Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä on liian iso penis, help

Vierailija
06.01.2019 |

Saattaa kuulostaa trollilta, mutta ei ole.

Olen tässä tapaillut erästä miestä lokakuun lopusta asti ja olen oikeasti ihastunut. Meillä on samanlaiset arvot, samanlainen huumorintaju ja tosi hauskaa yhdessä. Luonnollisesti mietin että tästä voisi jopa kehittyä vakavampikin suhde.

Mutta... mentiin sänkyyn viikon sisällä ensitapaamisesta. Siinäpä sitten paljastui kivasti että miehen varustus on oikeasti niin iso, että seksi on melkein mahdotonta. Ollaan kokeiltu ihan kaikkia asentoja, jokaisessa sattuu liikaa. En ole mittaillut mutta arvioisin että pituus on jotain 27-30cm erektiossa, ympäryskin keskivertoa paksumpi. Kuulostaa turhalta ongelmalta, mutta oikeasti sattuu aivan sairaasti kun joka työnnöllä penis runnoo kohdunkaulaa, ei väliä miten varovasti yrittää tulla sisälle. En usko että kyseessä on mikään sairaus mussa, koska harrastin seksiä n. kk ennenkuin tapasin miehen ja ei tullut mitään tällaista.

Onko kellään mitään vinkkejä? Asennoista, vaginan rentouttamisesta, tms? En halua uskoa että ei voi tehdä mitään, saahan ihmiset sisäänsä ties minkäkokoisia sauvojakin pitkän harjoittelun jälkeen. Miehen kanssa ollaan kyllä puhuttu tästä ja pitkitetty esileikkiä, mutta ei mitään apua. En kyllä hitto soikoon uskonut eläväni tätä päivää kun harkitsen miehen jättämistä liian ison peniksen takia....

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta caya pessaari apteekista ja laita se ,niin mies ei pääse niin syvälle ja

käytä liukuvoidetta ja käytä hormoonittomia emätinpuikkoja jo

Päivällä ja vaikka joka päivä ,niin

Ei ainakaan ole kuiva ja ei sitten satu .

Ja ido kokoinen kondoomi voisi myös 

olla aika hyvä jarru ettei penis menisi niin syvälle. Tai se XL kondoomi ja

kunnollinen suuseksi ensin,  niin että

penis vähän tyhjenee ja tulee niinkuin

pienemmäksi ja kapeammaksi!

Toi em. toimii varmasti .

Olen ihan itse keksinyt sen.

Kannattaa kokeilla . Ja kumpikin on 

tyytyväinen !!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla