Kuinka monta yhdenillanjuttua sinulla oli eron jälkeen ennenkuin sait tarpeeksesi siitä
Kommentit (27)
Pihalla kirjoitti:
Tuoreehko sinkkunainen täällä moi. Erosin yli 20 v suhteesta ja olen aika pihalla, mitä oikeastaan haluaisin seksiltä. Ihan jo se, että koko aikuisiän olen ollut yhden ihmisen kanssa, vaikuttaa paljon. Tuntuu ettei osaa edes tehdä aloitteita.
Yi-juttuja karsastan vähän, koska vaikka lämpiän nopeasti, en tiedä saanko orgasmia vieraan ihmisen kanssa. Turhauttais. Joku fuckbuddy? Entä jos ihastun? Miten voi ihminen olla näin pihalla.
Mulla on tosi voimakas seksivietti, en pysty ajattelemaan että kuiva kausi voisi kovin pitkään kestää. Sooloilen lähestulkoon joka päivä. Ex ei ole vaihtoehto. Sille kyllä kelpaisi, mua ällöttää koko tyyppi.
Itse kans taas sinkkuilemassa (ainakin vielä) ... sanoisin et eikun vaan uutta koukkuun. FB on kiva hetkellinen vaihtoehto jos semmonen löytyy, mutta sekin vähän hassu kun siitä ei saa oikein samaa fiilistä kuin olis hyvä oikee parisuhde. YI ei vaan nappaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin exän kanssa yhdessä reilu 4v. Erottiin kesäkuun alussa (tosin suhde oli jo lopuillaan paljon aiemmin...). Tän jälkeen tais olla noin 10 yhden illan juttua/ lyhyttä säätöä, kunnes marraskuussa aloitin uuden suhteen nykyisen kanssa. Mietin silloin että onko erosta vielä liian lyhyt aika, mutta eipä ole kaduttanut kertaakaan!
Ps. Kysymys oli osoitettu pitkässä parisuhteessa olleelle....
Sinäkö sen päätät mikä on pitkä? Neljä vuotta on pari kymppiselle ainakin suht pitkä aika.
Yleensä, kun puhutaan pitkästä ajasta, niin kriteeri on se, mikä on maksimi. Esim. Jos puhutaan ”vanhasta” ihmisestä, niin YLEENSÄ ei ajatella, että puhutaan 35-40-vuotiaasta, vaikka tämä on teinin mielestä vanha.
Sama asia pitkän parisuhteen kohdalla. Maksimi siinä on usein 50 vuotta, ja siihen suhteutetaan sana ”pitkä”.
Tämä lainaus on oiva esimerkki mielipiteestä joka esitetään faktana.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 15. Nykyään uudessa parisuhteessa olen onnellinen, että ei tarvitse harrastaa sellaista.
Niin siis tuossa kysymyksessä kysyttiin eron jälkeen, sun vastauksesta saa sen kuvan että noita yhdenillanjuttuja ois se ehkä 15 edellisen suhteen aikana, mutta uudessa suhteessa niitä ei tarvitse harrastaa.
Jotain 60-80 parin vuoden aikana. Enkä kadu, vaikka en sinänsä järin ylpeäkään ole näin jälkeenpäin.
M
11v suhteessa. Erosin ku olin 31v. Kahdessa vuodessa noin 10 yhden illan miestä. Yksi FB ja parin kaverin kaa meni vähän vahingossa sinne benefitin puolelle. Nyt jo uusi mies 6v ajan ja muita miehiä ollu vaan muutama.
keväänlapsi80 kirjoitti:
11v suhteessa. Erosin ku olin 31v. Kahdessa vuodessa noin 10 yhden illan miestä. Yksi FB ja parin kaverin kaa meni vähän vahingossa sinne benefitin puolelle. Nyt jo uusi mies 6v ajan ja muita miehiä ollu vaan muutama.
Näyttää olevan yleinen tapa naisten keskuudessa tuo vieraiden päästäminen pöksyihin jos 6 vuotta yhdessä ja vaan muutama yhen yön suhde sinä aikana. Tämän kuvan saa ainakin omasta, tuttavien ja tämän palstan naisten perusteella
7-8, sitten tapasin nyxän.