On tullut yhä voimistuva tunne että joku tai jotkut seuraa minua
Taloyhtiön edessä on usein pysäköity vieraita autoja usean tunnin ajan niin että niissä on kuljettaja. Iltalenkin reitille on alkanut ilmestyä ihmisiä mitä en ole ennen nähnyt ja kun vaihdoin reittiä, niitä alkoi taas ilmestyä reilun viikon jälkeen. Kaksi henkilöä on käynyt kokeilemassa autoni ovia ja ilmeisesti valokuvaamassa ikkunoista sisälle. Joku on käynyt kurkkaamassa taloyhtiön postilaatikosta postiani. Kahdesta viimeisestä on valvontakameran kuvaa.
Mitä on tapahtumassa?
Kommentit (173)
Onko jokin tilastollinen menetelmä millä voin testata miten todennäköisesti nuo (tässä vaiheessa tunnistettavat) henkilöt liittyy siihen tunteeseen että minua seurataan? Esimerkiksi vaihtamalla kuntoilureitin ja arvaamalla etukäteen milloin ne taas ilmestyy näkyviin?
Vierailija kirjoitti:
Missä sinulla on valvontakamerat jos asut kerrostalossa?
Siihen on montakin hyvää syytä.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin meillä on sisällä ja ikkunoissa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paranoidinen skitsofrenia alkaa noilla oireilla. Oletko minkä ikäinen? Yleensä tämä alkaa nuorella aikuisiällä eli n. 20-vuotiaana. Helpottaa yleensä neuroleptilääkityksellä. Kannattaa kertoa harhaluuloistaan läheisille niin he auttavat hoitoonpääsyssä kun huomaavat ettei kaikki ole kohdallaan ja mielisairaus on kehittymässä / kehittynyt. Voit hakeutua päivystykseenkin kertomaan harhaluuloista ja päivystävä lääkäri voi laatia lähetteen mielisairaalaan.
Ymmärrätkö mitä ap kirjoittaa? Hänellä on mustaa valkoisella siitä että häntä seurataan. Hän ei ole harhaluuloinen.
Hänellä voi olla harhaluulo siitä että hänellä on mustaa valkoisella siitä että häntä seurataan. Tietenkin paranoidinen laittaa usein kameroita ja muuta kuvaamaan ja saattaa kuvitella kamerassa näkyvän jotain kun sitä itse katselee mitä on kuvannut vaikka muut eivät näkisi kuvassa mitään kummallista. Jos tilanne pysyy lievänä niin voi vain luulla että joku lenkkipolulla hämärässä vastaan tuleva ihminen on jokin seuraaja tai vastaava, lisäksi tavallinen postiluukusta tipahtava ilmaisjakelu voi vaikuttaa sille että sillä viestitään jotain jne., televisiossa uutisissa kerrotaan hänestä jne. mutta jos tilanne pahenee niin saattaa alkaa nähdäkin harhoja tai alkaa kuulemaan ääniä esimerkiksi. Eihän se mitään haittaa kertoilla kokemuksistaan läheisille tai kavereille tai ainakin näyttää ne videot joissa luulee näkevänsä jotain ja jos muut eivät näe mitään outoa videoilla ja kuunnellessa juttuja ja kysellessä tarkemmin niin voivat käyttää yhdessä sitten lääkärin arviossa ja sinne mukaan ne videot ja läheiset voivat kertoa lääkärille mitä juttuja on tarkastettavana oleva puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, luin että miksi minulla on ne.
Ne on oikeastaan piilokameroita ja naamioitu käyttöesineiksi kotona. En lähde täällä kertomaan mitä ne esineet on ja missä ne sijaitsee.
Kerrostalossa saa käsittääkseni olla valvontakamerat vain omassa asunnossa, eli ulkona ja rapussa ne ainakin on kiellettyjä. Ei ole uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin ollaan jo lähetetty kameradronekin perään ja ovat saaneet nitä kuvattua kanssa- tubella on jo muutama näitä. Ja ne ovat todellisia.
Tämä ei ollut siis vitsi vaan oikeasti totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, luin että miksi minulla on ne.
Ne on oikeastaan piilokameroita ja naamioitu käyttöesineiksi kotona. En lähde täällä kertomaan mitä ne esineet on ja missä ne sijaitsee.
Jos kamerat on kohdistettu ikkunoista ulospäin, kuten kerroit, se on laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa saa käsittääkseni olla valvontakamerat vain omassa asunnossa, eli ulkona ja rapussa ne ainakin on kiellettyjä. Ei ole uskottavaa.
Riippumatta siitä mitä saa olla niin minä olen laittanut kaksi kameraa kuvaamaan autoani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen on montakin hyvää syytä.
Paranoia
Mun veljeäkin seurattiin tuolla tavalla. Ovella ja postiluukulla käytiin, ikkunasta vakoiltiin. Ulkona kun oli kävelyllä niin vieraat ihmiset seurasivat ja väijyivät. Kummasti tämä vainoaminen loppui kun sai psykoosiin lääkkeet ja pääsi hoitojaksolle mielisairaalaan.
Oikeasti, kukaan meistä täällä ei voi tietää seuraako joku ap:tä oikeasti, mutta aina kannattaa ottaa huomioon myös s mahdollisuus että kyseessä on hoitoa vaativa tila.
Vierailija kirjoitti:
Älkää viittikö stressata ap tä esittämällä häntä hulluksi. Tuo on jo tarpeeksi stressaavaa jokaiselle kohteelle. Tätä tapahtuu nyt ja paljon. Yritä hahmottaa tuttavapiirisi, oisiko siinä joku joka aiheuttaa tätä?
On myös mahdollista että kotiisi murtautumista yritetään- laita siis ansoja. Jätä esim lähtiessäsi maton alle jokin kalkkeripaperi josta näkyy jos matolle astuttu jne teippaa hius katkeamaan jos ovi avataan jne.
Päinvastoin; älä sinä typerä paska ruoki ap:n harhaista mieltä ja kuvitelmia väittämällä että häntä oikeasti seurataan. Hän EI OLE mikään "target". Sinä ET OLE mikään target. Kukaan ei seuraa teitä.
Jos pystyt, niin ajattele nyt ihan puhtaalla järjellä (vaikeaa, ymmärrän, sillä olet selkeästi sairas ja ap on samalla tiellä). Mitä ihmeen kiinnostavaa sinussa ja elämässäsi on sellaista, että yhtään kukaan vaivautuisi tuohon? 99, 99 % ihmisistä elää sellaista elämää että se tuskin kiinnostaa heitä itseään, saati sitten ketään ulkopuolista. Ja takuuvarmasti sinä et kuulu tuohon häviävän pieneen määrään ihmisiä joiden kohdalla oikeasti voisi tapahtua jotain tuollaista.
Kuulostaa ihan gang stalkingilta. Googleta aiheesta, kyseessä maailmanlaajuinen ilmiö ja sitä tapahtuu täällä meilläkin. Ajatellaanpa vaikka työpaikkakiusaamista, mutta siitä laajannetumpi versio, joka ulottuu kohteen jokaiselle elämän osa-alueelle. Kohde pyritään tuhoamaan täysin, tässä vainoamisessa käytetään mm. kohteen naapureita, ja mukaan saatetaan värvätä jopa kohteen lähipiiristä ihmisiä mukaan heidän tarkkailemiseen esimerkiksi kiristyksen ja uhkailun keinoin. Tällaisen häiriköinnin kohteeksi saattaa joutua mm. väärien poliittisten mielipiteiden vuoksi tai paljastettuaan korruptiota valtion tasolla. Aiheesta löytyy hyvin paljon tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paranoidinen skitsofrenia alkaa noilla oireilla. Oletko minkä ikäinen? Yleensä tämä alkaa nuorella aikuisiällä eli n. 20-vuotiaana. Helpottaa yleensä neuroleptilääkityksellä. Kannattaa kertoa harhaluuloistaan läheisille niin he auttavat hoitoonpääsyssä kun huomaavat ettei kaikki ole kohdallaan ja mielisairaus on kehittymässä / kehittynyt. Voit hakeutua päivystykseenkin kertomaan harhaluuloista ja päivystävä lääkäri voi laatia lähetteen mielisairaalaan.
Ymmärrätkö mitä ap kirjoittaa? Hänellä on mustaa valkoisella siitä että häntä seurataan. Hän ei ole harhaluuloinen.
Hänellä voi olla harhaluulo siitä että hänellä on mustaa valkoisella siitä että häntä seurataan. Tietenkin paranoidinen laittaa usein kameroita ja muuta kuvaamaan ja saattaa kuvitella kamerassa näkyvän jotain kun sitä itse katselee mitä on kuvannut vaikka muut eivät näkisi kuvassa mitään kummallista. Jos tilanne pysyy lievänä niin voi vain luulla että joku lenkkipolulla hämärässä vastaan tuleva ihminen on jokin seuraaja tai vastaava, lisäksi tavallinen postiluukusta tipahtava ilmaisjakelu voi vaikuttaa sille että sillä viestitään jotain jne., televisiossa uutisissa kerrotaan hänestä jne. mutta jos tilanne pahenee niin saattaa alkaa nähdäkin harhoja tai alkaa kuulemaan ääniä esimerkiksi. Eihän se mitään haittaa kertoilla kokemuksistaan läheisille tai kavereille tai ainakin näyttää ne videot joissa luulee näkevänsä jotain ja jos muut eivät näe mitään outoa videoilla ja kuunnellessa juttuja ja kysellessä tarkemmin niin voivat käyttää yhdessä sitten lääkärin arviossa ja sinne mukaan ne videot ja läheiset voivat kertoa lääkärille mitä juttuja on tarkastettavana oleva puhunut.
Voisitko jo lopettaa tämä ap ei tullut tänne lääkäriin vaan kysyy tätä siviilinä. Hänellä on siihe ilman sinua oikeus. Uskomme häntä sillä tiedämme tapauksia lukuisia nyt. Mene sinne hoitoon sinä juuri. Sinulta ei nyt kysytä apuja ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan gang stalkingilta. Googleta aiheesta, kyseessä maailmanlaajuinen ilmiö ja sitä tapahtuu täällä meilläkin. Ajatellaanpa vaikka työpaikkakiusaamista, mutta siitä laajannetumpi versio, joka ulottuu kohteen jokaiselle elämän osa-alueelle. Kohde pyritään tuhoamaan täysin, tässä vainoamisessa käytetään mm. kohteen naapureita, ja mukaan saatetaan värvätä jopa kohteen lähipiiristä ihmisiä mukaan heidän tarkkailemiseen esimerkiksi kiristyksen ja uhkailun keinoin. Tällaisen häiriköinnin kohteeksi saattaa joutua mm. väärien poliittisten mielipiteiden vuoksi tai paljastettuaan korruptiota valtion tasolla. Aiheesta löytyy hyvin paljon tietoa.
Juuri näin. Nettiin ilmestyy sitten vuosikymmeniä perään joku joka ilmoittaa suoraan seuranneensa sinua vuosikaudet ja kertoo yksityiskohtia elämästäsi ja muistuttaa että olet targetti. Ja virkamiesten korruptiota paljastettuasi erityisesti näin.
En nyt kommentoi onko aloitus totta vai ei, mutta jos tällaista tapahtuisi niin tässä pari ohjetta mitä kannattaisi tehdä.
- Taskuun mukaan linkkuveitsi, pippurisumute, pilli tai joku pieni itsepuolustusväline. Itse suosittelisin pippurisumutetta.
- Asenna 112 sovellus puhelimeesi ja pidä se aina mukana/ladattuna.
- Kerro jollekin tästä. Kerro minne menet, jos voit.
- Seuraa tilannetta. Jos tilanne pahenee niin ilmoita poliisille.
- Älä säilytä vara-avainta ovesi ulkopuolella.
- Hanki varmistinlukko (en nyt muista oikeaa nimeä, kuitenkin se ketju) oveen
- Elä normaalia elämää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää viittikö stressata ap tä esittämällä häntä hulluksi. Tuo on jo tarpeeksi stressaavaa jokaiselle kohteelle. Tätä tapahtuu nyt ja paljon. Yritä hahmottaa tuttavapiirisi, oisiko siinä joku joka aiheuttaa tätä?
On myös mahdollista että kotiisi murtautumista yritetään- laita siis ansoja. Jätä esim lähtiessäsi maton alle jokin kalkkeripaperi josta näkyy jos matolle astuttu jne teippaa hius katkeamaan jos ovi avataan jne.
Päinvastoin; älä sinä typerä paska ruoki ap:n harhaista mieltä ja kuvitelmia väittämällä että häntä oikeasti seurataan. Hän EI OLE mikään "target". Sinä ET OLE mikään target. Kukaan ei seuraa teitä.
Jos pystyt, niin ajattele nyt ihan puhtaalla järjellä (vaikeaa, ymmärrän, sillä olet selkeästi sairas ja ap on samalla tiellä). Mitä ihmeen kiinnostavaa sinussa ja elämässäsi on sellaista, että yhtään kukaan vaivautuisi tuohon? 99, 99 % ihmisistä elää sellaista elämää että se tuskin kiinnostaa heitä itseään, saati sitten ketään ulkopuolista. Ja takuuvarmasti sinä et kuulu tuohon häviävän pieneen määrään ihmisiä joiden kohdalla oikeasti voisi tapahtua jotain tuollaista.
Sitähän sinä yrität lypsää mikä elämässämme olisi kiintoisaa, mutta sitäpä ei sinulle kerrotakaan. Lopeta paskatouhusi. Näillä ihmisillä on tarpeeksi materiaalia joita seurattu. Eikä niitä ole yksi tai kaksi vaan satoja jo.
Tuo on yhteisövainoamista, aihe on tuttu sillä olen ollut tällaisen häiriköinnin kohteena jo muutaman vuoden eli tiedän siitä jotakin. En ole hullu enkä ollut psykoosissa koskaan. Huomasin aluksi outoja asioita tapahtuvan minulle, mutta ohitin ne sattumanvaraisina kunnes se vainoaminen meni siihen pisteeseen, että minua seurattiin autoilla ja auton auki olevasta ikkunasta huudettiin uhkauksia. Stalkkerit vetävät melkein aina joko soitan poliisit paikalle tai olet hullu-kortit esiin, ne ovat klassisia emotionaalisen manipulaation taktiikoita. Sitä käytetään myös uhrin maineen tahrimiseksi. Olen puhunut mm. Vapaamuurareista, ja heidän toimistaan. Koen, että häirinnän taustalla on se syy, että olen puhunut paljon arkaluontoisista asioista.
Minä olen huolissani sillä kuulen tätä seuraamistouhua ihmisiltä yhä enemmän ja enemmän todisteiden kanssa .