On tullut yhä voimistuva tunne että joku tai jotkut seuraa minua
Taloyhtiön edessä on usein pysäköity vieraita autoja usean tunnin ajan niin että niissä on kuljettaja. Iltalenkin reitille on alkanut ilmestyä ihmisiä mitä en ole ennen nähnyt ja kun vaihdoin reittiä, niitä alkoi taas ilmestyä reilun viikon jälkeen. Kaksi henkilöä on käynyt kokeilemassa autoni ovia ja ilmeisesti valokuvaamassa ikkunoista sisälle. Joku on käynyt kurkkaamassa taloyhtiön postilaatikosta postiani. Kahdesta viimeisestä on valvontakameran kuvaa.
Mitä on tapahtumassa?
Kommentit (173)
En ole aiemmin tajunnut miten paljon kaduilla liikkuu sellaisia jotka epäilee, että heitä seurataan.
Eipä enää uskalla katsoa ketään silmiin, ja kannattaisi varmaan hommata pippurisumute itsellekin.
TargetInFinland kirjoitti:
Tuo on yhteisövainoamista, aihe on tuttu sillä olen ollut tällaisen häiriköinnin kohteena jo muutaman vuoden eli tiedän siitä jotakin. En ole hullu enkä ollut psykoosissa koskaan. Huomasin aluksi outoja asioita tapahtuvan minulle, mutta ohitin ne sattumanvaraisina kunnes se vainoaminen meni siihen pisteeseen, että minua seurattiin autoilla ja auton auki olevasta ikkunasta huudettiin uhkauksia. Stalkkerit vetävät melkein aina joko soitan poliisit paikalle tai olet hullu-kortit esiin, ne ovat klassisia emotionaalisen manipulaation taktiikoita. Sitä käytetään myös uhrin maineen tahrimiseksi. Olen puhunut mm. Vapaamuurareista, ja heidän toimistaan. Koen, että häirinnän taustalla on se syy, että olen puhunut paljon arkaluontoisista asioista.
Kyllä kohde pyritään esim kahviloissa saattamaan tilanteisiin joissa joutuu huomion kohteeksi ja naurunalaiseksi. Ja maine pyritään tahraamaan. Ihan tuttua on jo kauppareissulla saatetaan virittää tällainen katuteatteri. Kuntosaleille sama painostus, jne. Aina löytyy joku huutelija perään jota kukaan ei sadannenkaan kerran saa vaiennettua....
Vierailija kirjoitti:
Minä olen huolissani sillä kuulen tätä seuraamistouhua ihmisiltä yhä enemmän ja enemmän todisteiden kanssa .
Todisteiden kanssa?
Alkaako sinuakin vaivata paranoia?
Minun puureissäni ei ole psykoosit lisääntyneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkitys kuntoon. Ei ole normaalia kuvitella että ihmiset seuraisivat seuraisivat lenkkipolkuasi. Nyt valoja päälle.
Ei ole kuvittelua. Eikä ole normaalia että lenkillä seurataan. Tekeillä ON jotain. Aloittaja on älykäs selvästi.
Miten sen älyn huomaa muutamasta rivistä? Ettet vain rohkaisisi toisen mielikuvituksellisia pelkoja?
Kuka alapeukuttaa kuin apinan raivolla yhteisövainoamiseen liittyviä viestejä, ja jauhaa jostain psykoosista ja syyttää uhreja mielisairaaksi? Olen muuten huomannut, kuinka tällä palstalla tämä tietty aihe on jyrkästi kielletty.. Ketjuja poistuu toki muitakin aiheita koskien, mutta tämä spesifi aihe tuntuu olevan palstan moderaattoreille kuin punainen vaate. Mikä olikaan se Supon tarkkailulista, jolla on yli 400 000 suomalaista? Osaako joku vastata tähän? Keitä sille listalle joutuu ja minkälaisin perustein? Onko kyseessä ns. mustalista?
Vierailija kirjoitti:
En ole aiemmin tajunnut miten paljon kaduilla liikkuu sellaisia jotka epäilee, että heitä seurataan.
Eipä enää uskalla katsoa ketään silmiin, ja kannattaisi varmaan hommata pippurisumute itsellekin.
Ei niitä paljoa ole. Viimeaikoina palstalla jatkuvasti selbästi paranoidisia ihmisiä. Kuten Olga R
Minua myös on seurattu ja vakoiltu. Se loppui samaan aikaan kun lääkitys alkoi vaikuttaa ja sain terapeutista asiantuntevan kuuntelijan. En veetuile, tämä on totta. Mielenterveys horjuu jossain vaiheessa lähes kaikilla ihmisillä.
Ihan turhaan yrittävät nämä täällä painostaa kohteita jotka kertovat tästä - teidän aikanne on ohi. Koko maailma jo tietää että tämä homma on käynnissä. Ranskalaiset voivat kertoa n miljoona tarinaa lisää. Esimerkiksi. Suomessa jo n sata tuhatta.
Vierailija kirjoitti:
En nyt kommentoi onko aloitus totta vai ei, mutta jos tällaista tapahtuisi niin tässä pari ohjetta mitä kannattaisi tehdä.
- Taskuun mukaan linkkuveitsi, pippurisumute, pilli tai joku pieni itsepuolustusväline. Itse suosittelisin pippurisumutetta.
- Asenna 112 sovellus puhelimeesi ja pidä se aina mukana/ladattuna.
- Kerro jollekin tästä. Kerro minne menet, jos voit.
- Seuraa tilannetta. Jos tilanne pahenee niin ilmoita poliisille.
- Älä säilytä vara-avainta ovesi ulkopuolella.
- Hanki varmistinlukko (en nyt muista oikeaa nimeä, kuitenkin se ketju) oveen
- Elä normaalia elämää
Joo, paitsi että en kanna puhelinta mukanani eikä siihen saa 112-sovellista koska puhelin on älytön. En ole koskaan säilyttänyt vara-avainta asunnon ulkopuolella. Olen asentanut oveen turvalukon. Ketju oli täällä kun ostin asunnon. En varmasti ole kantamassa laittomia aseita mukana kun liikun ulkona. Jollekin voisin kertoa tästä mutta pelkään että hän leimaa minut psykoottiseksi kuten useimmat täällä ja ilmoittaa hätäkeskukseen ennenkun olen itse valmis siihen.
Ja kyllä, jatkan elämää normaalisti (pl. autoilu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkitys kuntoon. Ei ole normaalia kuvitella että ihmiset seuraisivat seuraisivat lenkkipolkuasi. Nyt valoja päälle.
Ei ole kuvittelua. Eikä ole normaalia että lenkillä seurataan. Tekeillä ON jotain. Aloittaja on älykäs selvästi.
Miten sen älyn huomaa muutamasta rivistä? Ettet vain rohkaisisi toisen mielikuvituksellisia pelkoja?
Siihen tarvitaan älyä että sen huomaa. Ja sitä järkeä. Ei kaikkea tolkuttamallakaan jotkut tajua.
Vierailija kirjoitti:
Kuka alapeukuttaa kuin apinan raivolla yhteisövainoamiseen liittyviä viestejä, ja jauhaa jostain psykoosista ja syyttää uhreja mielisairaaksi? Olen muuten huomannut, kuinka tällä palstalla tämä tietty aihe on jyrkästi kielletty.. Ketjuja poistuu toki muitakin aiheita koskien, mutta tämä spesifi aihe tuntuu olevan palstan moderaattoreille kuin punainen vaate. Mikä olikaan se Supon tarkkailulista, jolla on yli 400 000 suomalaista? Osaako joku vastata tähän? Keitä sille listalle joutuu ja minkälaisin perustein? Onko kyseessä ns. mustalista?
Varmaan poistetaan sairaiden ihmisten suojelemiseksi
Yhteisövainoajajankkaaja on ollut pitkään hiljaa. Sairaalassa?
Meneppäs jooko päivystykseen ja kerro huolesi, luulen ettei ole ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt kommentoi onko aloitus totta vai ei, mutta jos tällaista tapahtuisi niin tässä pari ohjetta mitä kannattaisi tehdä.
- Taskuun mukaan linkkuveitsi, pippurisumute, pilli tai joku pieni itsepuolustusväline. Itse suosittelisin pippurisumutetta.
- Elä normaalia elämää
Joo, paitsi että en kanna puhelinta mukanani eikä siihen saa 112-sovellista koska puhelin on älytön. En ole koskaan säilyttänyt vara-avainta asunnon ulkopuolella. Olen asentanut oveen turvalukon. Ketju oli täällä kun ostin asunnon. En varmasti ole kantamassa laittomia aseita mukana kun liikun ulkona. Jollekin voisin kertoa tästä mutta pelkään että hän leimaa minut psykoottiseksi kuten useimmat täällä ja ilmoittaa hätäkeskukseen ennenkun olen itse valmis siihen.
Alä MISSÄÄN Tapauksessa puhu NÄISTÄ IKINÄ TERVEYDENHUOLTOON TAI KENELLEKÄÄN KEHEN ET LUOTA 100 PROSENTTISESTI. Ja jos niin aina todisteiden kanssa pelkästään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan yrittävät nämä täällä painostaa kohteita jotka kertovat tästä - teidän aikanne on ohi. Koko maailma jo tietää että tämä homma on käynnissä. Ranskalaiset voivat kertoa n miljoona tarinaa lisää. Esimerkiksi. Suomessa jo n sata tuhatta.
Voi sinua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Elä normaalia elämää
Miksi et ole valmis saamaan apua. Loppuu vaino ja vakoilu
Vierailija kirjoitti:
Yhteisövainoajajankkaaja on ollut pitkään hiljaa. Sairaalassa?
Jännä, kuinka tuon sanan mainitsevia syytetään yhdeksi ja samaksi ihmiseksi niiden takana, mutta tämä uhreja syyllistävä ja diskreditoiva trolli saa pommittaa ketjuja ihan vapaasti toistelemalla tuota psykoosi-hokemaa :D Hypocrite much? Pelottaako jokin, kenties totuuden selviäminen ns. suurelle yleisölle? Vainon kohteena on Suomessakin jo useita, ja asiasta keskusteleminen yritetään kaikin keinoin. Eikö tuo jo kerro, että näillä diskreditoijilla on jotakin salattavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Elä normaalia elämää
Ja kyllä, jatkan elämää normaalisti (pl. autoilu).Miksi et ole valmis saamaan apua. Loppuu vaino ja vakoilu
Koska tämä vaino ei ole kuviteltu vaan minulla on siitä mustaa valkoisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua
Nimenomaan ranskalaiset avasivat omat silmäni tästä ilmiöstä. Valitan vaan ja senjälkeen aloin katsoa Suomen tilannetta jo 2001. Sama homma voimistumassa täällä ja vauhtia. Osaat varmasti katsoa uutiset, mitä on meneillään siellä ja täällä?
Kaunis mieli