Säälittävin/oudoin repliikki, jolla seksiä on ehdotettu?
Kommentit (41)
Näin aikuisena tuo nuorten käyttämä parittelukutsu: 'voiks sää olla mun kaa?"
Eihän noista mikään oo säälittävä tai outo.Toi koira juttu nyt kuulosti sairaalta mut tuskin on kukaan noin oikeasti sanonut.
Haluaisitko olla / haluaisin olla sun kans ... ??(käytti jotain tosi outoa siansaksaa, joka kuulosti joltain lapsen keksimältä salakieleltä kyseistä toimitusta kohtaan, tyyppi oli lähemmäs 30v.)
Näissä kaikissa jos kysyjä olisi ollut julkkis tai joku mr adonis, niin kaikki olisi olleet ihania soidinkutsuja. "Oi miten se osaakin..."
Sori vaan totuudesta.
"Mä oon neitsyt olisitko sä mun korkkaaja".
Vierailija kirjoitti:
Näissä kaikissa jos kysyjä olisi ollut julkkis tai joku mr adonis, niin kaikki olisi olleet ihania soidinkutsuja. "Oi miten se osaakin..."
Sori vaan totuudesta.
Sori vaan ilon pilaamisesta, mutta ei ole totta, enkä ois noilla reploilla pannut kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olin baaritiskillä. Mies tuli viereen ja alkoi puhua, että ollaan kaverin kans menossa mökille ja päätin, että kysyn kolmelta naiselta lähteekö mukaan. Ei selvinnyt monesko olin.
Eihän se kysymättä selviä. Tai siis ei ainakaan ennen. Nyt siitä tulisi 3 miituuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan totuudesta.Sori vaan ilon pilaamisesta, mutta ei ole totta, enkä ois noilla reploilla pannut kenenkään kanssa.
Sori vaan sulle, useita oon pannu ja juurikin vastaavilla reploilla. T. Julkkis
Saanko laittaa lämpömittarin sun lihaan😏
"Meen pesulle"
"Eikös hoideta nää aviollisen velvollisuudet ensin"
"Soitan ensin äidille niin sitten voitaisiin sutaista"
Nyk.ex
"Etsä nyt vois?" Sanottuna "uhmaikäinen kakara vinkuu karkkia" -äänellä, kysymyksen esittäjänä aikuinen ja perheellinen mies, kuka oli itsekseen päättänyt saada minut kellistettyä. No eipä onnistunut ja oli muutenkin sitä miestyyppiä, johon en koskisi edes 5m:n seipäällä. Oli ilmeisesti kehunut muille aikeistaan, ja pieleen meni.
No antaisit nyt vähän, ei se järvikään soutamalla kulu
Mun täytyy saada kaksi kertaa viikossa
"Voisinko laittaa kullini sun munaparkkiisi"
Haluaako neiti, että ruiskin vauvamajoneesit lihapiirakkaasi?
T. Rape's Grill @ Wasa. Året '94
Mitä sä tollasen nuoren tytön kanssa olet, lähde minun matkaan
joku 40v nainen baarissa
Oon ainoo lapsi ja tottunut saamaan kaiken minkä haluan.
Ylä-asteella mun takana istui ääliö jolla oli tapana tökkiä mun tuolin selkänojaa pulpetillaan ja kähistä "anna p*lluu, anna p*lluu".