Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella typerän miehen kanssa?

Vierailija
06.01.2019 |

Otsikossahan se jo tulikin, voisitko siis seurustella itseäsi typerämmän miehen kanssa?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin vähän aikaa sitten netissä miehen, jonka kirjoituksesta en saanut mitään tolkkua. Teki myös hulvattomia yhdyssanavirheitä, kysyi mm. "Onko sua ikinä pantu p*rse silmään" :D Oli myös todella ikävä asenne mm. homoseksuaaleja kohtaan. Opiskeli reilusti yli kolmekymppisenä ekaa tutkintoaan peruskoulun jälkeen. Lähetti myös DPn, kun oli ensin lähettänyt kuvan naamastaan ja kertonut nimensä. En voisi kuvitellakaan seurustelevani tuollaisen kanssa.

Vierailija
42/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin, riippuu tietysti kuinka "tyhmän". Et antanut mitään esimerkkiä. Aivovamma voi tulla kenelle vaan. En rupea nyt "tyhmiä" haukkumaan kun itsekin olen niin "fiksu".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso turn off. Hän olisi silmissäni poika eikä mies enkä siten tuntisi vetoa.

Vierailija
44/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeryys on enemmänkin käytöksen kuin älykkyyden mitta, joten typeryyden määrää voi vähentää, jos haluaa. Mutta ei käy typerys.

Jos ihminen on tyhmä, sille ei oikein voi mitään. Tyhmä ihminen voi olla tavattoman mukava ja ihana, mutta pidemmän päälle se ei käy. Se ei vain toimi.

Kutakuinkin äo samaa tasoa meillä molemmilla. Muissa asioissa eri vahvuuksia, mutta sama arvomaailma. Näillä on toiminut liitto 12 vuotta.

Tuohon tietysti muut tekijät päälle.

Vierailija
45/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta naisen kanssa kyllä.

M22

Vierailija
46/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeryys ei minua haittaa jos pankkitilin saldo miellyttää.

N18

Vierailija
47/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan erittäin viisaan miehen. Viisas on eri asia, kuin nokkela, älykäs, sukkela, fiksu, ovela, laskelmoiva tms. Viisaus on erittäin suuri hyve. Ja jos mies olisi minua vielä paljon viisaampi, se olisi positiivinen asia, sillä häneltä saattaisi irrota ymmärtäväisyyttä, anteeksiantoa ja empatiaa silloin, kun minä tyrin. Ja muutama hyvä kysymys esitettynä oikeaan väliin, kun olen avoimena oppimaan, ei olisi mulle pahitteeksi. Sellaisen miehen haluaisin.

Älykkyydellä voitetaan valuuttaa. Viisaudella voitetaan sydän.

Vierailija
48/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typeryys ei minua haittaa jos pankkitilin saldo miellyttää.

N18

t. Jarmo 57v.*

Vierailija
49/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä ja tyhmä on kaksi eri asiaa. Älykäs voi myös olla typerä.

Oon palstalla käyttänyt sanaa typerä tyhmän sijaan koska muistelin, että tyhmä jää sensuuriin. Näköjään saatan olla itse... :D (ja siis käyttänyt toiminnan kuvailussa tuota typerää, en suoraan kenenkään henk.koht. haukkumiseen, nyt kuulostaa taas pahemmalta vaan.....)

Vierailija
50/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvännäköinen ja olemukseltaan perussiisti eikä ärsytä mitenkään hiljaisuudessaan niin kelpaisi hyvin.

Ei viisautta tarvitse mitenkään markkinoida tai todistella muille. Siksi sellainen neutraali ja hiljainen antaa usein viisaan vaikutelman. Silla tavoin myös vähän hölmömpikin vaikuttaa älykkäältä.

Vierailija
51/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin vuosi sitten seurustella kolmevitosen miehen kanssa, joka ei tiennyt mitään Suomen historiasta, eikä vuonna 2017 ymmärtänyt mitä tarkoittaa 100-vuotias Suomi. Ei ollut koskaan kuullut myöskään sitä, että Suomessa on ollut sisällissota. Oli aivan ihmeissään siitä ja sitten kysyi mitä se tarkoittaa. Ihan siis kantasuomalaisesta juipista kyse...

Maailmansodista ei tietenkään tiennyt mitään, eikä osannut sijoittaa niitä millekään vuosikymmenille. Ei osannut nimetä politiikasta yhtä ainoaa puoluetta, saati puolueohjelmia. Ei tiennyt minkään vieraan maan kulttuureista tai uskonnoista mitään. Ei tiennyt missä naisella on kohtu.  Luuli, että naisten kuukautiskivut ovat sitä, että päätä särkee. Tunnisti eläinlajeja ja kasveja vain noin viisi. Kaikki sivistyssanat olivat hänelle vieraita, jopa sellaiset kuin "passiivinen" tai "pessimisti". Huomasin, ettei hän selviä matematiikassa edes peruskoulutason laskutoimituksista, ei osannut laskea kaupassa prosentteja alennuksista. On töissä vanhempiensa insinööritoimistossa. Pitää itseään erittäin älykkäänä ja sillä jopa kehuskeli. 

En voinut seurustella. 

Miksi pilkkaat selvästi kehitysvammaista ihmistä?

En mä tuossa mitään pilkkaa nähnyt. Kertoi vain millanen mies oli, ja ettei voinut seurustella.

Kehitysvamma tuli kyllä mullekin mieleen...

Vierailija
52/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitetään villi arvaus: älykäs, muttei liian.

Asteikko:

sisar-serkukset (ja samalla seurustelukumppani) Alabamassa

--

Sosiaalisesti taitamaton nörtti joka ei ymmärrä mainostaa kuukausitulojaan koska ei tiedä mitä rahoillaan tekisi.

Vierailija
53/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin vähän aikaa sitten netissä miehen, jonka kirjoituksesta en saanut mitään tolkkua. Teki myös hulvattomia yhdyssanavirheitä, kysyi mm. "Onko sua ikinä pantu p*rse silmään" :D Oli myös todella ikävä asenne mm. homoseksuaaleja kohtaan. Opiskeli reilusti yli kolmekymppisenä ekaa tutkintoaan peruskoulun jälkeen. Lähetti myös DPn, kun oli ensin lähettänyt kuvan naamastaan ja kertonut nimensä. En voisi kuvitellakaan seurustelevani tuollaisen kanssa.

Tähän täytyy vielä lisätä että koska mies suoritti tutkinnon lukion tiloissa, piti hän itseään parempana kuin tavallista ammattitutkinnon suorittanutta :D

Vierailija
54/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset väittävät haluavansa älykkään miehen, mutta sitten ottavat kouluttamattoman miehen kehítysmaasta? Tuskin heitä älykkyys oikeasti kiinnostaa tai sitten eivät tiedä mitä se on.

Tietynlaiset naiset haluaa miehen sieltä.

Vierailija
55/55 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Netistä näitä helmiä on valitettavasti löytynyt, yksi ei osaa yhdyssanoja ja toinen kirjoittaa "kiinnostaako sexi", kolmas ei ole suorittanut mitään peruskoulun jälkeistä koulutusta. Ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi