Voisitko seurustella typerän miehen kanssa?
Otsikossahan se jo tulikin, voisitko siis seurustella itseäsi typerämmän miehen kanssa?
Kommentit (55)
Teidän aivopierujanne kun seuraa niin herää epäily että löytyykö niin typeriä miehiä mistään.
En missään nimessä. Se on kaikista pahin turn off ikinä, jos mies olisi tyhmä! Miehen on oltava yhtä älykäs kuin minä tai jopa älykkäämpi jos mahdollista.)
En pystyisi. Haluan että mies on minua älykkäämpi.
Miksi naiset väittävät haluavansa älykkään miehen, mutta sitten ottavat kouluttamattoman miehen kehítysmaasta? Tuskin heitä älykkyys oikeasti kiinnostaa tai sitten eivät tiedä mitä se on.
Tilin saldo kiinnostaa enemmän kuin älykkyys.
Tarkoitatko älyllisesti tyhmää vai käytökseltään moukkamaista? Molempia tyyppejä voidaan nimittää typeriksi. No oli niin tai näin, niin en voisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset väittävät haluavansa älykkään miehen, mutta sitten ottavat kouluttamattoman miehen kehítysmaasta? Tuskin heitä älykkyys oikeasti kiinnostaa tai sitten eivät tiedä mitä se on.
Miksi miehet* kuvittelevat, että kun nainen A sanoo haluavansa älykkään miehen, myös nainen B, jonka mies ei ole älykäs, ajattelee, kuten A?
*Yleistän nyt sinun mielipiteesi koskemaan kaikkia miehiä, koska sinäkin harrastat yleistämistä. Oikeasti en ajattele, että miehet ovat typeriä, mutta sinä nyt satut olemaan.
Typerä ja tyhmä on kaksi eri asiaa. Älykäs voi myös olla typerä.
Sitä voi olla joissain asioissa typerä ja toisissa asioissa hyvinkin älykäs. Itse haluan, että mies on yhdellä tietyllä tavalla älykäs, ja jos tämä ei täyty, niin ei tule kauppoja.
En voisi, kun sen kanssa ei voisi keskustella mistään mielenkiintoisesta kuten osakesijoittamisesta.Ei tyhmiä miehiä kiinnosta sellaiset asiat.
Vaikea löytää fiksua seuraa, kun oma äo on lähempänä 150.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea löytää fiksua seuraa, kun oma äo on lähempänä 150.
Mites niinku tuo tunneälyn laita? Paljonko se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet* kuvittelevat, että kun nainen A sanoo haluavansa älykkään miehen, myös nainen B, jonka mies ei ole älykäs, ajattelee, kuten A?
*Yleistän nyt sinun mielipiteesi koskemaan kaikkia miehiä, koska sinäkin harrastat yleistämistä. Oikeasti en ajattele, että miehet ovat typeriä, mutta sinä nyt satut olemaan.
Et vaan kestä totuutta.
Itse otin ensimmäisen älykkään miehen, jonka tapasin, enkä ole katunut. Kävi vielä niin hyvä tuuri, että on myös mukava ja viisas.
En. En yleensäkään vietä vapaaehtoisesti aikaa typerien ihmisten kanssa, olivat sitten miehiä tai naisia.
En pystyisi. Haluan itseäni älykkäämmän, eli sellaisen joka on kuin... No voi rähmä, Einstein on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä t.ampio yleistät? Hyvin harva nainen tuollaista tekee mutta mahdollisesti just sun tapauksessa se kehitysmaalainenkin on älyllisesti sinua yleistäjää korkeammalla tasolla. Ymmärrän hyvin jos sä et ole kelvannut, en minä noin tyhmää miestä huolisi.Oma mieheni täyttää Mensan kriteerit eikä hän yleistä kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä t.ampio yleistät? Hyvin harva nainen tuollaista tekee mutta mahdollisesti just sun tapauksessa se kehitysmaalainenkin on älyllisesti sinua yleistäjää korkeammalla tasolla. Ymmärrän hyvin jos sä et ole kelvannut, en minä noin tyhmää miestä huolisi.Oma mieheni täyttää Mensan kriteerit eikä hän yleistä kuten sinä.
Kalikka kalahti? :D
Vähän tyhmemmän mutta tosi vähän.