Auttakaa! En pääse yli yhdestä miehestä. Miksi mies ei voi suoraan sanoa, jos ei halua olla missään tekemisissä kanssani?
Mies ei ole tällä hetkellä valmis suhteeseen koska eronnut hiljattain mutta kuulemma tykkää minusta paljon. Sovimme että ollaan vaan kavereita, koska hän ei ole valmis suhteeseen. Emme kuitekaan pysty näkemään toisiamme, koska jonkinlaisia tunteita on kehkeytynyt. Ei olla viestitelty, odotan mieheltä seuraavaa askelta. Viestittelimme viimeksi 2 kuukautta sitten. Fyysisesti olemme nähneet viimeksi elokuussa.
Sattuu niin paljon. Minun on pakko asennoitua nyt niin että meistä ei tule ikinä mitään, ja siirtyä elämässä eteenpäin. En voi uneksia ja haaveilla hänestä ja odottaa hänen yhteydenottoa ikuisesti. Laittakoon viestiä sitten kun on laittaakseen. Minun on vaikea päästää hänestä irti, koska hän sanoi että haluaa olla kavereina kanssani. Tästä aiheesta puhuimme erikseen ja hän nimenoman sanoi että haluaa olla kavereita. Viestiä ei kuitenkaan kuulu.
Mitä luulette: tuleeko mies enää laittamaan minulle viestiä, koskaan ikinä?
Mitä tuon miehen päässä liikkuu? Miksi hän ei voi suoraan sanoa ettei halua olla missään tekemisissä?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kuukausia tapaamiskertojen välissä, niin tyhmäkin ymmärtää unohtaa koko tyypin.
Emme voi tavata, koska on tullut tunteita! Emmekä KYKENE tapaamaan vain kavereita. Etkö ymmärrä?
ap
Voi ei, hyvä ihminen. Kai ymmärrät, että tuo on vaan tekosyy, mies haluaa olla satuttamatta. Et kai itsekään jättäisi tapaamatta ihmistä, johon sinulla on kehittynyt tunteita.
Jos haluat mielenrauhan, niin laita miehelle suora viesti. Tyyliin: ”Hei, olen miettinyt sinua paljon. Voiko tässä vielä olla jotain vai kannattaako minun mennä elämässä eteenpäin? Pyydän, että vastaat rehellisesti, en mene rikki.”
Kumpi parempi? Viesti jossa ehdotan tapaamista, vai tuollainen viesti jota lainaamani hlö ehdotti? Toisaalta haluaisin nähdä hänet kasvotusten. Edes sen viimeisen kerran. Enkä millään haluaisi olla taas se joka laittaa viestiä, jotenkin hävettää...
ap
Et pääse yli? Tuon miehen täytyy kyllä sitten olla tooosi lihava. Mitä jos yrittäisit ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kuukausia tapaamiskertojen välissä, niin tyhmäkin ymmärtää unohtaa koko tyypin.
Emme voi tavata, koska on tullut tunteita! Emmekä KYKENE tapaamaan vain kavereita. Etkö ymmärrä?
ap
Voi ei, hyvä ihminen. Kai ymmärrät, että tuo on vaan tekosyy, mies haluaa olla satuttamatta. Et kai itsekään jättäisi tapaamatta ihmistä, johon sinulla on kehittynyt tunteita.
Jos haluat mielenrauhan, niin laita miehelle suora viesti. Tyyliin: ”Hei, olen miettinyt sinua paljon. Voiko tässä vielä olla jotain vai kannattaako minun mennä elämässä eteenpäin? Pyydän, että vastaat rehellisesti, en mene rikki.”
Kumpi parempi? Viesti jossa ehdotan tapaamista, vai tuollainen viesti jota lainaamani hlö ehdotti? Toisaalta haluaisin nähdä hänet kasvotusten. Edes sen viimeisen kerran. Enkä millään haluaisi olla taas se joka laittaa viestiä, jotenkin hävettää...
ap
Mieluiten tuo minkä lainaamasi henkilö ehdotti, koska se on suora ja hyvin tiivistetty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Mieluiten tuo minkä lainaamasi henkilö ehdotti, koska se on suora ja hyvin tiivistetty
Mutta jos tapaamme, niin aion kysyä tuon kysymyksen ihan kasvotusten. Ja näen kaikki ilmeet ja eleet samalla. Ja voidaan puhua kunnolla.
ap
Hävettää olla taas se, joka laittaa viestiä. Jos mies olisi oikeasti edelleen kiinnostunut, niin pelkään että pilaan kaikki mahdollisuudet olemalla näin "innokas viestittelijä". Koska en anna tilaa tarpeeksi...
ap
Ota mieheen yhteyttä ja ehdota tapaamista. Ole hänelle rehellinen tunteistasi ja haluistasi. Kirjoittelusi perusteella on todennäköistä ettei mies vastaa tunteisiisi, mutta oman itsesi takia on parempi saada asia päätökseen tavalla tai toisella. Kyllähän kuvio voi sinua hävettää, mutta rohkeaahan se on tarttua toimeen. Jos pakit tulee, ota se aikuismaisesti vastaan, kiitä miestä selvyydestä ja jatka leuka pystyssä matkaa.
Juuri näin, koska asia painaa sinua ja haluat saada selvyyden, niin ota mieheen yhteyttä. Kerro tunteistasi, ja sano, että haluat saada nyt asiaan selvyyden, jotta voit mennä elämässäsi johonkin suuntaan. Ja sitten menet sinne osoitettuun suuntaan ilman mitään mutkia ja edes takas veivaamisia.
Mäkin oon usein tuollainen takertuja... Tunteisiin takertuminen on sekin takertumista vaikkei kyseistä ihmistä omilla keloillaan häiriköitsisikään. Mulle sellainen punainen lippu on yleensä tuo ap:n mainitsema häpeä - jos viestin lähetys vähän hävettää, niin tiedät itsekin, ettei sitä ehkä kannata lähettää. Kaverille ei hävetä lähettää kuulumiviestejä!
Voithan sä tietysti nyt sitten toimia niinkuin kaverit toimii, unohda häpeily ja lähetä kaverillinen viesti. Aidosti kaverilliseen viestiin voit saada vastauksen, jos mies siis tosissaan meinasi että kaveriksi kelpaat. Jos sekään ei tunnu ratkaisulta, niin tiedät, että a) sä et halua olla kaveri b)mies ei halua suhdetta kanssasi, eli kompromissia ei ole. Sen toteamiseen ei tarvita yhteydenottoa, mies on varmaankin todennut tämän jo elokuussa itsekseen.
Harmillinen juttu. Mulla kesti tuollaisesta päästä yli melkein kaksi vuotta. :D Aina mietin vaan, että no ihmisiä on niin monenlaisia ja mistä sitä kaikkien tarkoitusperistä tietää... Hyvä mielikuvitus ja vähän tavallisesta poikkeava oma ajatusmaailma, niin kaikista pikkutikuista voi tehdä kokonaisen maailman mielessään.
Silti se tavallinen selitys on lähes ihan joka kerta oikea. Ei sitä kiinnosta.
Kyllä oikeasti kiinnostunut pitää itse yhteyttä ja vastaa mahdollisimman pian yhteydenottoihin. Jos ei, eikä ole aloitteellinen selittämään miksi ei vastannut tai vastaaminen viipyi niin ei sellainen sinua itselleen tärkeänä pidä.
Täytyy kyllä muistaa nyt myös, että on sellaisiakin ihmisiä, jotka vastailevat viesteihin, jopa monisanaisesti, vaikkeivat he olisikaan kiinnostuneita. Eli ovat kaverillisia. Sepä se onkin sitten ärsyttävää, että jotkut luulevat sitä kiinnostukseksi! Elättelevät toiveita omassa päässään vaikka toinen on vain kiva.
Mietipä nyt itsekin: millainen kaveri sellainen on, joka ei halua tavata.