Jatkuva möläyttely
En osaa olla möläyttelemättä. Tämä häiritsee siis minua melkein joka päivä. Yritän aina olla kaikille kiva ja ystävällinen, mutta jostain syystä onnistun aina välillä möläyttämään sellaista, minkä joku ymmärtää loukkaavana.
En siis tahalleen sano mitään ikävää ja mietin aina mitä sanon. Silti onnistun välillä lipsauttamaan jotain tyhmää. Sama ongelma on ollyt minulla jo pienestä pitäen. Silloin tämä oli pahempaa ja menetin kavereita sen takia. Ihmiset myös tajusi, etten tee tätä tahalleen ja välillä irvailivat siitä ja kommentoivat muutenkin luonnettani.
Pitkään olinkin tosi hiljainen, kun tämän tajusin ja patosin kaiken sisälleni. Mietin sanomisiani jopa niin paljon, etten puhunut muille juuri mitään. Samalla ystävyyssuhteeni hiipuivat ja minusta tuli tosi yksinäinen. Nykypäivänä olen onneksi oppinut, luultavasti iän tuoman itsevarmuuden avulla, olemaan avonaisempi. Välillä kuitenkin edelleen möläyttelen ja tämän jälkeen soimaan itseäni taas ja vetäydyn. Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia ja miten olette päässeet möläyttelystä eroon?
Kommentit (2)
Möläyttelen ihan kaikenlaisista asioista. En siis suoraan sano mitään ilkeää, mutta möläyttelen sellaista, jonka ymmärtää pottuiluna tai muuten vain tosi tökerönä tai ilkeänä.
Voi sua. Millaisia asioita sä sitten möläyttelet?