"Kun nussii sikaa", mies kommentoi meidän seksistä
Sain tietää 2 viikkoa sitten olevani raskaana.
Mies otti uutisen eka ilolla vastaan, mutta nyt hän on kuin eri ihminen.
Hän puhuu minulle todella rumasti mutta sanoo sen olevan aina vitsiä ja halaa sen jälkeen, ettei tarkoittanut, tai kuinka minä olen se joka ylireagoi.
Olen sanonut rintani olevan kipeät, mutta hän vaan on rinnoissani kiinni ja sanoo kuinka "kuumat tissit', minulla on.
Kun puhumme lapsesta ja perheestä, hän vaatii koko ajan jotain kompensoitavaa, jos opiskelen, miten aion kompensoida hänelle sen, jos hän maksaa enemmän kodin kuluista.
Nyt aamulla harrastimme seksiä ja seksin jälkeen sanoin, että suihku vois tehdä terää hien hajulle.
Hän vastasi :"kyllä sitä alkaa haisee sialta kun nussii sikaa".
Olin niin järkyttynyt, että aloin huutoitkemään ja käskin hänen lähteä ulos välittömästi.
En ole ennen reagoinut noin.
Mitä teen? Onko tämä normaalia parisuhdetta? Yhdessä olemme olleet 6kk mutta perheen perustaminen oli jo suunnitteltu. Olemme +30v molemmat.
Mietin, heivaanko miehen, muuttuuko paremmaksi, pärjäänkö lapsen kanssa yksin? Koitanko saada keskeytystä?
Kommentit (110)
Hieno opetuskertomus lapsille ja nuorille siitä, että tuollaiseen suhteeseen ei jäädä.
Tuossa ei ole mitään normaalia. Alkusoittoa, ja jos jäät tuohon, niin fanfaarit on varmasti tulossa.
Lähtisi karkuun ja pelastaisin itseni ja lapseni, ettei tarvitsisi myöhemmin katua mitään peruuttamatonta.
No on tuokin törkeää rakastelun jälkeen mainita miehen haisevan hieltä.
Jos mies on kuunnellus tällaista dissausta ja piilovittuilua usemminkin yrittäessään näyttää hellyyttään, en yhtään ihmettele jos jossain vaiheessa käämit palavat ja antaa samalla mitalla takaisin.
Muutama viikko yksissä ja jo panettaa itsensä paksuksi...
Onko se nussinut sikaa, kun tietää noin hyvin.?
Kuulostaa kyllä ihanan rempseältä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ei ole mitään normaalia. Alkusoittoa, ja jos jäät tuohon, niin fanfaarit on varmasti tulossa.
Lähtisi karkuun ja pelastaisin itseni ja lapseni, ettei tarvitsisi myöhemmin katua mitään peruuttamatonta.
Mä narsistin pahasti vaurioituneena lapsena sanoisin, että jos sen muksun synnyttää, pitää jumalauta kaikin keinoin varjella sitä olemasta koskaan missään tekemisissä isänsä kanssa. Tai mieluummin ei synnytä.
Mä toivon et tää on provo. Jos totta en ennusta kovin hyvää tulevaan.
Yksi kaveri seurusteli miehen kanssa, joka muistutti koko ajan miten nainen korvaa sen kun hän käy töissä ja nainen kotona lapsen kanssa. Se oli tosi stressaavaa naiselle ja ikävää kun kädet täynnä työtä kotona. Nuo on niitä pikku merkkejä että ero on tulevaisuudessa ehkä tulossa. Niin kävi heillekkin. Ei puhallettu yhteen hiileen ja arvostettu toista.
Vierailija kirjoitti:
Esiaviollista seksiäkö?
Sitähän ihmiset harrastavat. Kuulemma avioliitossa ei seksiä ole ollenkaan.
Ainahan persoonallisuushäiriöiset ja väkivaltaiset yrittävät sitouttaa puolison nopeasti. He myös etsivät puolisoa, joka on heistä riiåpuvainen ja jota voi kohdella huonosti.
Ap on siis kohta taloudellisesti riippuvainen, asunnon kautta myös, kohta sidottu mieheen lapsen kautta, alistettavissa kotiin ja hänen itsetuntonsa on helposti murrettavissa, aloittanut jo haukuilla.
Eroa ja tee abortti heti.
Älä ikinä ala suhteeseen luonnevikaisen miehen kanssa! Ne pitää ajaa sukupuuttoon.
Olisitkohan sinä Ap. lumihiutale, joka kaksi viikkoa raskautta kokeneena saat rintasi niin kipeiksi ettei miehesi saa niihin koskea?
Onko järkevää aloittaa se rakkauselämä syyttäen miestä pahanhajuiseksi rakastelun jälkeen ja kehottaa häntä menemään suihkuun?
Alkaisikohan miehesi jo nyt aavistamaan millainen suhteestanne näyttää tulevan lapsen syntymän jälkeen ja reagoivan siihen voimakkaasti estääkseen alitajuisesti suhteenne jatkumisen?
Tulitkohan sinä raskaaksi kysymättä miehesi mielipidettä asiaan?
Viheltäkää peli poikki ja tehkää abortti.
No ihan ekaksi menet ja hankit abortin ja jätät sian. Kaikkea paskaa ei tarvitse kestää ja sietää. Lapsi inhottavan ihmisen kanssa on karmea sitoumus loppuelämäksi. Hankkeiden eroon molemmista kun vielä voit. Tarvitset kunnollisen rakastavan suhteen.
Olen siis ammatiltani käyttöönottaja ja paljon työmatkoja luonnollisesti.
Haluaisin jatkaa työssäni, koska olen hyvä siinä ja pidän siitä, mutta miehestäni on erittäin epäreilua, että hän joutuisi olemaan yksinhuoltaja kun olen työmatkoilla.
Olen siis ehdottanut, että teen lisäopintoja, jotta pääsen ylemmälle portaalle ja lopettaa reissutyöt. Ja myös itseni takia haluan sen paremman tittelin takia.
Tämäkään ei miehelle käy. Ei siis, että jatkan nykyisessä työssäni, koska hän ei pääse sitten harrastamaan, se minun pitäisi kompensoida, mutta jos jään kotiin, kouluttaudun, pitäisi se ja kompensoida.
Ennen raskautta hän oli alkanut epäilemään, että valehtelen että minulla on säästöjä ja hän halusi nähdä säästötilini saldon.
Nyt hän on koko ajan laskemassa, että minulla on niin ja niin paljon säästöjä.
Olen ja itse tuonut epävarmuutta suhteeseen pakkaamalla kassini muutaman kerran, mutta aina olen kääntänyt pääni, tai se on käännetty.
Olen myös monessa riidassa alkanut vaan silmittömästi itkemään tunneiksi vessaan.
Rakastan häntä silti, ja meillä on yhdessä ihan uskomattoman hauskaa välillä ja nauramme ainakin jotain päivittäin. Meillä on myös yhteisiä suunnitelmia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No ihan ekaksi menet ja hankit abortin ja jätät sian. Kaikkea paskaa ei tarvitse kestää ja sietää. Lapsi inhottavan ihmisen kanssa on karmea sitoumus loppuelämäksi. Hankkeiden eroon molemmista kun vielä voit. Tarvitset kunnollisen rakastavan suhteen.
Mieti myös geenien periytymistä ja ajattele jos joutuisit katselemaan miehesi pienoismallia 18 vuotta ja kuuntelemaan kuinka sikalassakin syödään parempaa ruokaa kuin teillä.
Abortti välittömästi, niin ette kumpikaan joudu kärsimään, sillä se sikojen hommaa, ihmiset suutelevat.
Mistä miehesi tietää millaista on nussia sikaa?
Omaa lasta siinä odottaa myös ja kaikki naiset eivät kykene elämään tasapainoista elämää abortin jälkeen.
Asiassa on paljon mietittävää. Vai onko? Ap on huonolla mielellä, kokee tarvetta puhua, mutta ei ota neuvoja edes harkintaan. Koska rakastaa häntä silti. Koska välillä on hauskaa.
Ja tuon kanssa olet vielä mennyt lisääntymään. Luoja. Miksi te vähemmän älykkäät teette lapsia...
Onko miehesi se kärsämäkeläinen mies joka pani sian kanssa?
Esiaviollista seksiäkö?