Voisitko seurustella typerän miehen kanssa?
Otsikossahan se jo tulikin, voisitko siis seurustella itseäsi typerämmän miehen kanssa?
Kommentit (55)
En voisi seurustella negatiivisen, pessimistisen, ajatelultaan jyrkän musta-valkoisen tyypin kanssa. Oli tuon henkilön älyykkyys sitten miten korkea tahansa.
Oneekseni löysin älykkään ja positiivisen miehen jo 30 vuotta sitten.
Kyllä jos hänen muut ominaisuutensa kompensoisivat typeryyttä.
Jos hän olisi äärimmäisen komea ja hyvä sängyssä. Jotenkin pitää siis typeryys kompensoida.
En haluaisi seurustella sellaisen miehen kanssa, joka ei esimerkiksi osaa kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä, ei ole kiinnostunut ympäröivästä maailmasta, ei lue ikinä kirjoja ja jolla olisi jotain suuria ongelmia yleisesti oppimisen kanssa.
En missään tapauksessa. Olen hetero
T mies
Vierailija kirjoitti:
En voisi seurustella negatiivisen, pessimistisen, ajatelultaan jyrkän musta-valkoisen tyypin kanssa. Oli tuon henkilön älyykkyys sitten miten korkea tahansa.
Oneekseni löysin älykkään ja positiivisen miehen jo 30 vuotta sitten.
HIV-positiivisen?
Vierailija kirjoitti:
Teidän aivopierujanne kun seuraa niin herää epäily että löytyykö niin typeriä miehiä mistään.
y lilaudalta...Pesevät av-jutut tyhmyyksillään ja teiniangtillaan mennen tullen...
Millä tavalla tyhmä? Jos mies ei saisi korkeita pisteitä mensan testissä, niin se nyt ei vielä välttämättä kerro mitään. Jos mies on tunneälyltään ameeban tasolla (mustavalkoinen, kapeakatseinen, jokaisella on samat mahdollisuudet- ajattelu, empatiakyky on alhainen tai puuttuu täysin), niin se on ehdoton ei. Jos mies ei ole matemaattisesti älykäs, mutta tunneälyltään ja sosiaalisilta taidoiltaan vähintään samaa tasoa, niin en näe estettä.
Mun ukko on välillä varsinainen typeryyden riemuvoitto.
Yritin vuosi sitten seurustella kolmevitosen miehen kanssa, joka ei tiennyt mitään Suomen historiasta, eikä vuonna 2017 ymmärtänyt mitä tarkoittaa 100-vuotias Suomi. Ei ollut koskaan kuullut myöskään sitä, että Suomessa on ollut sisällissota. Oli aivan ihmeissään siitä ja sitten kysyi mitä se tarkoittaa. Ihan siis kantasuomalaisesta juipista kyse...
Maailmansodista ei tietenkään tiennyt mitään, eikä osannut sijoittaa niitä millekään vuosikymmenille. Ei osannut nimetä politiikasta yhtä ainoaa puoluetta, saati puolueohjelmia. Ei tiennyt minkään vieraan maan kulttuureista tai uskonnoista mitään. Ei tiennyt missä naisella on kohtu. Luuli, että naisten kuukautiskivut ovat sitä, että päätä särkee. Tunnisti eläinlajeja ja kasveja vain noin viisi. Kaikki sivistyssanat olivat hänelle vieraita, jopa sellaiset kuin "passiivinen" tai "pessimisti". Huomasin, ettei hän selviä matematiikassa edes peruskoulutason laskutoimituksista, ei osannut laskea kaupassa prosentteja alennuksista. On töissä vanhempiensa insinööritoimistossa. Pitää itseään erittäin älykkäänä ja sillä jopa kehuskeli.
En voinut seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Mun ukko on välillä varsinainen typeryyden riemuvoitto.
ehkä hän on vaan luova tai muuten vaan vajaa kykyinen noudattamaan asettamiasi normeja?
Älykkyys ja tietämättömyys ovat kaksi aivan eri asiaa. Ja älykkyyttä on olemassa todella montaa eri lajia. Itse seurustelen miehen kanssa, joka on monessa asiassa tietämättömämpi ja vähemmän älykäs kuin minä, kun taas jotkut asiat hän hoksaa ja ymmärtää paremmin kuin minä.
Ennen tätä suhdetta etsin nimenomaan itseäni älykkäämpää miestä ja deittailinkin muutaman kanssa. Oli usein aika paljon tylsempää kuin nykyään :)
Vierailija kirjoitti:
Yritin vuosi sitten seurustella kolmevitosen miehen kanssa, joka ei tiennyt mitään Suomen historiasta, eikä vuonna 2017 ymmärtänyt mitä tarkoittaa 100-vuotias Suomi. Ei ollut koskaan kuullut myöskään sitä, että Suomessa on ollut sisällissota. Oli aivan ihmeissään siitä ja sitten kysyi mitä se tarkoittaa. Ihan siis kantasuomalaisesta juipista kyse...
Maailmansodista ei tietenkään tiennyt mitään, eikä osannut sijoittaa niitä millekään vuosikymmenille. Ei osannut nimetä politiikasta yhtä ainoaa puoluetta, saati puolueohjelmia. Ei tiennyt minkään vieraan maan kulttuureista tai uskonnoista mitään. Ei tiennyt missä naisella on kohtu. Luuli, että naisten kuukautiskivut ovat sitä, että päätä särkee. Tunnisti eläinlajeja ja kasveja vain noin viisi. Kaikki sivistyssanat olivat hänelle vieraita, jopa sellaiset kuin "passiivinen" tai "pessimisti". Huomasin, ettei hän selviä matematiikassa edes peruskoulutason laskutoimituksista, ei osannut laskea kaupassa prosentteja alennuksista. On töissä vanhempiensa insinööritoimistossa. Pitää itseään erittäin älykkäänä ja sillä jopa kehuskeli.
En voinut seurustella.
Apua!!!
Vierailija kirjoitti:
En voinut seurustella.
Miksi pilkkaat selvästi kehitysvammaista ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
Tilin saldo kiinnostaa enemmän kuin älykkyys.
Tulihan se sieltä, näin puhuu TOSI lonpakkoloinen ! Oikein kunnolla asialleen (loisimiselle) omistautunut lajinsa tunnustettu, piinkova ammattilainen.
No mutta tyhmä mieshän on parasta mitä valtaa haluava nainen voi saada. Helppo käyttää hyväkseen raha-asioissa ja pitää koirana kaulapanta kaulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilin saldo kiinnostaa enemmän kuin älykkyys.
Tulihan se sieltä, näin puhuu TOSI lonpakkoloinen ! Oikein kunnolla asialleen (loisimiselle) omistautunut lajinsa tunnustettu, piinkova ammattilainen.
Miksi valehdella, kun ei kiinnosta teidän mielipiteet minkään vertaa.
Mä haluan mukavan, käsistään muutamallakin tavalla taitavan, lempeän miehen joka tahtoo elää kivaa tavallista elämää mun kanssa. Ei tartte olla mikään älyn jättiläinen, pieni typeryys ei haittaa jos sydän on lämmin. Kyllä mulla riittää omaakin älyä niin että pärjään.
typerän hyväkäytöksisen kanssa kyllä. jos komea :)
tyhmän huonokäytöksisen kanssa en mistään hinnasta.
En todellakaan.