"Kun nussii sikaa", mies kommentoi meidän seksistä
Sain tietää 2 viikkoa sitten olevani raskaana.
Mies otti uutisen eka ilolla vastaan, mutta nyt hän on kuin eri ihminen.
Hän puhuu minulle todella rumasti mutta sanoo sen olevan aina vitsiä ja halaa sen jälkeen, ettei tarkoittanut, tai kuinka minä olen se joka ylireagoi.
Olen sanonut rintani olevan kipeät, mutta hän vaan on rinnoissani kiinni ja sanoo kuinka "kuumat tissit', minulla on.
Kun puhumme lapsesta ja perheestä, hän vaatii koko ajan jotain kompensoitavaa, jos opiskelen, miten aion kompensoida hänelle sen, jos hän maksaa enemmän kodin kuluista.
Nyt aamulla harrastimme seksiä ja seksin jälkeen sanoin, että suihku vois tehdä terää hien hajulle.
Hän vastasi :"kyllä sitä alkaa haisee sialta kun nussii sikaa".
Olin niin järkyttynyt, että aloin huutoitkemään ja käskin hänen lähteä ulos välittömästi.
En ole ennen reagoinut noin.
Mitä teen? Onko tämä normaalia parisuhdetta? Yhdessä olemme olleet 6kk mutta perheen perustaminen oli jo suunnitteltu. Olemme +30v molemmat.
Mietin, heivaanko miehen, muuttuuko paremmaksi, pärjäänkö lapsen kanssa yksin? Koitanko saada keskeytystä?
Kommentit (110)
Aivan järkyttävää. Jos mies on tuollainen 6 kk jälkeen millainen on vuosien päästä. Kannattaa puhua ja tarkkailla miehenperhettä menneisyyttä. Onko sivistymättömästä perheestä?
Hei nyt kellot soimaan! Ensinnäkin, 6 kuukaudessa ei kukaan voi oppia tuntemaan toista vielä kovin hyvin. Parhaimmillaan siihen voi mennä useampi vuosi. En alkaisi perustamaan perhettä ennen kuin olet päässyt tutustumaan toisen ns. pimeään puoleen ja pystynyt hyväksymään sen.
Toiseksi, sä olet ollut aikuinen jo pitkään. Mitä helvetin väliä sillä on miltä se elämä näyttää muille?? Ei lapsia hankita siksi, että voi näyttää muille kuinka nyt menee hyvin, kyse on ihan oikeasta ihmisestä! Mietit nyt ensisijassa omaa ja mahdollisen tulevan lapsen hyvinvointia etkä sukulaisten yms. mielipiteitä. Sinä itse olet oman elämäsi prioriteetti.
Ymmärrän, että 30+ ikäisenä voi olla kiireen tuntu perheen perustamisen kanssa, mutta on kaikkien etu käyttää harkintaa. Jos miehesi käyttäytyy tuolla tavoin vielä tuossa iässä ja puhuu sinulle noin törkeästi niin mieti miten hän mahdollisesti puhuu tulevaisuudessa lapsellenne. Kaikissa meissä on vikoja, mutta kaikkea ei tarvitse eikä pidäkään sietää. Eikä sinun tarvitse kompensoida mitenkään opiskeluasi, koska opiskelusi itsessään on koko perheen etu. Omassa parisuhteessa on suurituloisempi aina maksanut kuluja enemmän, koska se on tuntunut kummastakin reilulta.
Muista rakastaa itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex mies oli tuollainen. Ei ole elämäm koululainen vaan erittäin korkeasti koulutettu, tohtori alallaan. Minä taas tyhmä sh jota sai kohdella kuin ihmispaskaa olin alempiarvoinen. Hän teki excel taulukon mistä näkyi kuinka paljon olin velkaa äitiyslomalla ollessani ( lapsi oli toivottu). Seksi hiipui ymmärrettävästi ja sitten alkoivat raiskauspuheet, ei kuulemma kaipaa naisesta kuin reikää johon tyhjentää itsensä. Ei ollut kovin arvostettu olo.
En kertonut kenrllekään läheiselle kun en kehdannut, vieläkin ajattelen ettei mua kukaan voi enää rakastaa. Aplle sanoisin että jätä mies nyt heti. Ei muuksi muutu. Kukasn kumppaniaan rakastava ei tuollaista puhu. Itse itkin kotona yksin koko raskausajan ja masennuin kun en kyennyt eroon. Toista lasta en voi enää saada joten asun nyt lapseni kanssa kaksin.
En vihaa miehiä, koen vain etten ole rakastamisen arvoinen enkä halua miestä elämäämme.
Niin ja jatkan vielä että ap kerro läheisille asiasta. Älä salaa ongelmia. Tarvitset tukea. Itse en ole vieläkään kertonut eron syitä kuin äidilleni, katkaisin välit ystävääni kun häpesin ja häpeän kaikkea itsessäni nykyään. Kukaan ei meistä näitä asioita uskoisi ja miehen todellista luonnetta. Olisinpa ollut rohkea heti kun ensimmäiset merkit luonteesta näkyivät.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis ammatiltani käyttöönottaja ja paljon työmatkoja luonnollisesti.
Haluaisin jatkaa työssäni, koska olen hyvä siinä ja pidän siitä, mutta miehestäni on erittäin epäreilua, että hän joutuisi olemaan yksinhuoltaja kun olen työmatkoilla.
Olen siis ehdottanut, että teen lisäopintoja, jotta pääsen ylemmälle portaalle ja lopettaa reissutyöt. Ja myös itseni takia haluan sen paremman tittelin takia.Tämäkään ei miehelle käy. Ei siis, että jatkan nykyisessä työssäni, koska hän ei pääse sitten harrastamaan, se minun pitäisi kompensoida, mutta jos jään kotiin, kouluttaudun, pitäisi se ja kompensoida.
Ennen raskautta hän oli alkanut epäilemään, että valehtelen että minulla on säästöjä ja hän halusi nähdä säästötilini saldon.
Nyt hän on koko ajan laskemassa, että minulla on niin ja niin paljon säästöjä.Olen ja itse tuonut epävarmuutta suhteeseen pakkaamalla kassini muutaman kerran, mutta aina olen kääntänyt pääni, tai se on käännetty.
Olen myös monessa riidassa alkanut vaan silmittömästi itkemään tunneiksi vessaan.Rakastan häntä silti, ja meillä on yhdessä ihan uskomattoman hauskaa välillä ja nauramme ainakin jotain päivittäin. Meillä on myös yhteisiä suunnitelmia.
Ap
No ethän sä.ole miehestä totaaliriippuvain, jos sulla on oma tili ja säästöjä ja vieläpä työpaikka, saati sellainen, että työhön sisältyy matkustelua.
Miehen projekti on vielä kesken. Sinun omat rahasi pitää saada hänelle/hänen valvontaansa, sinun pitää luopua työstä ja tulevistakin työmahdollisuuksista, opiskelu on vain sivujuoni, et saisi opiskellakaan, sekä myös liikkumisesta kodin ulkopuolella ja eristää ulkomaailmasta.
Googlaa vähän henkistä väkivaltaa. Sitä tuo on nyt, taloudellinen väkivaltakin on sitä, myöhemmin muuttuu myös fyysiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Elämäm koulu haisee tänne asti
Onhan se nyt lähdössä opiskelemaan kun ei tarvitse elää opintojen takia köyhää opiskelijaelämää halvassa vuokrakämpässä pienellä opintotuella joka menee kokonaan vuokraan eikö tarvitse ottaa opintolainaa tia käydä töissä opintojen ohella vaan mies maksaa asumisen, elämisen ja tuo rahat perheeseen ja ruuan pöytään. Paljon hulppeammin voi elää paremmalla elintasolla opiskelusta huolimatta nyt siis. Lapsi toki saattaa opintoja häiritä, mutta onnistuu se opislelu lapsesta huolimatta toki ja toisekseen sen voi laittaa päiväkotiin jo alle vuoden ikäisenä ja mieskin pitää isyyslomaa (palkallista ja Kelan maksamaa) joten korkeintaan 6-10kk lapsi opintoja haittaa, riippuen siitä pitääkö mies vanhempainvapaasta kuinka paljon.
TEE AVIOEHTO. Mies ryönää sinua ja käyttää sinua hyväkseen ja vielä sanoo sinua siaksi. OLE VAROVAINEN. Et kerro mikä miehessä on saanut sinut roikkumaan hänessä. Teillä on joskus hauskaa? Vähään tyydyt ja taas siatellaan. Mies on kyllä itse iso sika
Vierailija kirjoitti:
Sellainen luokaton miesvihasatu, näin sunnuntaiaamun kunniaksi. Läpyläpy.
Onko sinun oikeasti vaikea ymmärtää, että ihmiset joutuvat kokemaan asioita, jotka ovat - ehkä - sinulle vieraita?
Minua on läimäyttänyt kolme miestä, joista yhden kanssa erehdyin seurustelemaan.
Minua haukkui idiootiksi, typeräksi ja laiskaksi läskiksi isäpuoli nuoruusvuosieni aikana. Olin kiltti, sievä ja ahkera luokkani priimus.
Minua on nimitetty huoraksi, lesboksi jne. jne., vaikka olen selibaatissa elänyt hetero, joka haluaa ystävällisen, mukavan ja USKOLLISEN miehen.
Aika törkeästi sanottu. Mies pelkää sitä, että hänen vapautensa menee. Sano miehellesi ettet ole sika. Kokoa kaikki voimasi, että mies kokee asemansa turvatuksi. Puhu hänelle, että te olette tiimi, jossa kaikkien edut huolehditaan
Huono tilanne ei kannata jäädä ihmettelemään vaan pakkaa kamasi ja jätä se sika. Jos jo tuossa vaiheessa kohtelee sinua näin voit vaan kuvitella mitä se tulee olemaan jatkossa.
Huutonaurua! Tehkääpä naiset näille olet-velkaa-excel-pelleille taulukko, josta käy ilmi paljonko kokopäiväisen lastenhoitajan palkkaaminen kotiin sivutuloineen maksaa ja kerrotte paljonko pässi on teille velkaa ja kerrotte vaihtoehdot että a) menet takaisin töihin ja se lastenhoitaja tosiaankin palkataan tai b) mies jää kotiin hoitamaan mukulaa ja sinä menet töihin. En kuuntelisi päivääkään yhdeltäkään pelleltä moista tulkituista.
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua! Tehkääpä naiset näille olet-velkaa-excel-pelleille taulukko, josta käy ilmi paljonko kokopäiväisen lastenhoitajan palkkaaminen kotiin sivutuloineen maksaa ja kerrotte paljonko pässi on teille velkaa ja kerrotte vaihtoehdot että a) menet takaisin töihin ja se lastenhoitaja tosiaankin palkataan tai b) mies jää kotiin hoitamaan mukulaa ja sinä menet töihin. En kuuntelisi päivääkään yhdeltäkään pelleltä moista tulkituista.
Ja tähän vielä sijaissynnytyksen käypä hinta päälle, jos kerran laskemaan aletaan.
Mammat ne jaksaa rustata näitä samoja tarinoita vuodesta toiseen. Sääliks käy.
Äkkiä abortti ja eroon miehestä. Abortti siksi, että muuten et pääse miehestä kokonaan eroon.
mies pitää sinua esi-eenä eli sik-ana ja todellakin pettää jo muiden kanssa , poista elämästäsi, hän ei tule koskaan kasvamaan mihinkään rakkauteen ja vastuuseen, id-iootti olet jos vielä roikut tuossa
kuulostaa ihan che-ekiltä eli sial-ta joka narsis-misssaan haluaa vain nais-ia ympärilleen mutta sisältä tyhjä eli si-ka
Ei ole normaalia eikä muutu paremmaksi.
Pahemmaksi nuo tuommoiset tuppaavat muuttuvan.
Eroa miehestä.
Muuta vaikka toiseen kaupunkiin jos muutto kotikunnassa auta.
Jos pidät lapsen niin jätä mies ulkopuolelle asiasta. Muuten hän pystyy kiusaamaan sinua lapsen tähden.
Vaikuttaa tosi pahalta. Tulee väkisin mieleen, että mies ajattelee, että lapsella hän saa sidottua sinut itseensä. Ja kohtelu muuttuu aina vain kauheammaksi. Ja miksi hänen pitää tietää sinun säästöistäsi?
Itse lähtisin vaikka turvakotiin tilanteessasi.
Toisen kutsuminen siaksi ja "nussimisesta" puhuminen paljastaa miehen junttiuden. On varmasti tullut esille jo aiemmin, ei se 6kk ole voinut piilotella junttiuttaan. Miten hitossa päätit, että siinäpä hyvä mies parisuhteeseen ja isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisitkohan sinä Ap. lumihiutale, joka kaksi viikkoa raskautta kokeneena saat rintasi niin kipeiksi ettei miehesi saa niihin koskea?
Onko järkevää aloittaa se rakkauselämä syyttäen miestä pahanhajuiseksi rakastelun jälkeen ja kehottaa häntä menemään suihkuun?
Alkaisikohan miehesi jo nyt aavistamaan millainen suhteestanne näyttää tulevan lapsen syntymän jälkeen ja reagoivan siihen voimakkaasti estääkseen alitajuisesti suhteenne jatkumisen?
Tulitkohan sinä raskaaksi kysymättä miehesi mielipidettä asiaan?
Viheltäkää peli poikki ja tehkää abortti.
Se ei ole hyvä merkki jos miehen hiki haisee pahalle.
Geneettisesti sopivan miehen hiki haisee hyvälle. Jos haluaa parhaat mahdollisuudet saada terveitä lapsia, kannattaa pariutua sen hyvänhakuisen miehen kanssa.
Mun ex mies oli tuollainen. Ei ole elämäm koululainen vaan erittäin korkeasti koulutettu, tohtori alallaan. Minä taas tyhmä sh jota sai kohdella kuin ihmispaskaa olin alempiarvoinen. Hän teki excel taulukon mistä näkyi kuinka paljon olin velkaa äitiyslomalla ollessani ( lapsi oli toivottu). Seksi hiipui ymmärrettävästi ja sitten alkoivat raiskauspuheet, ei kuulemma kaipaa naisesta kuin reikää johon tyhjentää itsensä. Ei ollut kovin arvostettu olo.
En kertonut kenrllekään läheiselle kun en kehdannut, vieläkin ajattelen ettei mua kukaan voi enää rakastaa. Aplle sanoisin että jätä mies nyt heti. Ei muuksi muutu. Kukasn kumppaniaan rakastava ei tuollaista puhu. Itse itkin kotona yksin koko raskausajan ja masennuin kun en kyennyt eroon. Toista lasta en voi enää saada joten asun nyt lapseni kanssa kaksin.
En vihaa miehiä, koen vain etten ole rakastamisen arvoinen enkä halua miestä elämäämme.