Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä teininne kulkee wanhojen tansseihin/kotiin sieltä?

Vierailija
06.01.2019 |

Taksi tai vanhempien kyyti kai ne vaihtoehdot, miten teillä? Toisaalta omalla autolla paras, koska olemmehan me vanhemmatkin sinne menossa ja taksilla matka maksaisi n.60€/suunta, vähintään.
Julkisilla en halua, että poika frakissansa ja kengissänsä kulkee varsinkin jos/kun pakkastakin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tytär, ja olen ottanut lomapäivän. Vien aamulla kampaajalle ja sieltä koululle. Tarvittaessa kuskaan päivän aikana, jos ohjelma niin vaatii.

Vierailija
2/9 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat, taksi, kimppakyyti, isoveli tai -sisko ... onhan näitä vaihtoehtoja. Olen nähnyt jopa poikakaverin kuskina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla isä kuskasi, kiitos hälle!

Vierailija
4/9 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksi

Vierailija
5/9 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörällä.

Vierailija
6/9 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin.

Vierailija
7/9 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limusiini ja kuljettaja

Vierailija
8/9 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oiskin kyse vain yhdestä päivästä.... ensin oli iltatilaisuus vanhemmille koululla keskiviikkona, kulki meidän vanhempien kyydissä.

Torstaina oli tanssit koululla, meni sinne junalla ja metrolla kuten normisti ja vaihtoi asun koululla pukkarissa. Iltapäivällä mies lintsasi töistä ja vei teinin Messuhalliin tanssimaan ja toi sen jälkeen kotiin, minä olin töissä.

Perjantaina tanssivat vielä toistamiseen koululla sekä vanhustentalolla, puki asun koululla.

Näin stadilaislukiossa.

Vierailija
9/9 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oiskin kyse vain yhdestä päivästä.... ensin oli iltatilaisuus vanhemmille koululla keskiviikkona, kulki meidän vanhempien kyydissä.

Torstaina oli tanssit koululla, meni sinne junalla ja metrolla kuten normisti ja vaihtoi asun koululla pukkarissa. Iltapäivällä mies lintsasi töistä ja vei teinin Messuhalliin tanssimaan ja toi sen jälkeen kotiin, minä olin töissä.

Perjantaina tanssivat vielä toistamiseen koululla sekä vanhustentalolla, puki asun koululla.

Oliko poika? Luulisi, että tytöille on tosi hankalaa olla täydessä tällingissä 3 päivää.

Näin stadilaislukiossa.