneet kunnolla kiinni. Molemmista kerroista olen napannut kengän jäljistä valokuvat ja molemmissa on samat kengänjäljet. Toisessa tämä tyyppi on ilmeisesti yrittänyt tiirailla isommasta ikkunastani, sekä myös katsellut pienestä reiästä takapihalla. Nykyään molempien ikkunoiden päällä on verho joka estää sisälle näkemisen täysin.
Asunkin nykyään lukittujen ovien takana, kun ennen pystyin lähestulkoon aina pitämään ovia lukitsemattomana. Lisäksi säikyn jokaista kolinaa ja samoiten koirani saattavat haukahtaa. Välillä tunnen jo tulevani hulluksi, varsinkin kun en tiedä yhtään kuka tai miksi tämä joku tätä tetee. Onneksi minulla on koirani, sekä naapuri, jolle olen nämä kengänjäljet yms. näyttänyt, sillä tuntisin varmaan jo itseni muussa tapauksessa psykoottiseksi. Sairastan siis C- PSTD:tä, dissosisaatiohäiriötä, masennusta ja paniikkihäiriötä, käyn traumaterapiassa ja syön myös lääkkeitä, joten psykoosiin joutuminen ei välttämättä täysin mahdotonta olisi.
Kuka on niin hölmö ttä yleensäkään pitää ovia lukitsematta alkujaankaan. Jos pitää, se on hieman kuin kerjäisi verta nenästä. Kun rikollinen sen havaitsee, se katsoo että hei tuollahan on helppo kohteeksi.
Autojutut selittyy sillä että joku pikkurikollinen on huomannut ettei autosi takaluukku ole lukossa.Ja ilmeisesti huomannut että asia on toistuvaa ja saatat jättää autoon arvotavaraa kuten rahaa. Helppoo rahaa pikkurikolliselle joten varmaan houkuttaa käymään usein tsekkaamaan autollasi. Siihen ei tarvita seuraamista vaan sattuma - huomaa ohimennen kokeillessa että luukku on auki ja löytää rahaa, käy sitten kokeilemassa uusiksi jos sattuu lähialueella liikkumaan ja huomannut auton olevan paikallinen.
Joo se on terve joka antaa kotiinsa murtautua joo. Oliskoss se niin että psykopaattiammattitilastoissa keikkuivat kärjessä Psykiatrit ja psykoterapeutit ja psykiatriset hoitajat :)?