Auttakaa! En pääse yli yhdestä miehestä. Miksi mies ei voi suoraan sanoa, jos ei halua olla missään tekemisissä kanssani?
Mies ei ole tällä hetkellä valmis suhteeseen koska eronnut hiljattain mutta kuulemma tykkää minusta paljon. Sovimme että ollaan vaan kavereita, koska hän ei ole valmis suhteeseen. Emme kuitekaan pysty näkemään toisiamme, koska jonkinlaisia tunteita on kehkeytynyt. Ei olla viestitelty, odotan mieheltä seuraavaa askelta. Viestittelimme viimeksi 2 kuukautta sitten. Fyysisesti olemme nähneet viimeksi elokuussa.
Sattuu niin paljon. Minun on pakko asennoitua nyt niin että meistä ei tule ikinä mitään, ja siirtyä elämässä eteenpäin. En voi uneksia ja haaveilla hänestä ja odottaa hänen yhteydenottoa ikuisesti. Laittakoon viestiä sitten kun on laittaakseen. Minun on vaikea päästää hänestä irti, koska hän sanoi että haluaa olla kavereina kanssani. Tästä aiheesta puhuimme erikseen ja hän nimenoman sanoi että haluaa olla kavereita. Viestiä ei kuitenkaan kuulu.
Mitä luulette: tuleeko mies enää laittamaan minulle viestiä, koskaan ikinä?
Mitä tuon miehen päässä liikkuu? Miksi hän ei voi suoraan sanoa ettei halua olla missään tekemisissä?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sittenkin antaisit miehen olla rauhassa... ei tommonen takertuva ja tyrkyttely houkuta ketään, ja mies on eronnut ni miksi et anna toiselle aikaa surra rauhassa?
Ole fiksu ja odota, jos miehestä ei mitään kuulu niin mene elämässäsi eteenpäin
Milloin miehestä pitäisi teidän mielestänne viimeistään kuulua, jotta hän voisi vielä osoittaa olevansa kiinnostunut minusta? Esimerkiksi mielestäni on outoa ja törkeää jos 6kk ei ota yhteyttä ja sitten yhtäkkiä pamauttaa viestiä.
Koska mies ei ole kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Jos sittenkin antaisit miehen olla rauhassa... ei tommonen takertuva ja tyrkyttely houkuta ketään, ja mies on eronnut ni miksi et anna toiselle aikaa surra rauhassa?
Mihin mennessä "pitäisi" kuulua?
Itse olen asennoitunut niin, että jos joku mies tuntuu feidaavan, eli minä olen se joka aina laittaa viestiä ensin jne. että miksi ihmeessä haluaisin edes miehen, joka ei halua yhtä paljon minua, joka ei koe tarvetta laittaa sitä viestiä. En halua olla mikään lohdutuspalkinto äijälle, joka pitää minua mahdollisesti varalla jos ei löydä parempaa. Tällä tavalla kun ajattelen niin se omakin mielenkiinto hiipuu hyvin äkkiä ja alan nähdä kyseisen tyypin enemmänkin vastenmielisenä.
Olet vähän sekaisin ihastumisesta tähän mieheen. Valitettavasti sun kannalta tämä mies ei todennäköisesti ole enää kiinnostunut susta. Kyllä hän olisi vastannut sulle innokkaammin ja pitkä hiljaisuus on merkki mielenkiinnonpuutteesta.
Nyt vain koitat unohtaa hänet ja keksit muuta tekemistä kuin hänen miettimisen! Voimia!
Jos pariin kuukauteen en ole viestitellyt, en edes muista enää koko muikkelia jos hän laittaa yllättäen viestiä. Pitää kelata ja palauttaa mieleen mikä tapaus oli :) m43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kuukausia tapaamiskertojen välissä, niin tyhmäkin ymmärtää unohtaa koko tyypin.
Emme voi tavata, koska on tullut tunteita! Emmekä KYKENE tapaamaan vain kavereita. Etkö ymmärrä?
ap
Voi ei, hyvä ihminen. Kai ymmärrät, että tuo on vaan tekosyy, mies haluaa olla satuttamatta. Et kai itsekään jättäisi tapaamatta ihmistä, johon sinulla on kehittynyt tunteita.
Jos haluat mielenrauhan, niin laita miehelle suora viesti. Tyyliin: ”Hei, olen miettinyt sinua paljon. Voiko tässä vielä olla jotain vai kannattaako minun mennä elämässä eteenpäin? Pyydän, että vastaat rehellisesti, en mene rikki.”
2 kuukautta sitten viestittelimme. Silloin kysyin häneltä suoraan. Sanoin että ymmärsin aikaisemmista puheista että haluaisit olla kanssani kavereita, voisitko kertoa suoraan mikä on tilanne? Tähän hän vastasi haluavansa olla kavereina.
En pysty uskomaan, että hän ei olisi kiinnostunut minusta. Sen perusteella miten hyvin meillä klikkasi ja miten ihanaa meillä on ollut. Kenenkään kanssa ei ole kolahtanut noin. Hän on myös sanonut minulle ihania asioita. Ymmärrän, että teidän ulkopuolisten silmin mies voi vaikuttaa kylmältä ja on itsestäänselvyys että hän ei ole kiinnostunut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin mennessä "pitäisi" kuulua?
Mistä voin tietää? Jollain menee pitempää kuin toisella... käytä maalaisjärkee
Sitä paitsi.. meitä ihmisiä on erinlaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kuukausia tapaamiskertojen välissä, niin tyhmäkin ymmärtää unohtaa koko tyypin.
Emme voi tavata, koska on tullut tunteita! Emmekä KYKENE tapaamaan vain kavereita. Etkö ymmärrä?
ap
Voi ei, hyvä ihminen. Kai ymmärrät, että tuo on vaan tekosyy, mies haluaa olla satuttamatta. Et kai itsekään jättäisi tapaamatta ihmistä, johon sinulla on kehittynyt tunteita.
Jos haluat mielenrauhan, niin laita miehelle suora viesti. Tyyliin: ”Hei, olen miettinyt sinua paljon. Voiko tässä vielä olla jotain vai kannattaako minun mennä elämässä eteenpäin? Pyydän, että vastaat rehellisesti, en mene rikki.”
2 kuukautta sitten viestittelimme. Silloin kysyin häneltä suoraan. Sanoin että ymmärsin aikaisemmista puheista että haluaisit olla kanssani kavereita, voisitko kertoa suoraan mikä on tilanne? Tähän hän vastasi haluavansa olla kavereina.
En pysty uskomaan, että hän ei olisi kiinnostunut minusta. Sen perusteella miten hyvin meillä klikkasi ja miten ihanaa meillä on ollut. Kenenkään kanssa ei ole kolahtanut noin. Hän on myös sanonut minulle ihania asioita. Ymmärrän, että teidän ulkopuolisten silmin mies voi vaikuttaa kylmältä ja on itsestäänselvyys että hän ei ole kiinnostunut.
ap
Eli olet saanut sen suoran vastauksen jo :( Kaveri = hyvää loppuelämää sinulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Eli olet saanut sen suoran vastauksen jo :( Kaveri = hyvää loppuelämää sinulle
KOSKA HÄN EI OLE VALMIS SUHTEESEEN! ON VAIHTOEHDOT JOKO SEURUSTELUKUMPPANI TAI KAVERI, ENSIMMÄISEEN HÄN EI OLE VALMIS.
No vaikka ei olisi kuulunut mitään kahteen kuukauteen, ei voi tietää kuuluuko jatkossa. Minuun on yksi mies ollut yhteydessä jo monta vuotta siten, että yhteydenottojen välillä on välillä kuukausia. Emme ole kavereita emmekä harrasta seksiä. Kun mieheltä kysyy mitä haluaa minusta, ei osaa vastata mutta ilmeisesti ei ole kiinnostunut ainakaan parisuhteesta. Mitä tämä sitten on?
Okei. Siis kysyit jo suoraan kaksi kuukautta sitten. Ja mies vastasi haluavansa olla kaverisi.
Sen jälkeen et ole kuullut hänestä pihahdustakaan. Se tarkoittaa, että hän haluaa olla sellainen etäkaveri, jota ei koskaan tavata ja jonka kanssa ei koskaan viestitellä.
Jotkut on tosi huonoja päättämään suhteen. Tapaillaan jo uutta (tai uusia) mutta ei viitsitä sanoa suoraan satutttamisen pelossa. Sitten valehdellaan jotain puuta heinää, kuten ”en ole vielä valmis”. Harmi, mutta tää mies kuulostaa sellaiselta.
Jos mies tai nainen sanoo "pysytään/pysymme kavereina" ni tarkoittaa teistä ei tuu mitään enempää kuin kaveri
Joten, ap... sukset jalkaan ja hiihdä eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Okei. Siis kysyit jo suoraan kaksi kuukautta sitten. Ja mies vastasi haluavansa olla kaverisi.
Sen jälkeen et ole kuullut hänestä pihahdustakaan. Se tarkoittaa, että hän haluaa olla sellainen etäkaveri, jota ei koskaan tavata ja jonka kanssa ei koskaan viestitellä.
Se ei ole silloin kaveri! Kaverin kanssa ollaan yhteyksissä, tavalla tai toisella. Luulisi että tämä on itsestäänselvyys.
Jos ihminen todella ihastuu ja tykästyy toiseen niin ei siinä mikään tuore ero pidättele. Ihan oikeasti tuo on yksi vanhimmista tekosyistä miksei muka nyt homma voi edetä. Mies ei ole kiinnostunut, jos olisi, hän kyllä laittaisi viestiä ja haluaisi kuulla sinusta. Totuus joskus sattuu mutta näin se menee, nyt vaan elämässä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on tosi huonoja päättämään suhteen. Tapaillaan jo uutta (tai uusia) mutta ei viitsitä sanoa suoraan satutttamisen pelossa. Sitten valehdellaan jotain puuta heinää, kuten ”en ole vielä valmis”. Harmi, mutta tää mies kuulostaa sellaiselta.
Todennäköistä tai sitten tämän "kaveruuden" myötä on viestittely hiipunut ja mielipide vahvistunut vasta ettei ap:n kanssa halua olla. Joka tapauksessa lopputulos aivan sama.
Vastatkaa nyt minullekin kun olette tällaisia varmoja tietäjiä! Samat ajatukset kuin Ap:llä. t. Nro 31
Kyllä tollainen tunteiden välttely viittaa siihen, että hän ei ole valmis kanssasi suhteeseen. Kaveruus tarkoittaa sitä, että ei muistella pahalla.
Olitko jotenkin mukana aiheuttamassa miehen eroa vai mistä tiedät että teillä on ihanaa yhdessä ja klikkaa? Jos olit syypää miehen eroon niin luulen, että mies ei halua kuulla tai nähdä sinua. Muista, että viha ja inho ovat myös tunteita. Vai erittelikö mies, että kyse on juuri rakastumisen tunteesta?
Miksi mies ei sano suoraan, että ei halua olla kanssasi missään tekemisissä?
Koska tuollaista ei voi sanoa ystävällisesti, vaan se on aina tylyä. Mies ei halua olla tyly eikä keksi muuta keinoa kuin pysytellä hiljaa ja toivoa sinun oivaltavan asian ihan itse.