Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä on liian iso penis, help

Vierailija
06.01.2019 |

Saattaa kuulostaa trollilta, mutta ei ole.

Olen tässä tapaillut erästä miestä lokakuun lopusta asti ja olen oikeasti ihastunut. Meillä on samanlaiset arvot, samanlainen huumorintaju ja tosi hauskaa yhdessä. Luonnollisesti mietin että tästä voisi jopa kehittyä vakavampikin suhde.

Mutta... mentiin sänkyyn viikon sisällä ensitapaamisesta. Siinäpä sitten paljastui kivasti että miehen varustus on oikeasti niin iso, että seksi on melkein mahdotonta. Ollaan kokeiltu ihan kaikkia asentoja, jokaisessa sattuu liikaa. En ole mittaillut mutta arvioisin että pituus on jotain 27-30cm erektiossa, ympäryskin keskivertoa paksumpi. Kuulostaa turhalta ongelmalta, mutta oikeasti sattuu aivan sairaasti kun joka työnnöllä penis runnoo kohdunkaulaa, ei väliä miten varovasti yrittää tulla sisälle. En usko että kyseessä on mikään sairaus mussa, koska harrastin seksiä n. kk ennenkuin tapasin miehen ja ei tullut mitään tällaista.

Onko kellään mitään vinkkejä? Asennoista, vaginan rentouttamisesta, tms? En halua uskoa että ei voi tehdä mitään, saahan ihmiset sisäänsä ties minkäkokoisia sauvojakin pitkän harjoittelun jälkeen. Miehen kanssa ollaan kyllä puhuttu tästä ja pitkitetty esileikkiä, mutta ei mitään apua. En kyllä hitto soikoon uskonut eläväni tätä päivää kun harkitsen miehen jättämistä liian ison peniksen takia....

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä pohjaan asti tartte painaa

Vierailija
62/100 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ratkaisu, seksidonitsi, joka laitetaan miehen elimeen ja se lyhentää yhdyntäpituutta:

https://ohnut.co/

Eiköhön tuo auta ja laitta sitten useamman, ei pitäisi mennä liian syvään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa auttaa, itselläni oli aiemmin sama ongelma. Miehellä ihan vain yksinkertaisesti oli niin iso, etten edes tällä voimakkaalla libidollani halunnut seksiä kun tiesin sen sattuvan. Poikkeuksetta.

No nykyisellä poikaystävällä sitten on oikeasti pieni. En liioittele, häviää tällaisen lyhyen ja siron naisen kämmeneen 🙂 Ojasta allikkoon, ainakin on muuten enemmänkin kuin täysi kymppi.

Kirjoittaja on sisäistänyt "koolla ei ole väliä" -propagandan ja nyt jo toinen vääränkokoinen kumppani. Ei voi auttaa. Seuraavalla kierroksella sänkyyn ensitreffeillä ja jos ei natsaa, niin ei jatkoon sitä miestä..

Vierailija
64/100 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kullin pitää mahtua pilluun kokonaan, muuten se on liian iso.

Vierailija
65/100 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

rtz kirjoitti:

Vanha vitsi liian iso ja pitkä ynnämuuta ynnämuuta, tuleehan sieltä keskiverto kalua isompi lapsikin yleensä ;)

Miten kukaan on näin idiootti? Luuletko että naiset ihan vaan miehen mieliksi harrastavat seksiä joka sattuu, kun mahtuuhan se sisään kun vauvakin mahtuu. Jos et ole tajunnut, niin synnytys sattuu todella paljon ja yleensä kudokset repeävät. Se ei siis riitä että mela on pienempi kuin vauva. 

Ei ihme että ei hirveesti kiinnosta ketään srksi sun kanssa. 

Vierailija
66/100 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aluksi voin lohduttaa sinua, sillä miehellä ei ole lähelläkään 30 senttistä kalua, ei lähelläkään. Toisekseen, toi pituus ei sinua satuta vaan paksuus. Ei kait hän nyt pohjaan saakka junttaa? Reilusti vaan liukkaria eikä vedellä kuin vähän terskasta eteenpäin, niin varmasti onnistuu.

Vierailija
67/100 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muu auta kuin jätä mies. 

Vierailija
68/100 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vielä kaipaa tähän apua, tunnen tuskasi ja oon löytänyt tähän avun! Stopperit ja bumpperit! On tosi pehmeitä ja mukavia ja lisäks antaa myös miehelle iloa kun ei tarvii varoa tai jättää osa kalusta käyttämättä

https://eroticcenter.fi/shop/stopperi-homme-loyal-henchman/

https://eroticcenter.fi/shop/bumpperi-boundless/

Vierailija
69/100 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kullin pitää mahtua pilluun kokonaan, muuten se on liian iso.

Max 18 cm. Loput jää yli.

Vierailija
70/100 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ole sitä mitä haluat kuulla mut ukko kiertoon. Mä yritin tollasen lähes yhtä ison 24cm kanssa suhdetta.  Alkuun joo kiihottavaa visuaalisesti. Orkkujakin tuli seksin aikana. 

MUTTA 

Jokainen seksikerta kesti 40min-1h. Ilman liukkaria ei mitään asiaa. Mun täytyi saada ennen sisään ottoa vähintään yksi orkku,  että olen täysin rentona.  Silti hyvin usein sattui aktin aikana. Joka kerta aktin jälkeen.

Seksin määrä väheni alkuhuuman jälkeen todella paljon koska pitää tehdä muutakin kuin panna.  Spontaania seksiä ei voinut harrastaa ikinä. Tuli fiilis kun olis lenkille lähdössä kun alkoi ajatella seksiä.

Nykyinen mies 16cm seksi täydellistä ja sitä on paljon.

Vierailija
71/100 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen liukuvoidetta ja ratsasta sillä. Älä anna miehen liikkua ollenkaan. Kyllä se siitä venyy.

Vierailija
72/100 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa liian isoa penistä ja ihan oikein sulle ap, kun olit kuukausi aikaisemmin jakanut torttuasi jollekkin muulle.

Vierailija
73/100 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää apinat valehdelko!!!!!

Vierailija
74/100 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 15 senttiä pitkällä kullilla ei tee yhtään mitään. Mutta ympärysmittana 15 cm on hyvä.

Vierailija
75/100 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä soopaa koko juttu. Kaikki tämän palstan oikeat naiset haluaa juuri tuollaista. Liian "iso" jo provoonkin tuo maila.

Vierailija
76/100 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita siihen liukuvoidetta ja ratsasta sillä. Älä anna miehen liikkua ollenkaan. Kyllä se siitä venyy.

Ratsastaminen on hyvä ohje ison kullin kanssa. Nainen saa itse säädellä paljonko pystyy ottamaan sisään. Mutta pillua ei saa venytettyä vaikka mten yrittäisi.  Kohta 50v venyttänyt vaimon pillua eikä ole venynyt yhtään. Pohja tulee aina vastaan. Mutta jos ei mahdu kokonaan sisään, jää häpyihin ja klittaan tuleva paine pois ja se haittaa molempien nautintoa, eli silloin kulli on liian iso. Toki voi joku  nainen saada silti orgasmeja. Oma vaimo ei olisi saanut. 

Vierailija
77/100 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 25cm ja kukaan ei oo sanonu liian isoksi.

Kyl sit, kun olet eka kerran naisen kanssa... jos siis aiot joskus olla naisen kanssa.

Opiskeluaikana olin aika avomielisessä porukassa, ja asioista juteltiin. Aika moni sanoi, että pienenkin kanssa elää, suuren kanssa on paljon vaikeampaa. Aina välillä joku tuli ja sanoi että oli nähnyt turkkilaisessa saunassa sellaisen, jonka kanssa ei lähtis leikkimään.

Itse olen "liian keskimittainen".

Vierailija
78/100 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rentoutuminen. Sattuu kun jännität että sattuu.. Sormilla/sauvalla alkuun "venyttely" liukuvoidetta reilusti.

Käyttöä. Kun säännöllisesti seksiä, rennompaa eikä satu.

ai naisen alapäää voi olla tuuneli joka venyyyy että sairaloisen pyytton mahtuu. ei ihme että anaalin sulkijat rikki,vaipoissa loppuelämä,haisevat ja vagi löysä lerppu kun koko ajan  lihakasalla venytetään. sit ero ja pilasi naisen.

eroo ja hanki normaali mies. voit satuttaa itses ja onko kivaa esitellä,ehkä leikkauttaa itseään sairaalassa-kattokaa ny mua kun mua on käytetty ... yök.. jokos se sun anus rikottu..joko, kas kun et ota virtsaputkeen,kyll se venyy kus falskaa kivasti. ja poskilihakset venyy,oot kurttanaama kohta-yhden ukon takia..

Vierailija
79/100 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis käytännössä tavannut maailman isoimman peniksen omaavan miehen. Ensinnäkin: en usko. Toiseksi: lähetä tänne.

tunneli pillu kutsuuuuuuu,sissääään vaan welcommem

Vierailija
80/100 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oo kyllä ollut naisen kanssa koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme