Miehellä on liian iso penis, help
Saattaa kuulostaa trollilta, mutta ei ole.
Olen tässä tapaillut erästä miestä lokakuun lopusta asti ja olen oikeasti ihastunut. Meillä on samanlaiset arvot, samanlainen huumorintaju ja tosi hauskaa yhdessä. Luonnollisesti mietin että tästä voisi jopa kehittyä vakavampikin suhde.
Mutta... mentiin sänkyyn viikon sisällä ensitapaamisesta. Siinäpä sitten paljastui kivasti että miehen varustus on oikeasti niin iso, että seksi on melkein mahdotonta. Ollaan kokeiltu ihan kaikkia asentoja, jokaisessa sattuu liikaa. En ole mittaillut mutta arvioisin että pituus on jotain 27-30cm erektiossa, ympäryskin keskivertoa paksumpi. Kuulostaa turhalta ongelmalta, mutta oikeasti sattuu aivan sairaasti kun joka työnnöllä penis runnoo kohdunkaulaa, ei väliä miten varovasti yrittää tulla sisälle. En usko että kyseessä on mikään sairaus mussa, koska harrastin seksiä n. kk ennenkuin tapasin miehen ja ei tullut mitään tällaista.
Onko kellään mitään vinkkejä? Asennoista, vaginan rentouttamisesta, tms? En halua uskoa että ei voi tehdä mitään, saahan ihmiset sisäänsä ties minkäkokoisia sauvojakin pitkän harjoittelun jälkeen. Miehen kanssa ollaan kyllä puhuttu tästä ja pitkitetty esileikkiä, mutta ei mitään apua. En kyllä hitto soikoon uskonut eläväni tätä päivää kun harkitsen miehen jättämistä liian ison peniksen takia....
Kommentit (100)
Menee se voimalla kurkkuun myös, mutta saattaa tulla oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma. Pilluun uppoaa vain kun käyttää runsaasti liukkaria. Peppuseksiä varten joutuu puolisen tuntia käyttämään pumppudildoa että saa mahtumaan.
Amatööri, ykköseen ja kakkoseen uppoaa kun käyttää riittävästi voimaa ja kanki on kovana.
Ei löysä mihinkään uppoa, ei edes liukkarin kanssa.
Paina vaan voimalla kuivana kakkoseen niin pian huomaat olevasi yksin.
No ei se naisen värkki mikään pohjaton kuilu ole joten liian isolla ei voi vetää pohjaan asti. Ei se keuhkoihin asti mene...
Kukaan järkevä ei ota kakkoseen isoa. Kun se ei ole muutenkaan siihen hommaan oikeasti tarkoitettu. Exit only. Tai perästä kuuluu...
Tuo onnihan keskiverto vauvapalstalla jossa naiset on hoikkia ja piukkoja js miehillä on kyynärän mittaisia, 15- senttisille nauretaan.
Tosielämässä keskiarvo kankena oli 13,7, on varmaan vuosi vuodelta millin isompi kun ihmisetkin kasvavat.
Mun miehellä liian iso auto ei mahdu mun autotalliin! Pakko vaihtaa miestä, kun ei varaa laajentaja tallia. Tosi harmi, kun muuten niin hieno auto.
Pyydä miestä venyttelemään kädellä isommaksi,
Samalla kun touhuu hänen vehkeen kanssa käsin.
Muutaman kuukauden kuluttua mahtuu eikä satu
Koko ikäni isolla ja paksulla venyttänyt vaimon pillua, ei veny.
On ratkaisu, seksidonitsi, joka laitetaan miehen elimeen ja se lyhentää yhdyntäpituutta:
Vierailija kirjoitti:
Hihhii, ota kakkoseen, se kuulemma venyy paremmin.
Sitten sieltä suihin ja takaisin. Tämä on tosi rakkautta.
Ja ei se oikeasti ole jotain 27-30 cm... sitä näkee harhoja niin helposti jos
on aiemmin nysien kanssa touhunnut...uskotaan, että siellä 20 cm paikkeilla voisi olla?
Lopetin liiton Harrin kanssa tuon ongelman takia.
Eksä iso ei mahtunut 24senttiä. Harmitti kun sain taivaallista suuseksiä ja orgguja ja kakkonenkin käytössä.
59v kun täytin pimppi vaati munaa sit löysin pomon salarakkaaksi mut menetin kummankin.. Nyt irtonumerot käytössä harmittaa
Vedät oksasaksilla puolet pois niin sit kyllä mahtuu 😉
Kannattaako tapailla nee kereitä?
Ota kuva, mun miehellä sama kun tehtiin lapsia ja lääkäri sano että mahdotonta on kun penis liian iso.
kolmen lapsen äiti
Miksi pitää yhdyntää harrastaa, jos se sattuu noin? Eikö sen tarkoitus ole suoda nautintoa, ei kipua!
Mitäs jonnet nyt sanoo...he jotka väittävät että naisen kuuluu kiljua nautinnosta kun kulli menee sisään.
Jotkut eivät välitä, kiljuuko nainen kivusta vai nautinnosta. Kuhan kiljuu.
Amatööri, ykköseen ja kakkoseen uppoaa kun käyttää riittävästi voimaa ja kanki on kovana.
Ei löysä mihinkään uppoa, ei edes liukkarin kanssa.