Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kun nussii sikaa", mies kommentoi meidän seksistä

Vierailija
06.01.2019 |

Sain tietää 2 viikkoa sitten olevani raskaana.
Mies otti uutisen eka ilolla vastaan, mutta nyt hän on kuin eri ihminen.

Hän puhuu minulle todella rumasti mutta sanoo sen olevan aina vitsiä ja halaa sen jälkeen, ettei tarkoittanut, tai kuinka minä olen se joka ylireagoi.

Olen sanonut rintani olevan kipeät, mutta hän vaan on rinnoissani kiinni ja sanoo kuinka "kuumat tissit', minulla on.

Kun puhumme lapsesta ja perheestä, hän vaatii koko ajan jotain kompensoitavaa, jos opiskelen, miten aion kompensoida hänelle sen, jos hän maksaa enemmän kodin kuluista.

Nyt aamulla harrastimme seksiä ja seksin jälkeen sanoin, että suihku vois tehdä terää hien hajulle.

Hän vastasi :"kyllä sitä alkaa haisee sialta kun nussii sikaa".

Olin niin järkyttynyt, että aloin huutoitkemään ja käskin hänen lähteä ulos välittömästi.
En ole ennen reagoinut noin.

Mitä teen? Onko tämä normaalia parisuhdetta? Yhdessä olemme olleet 6kk mutta perheen perustaminen oli jo suunnitteltu. Olemme +30v molemmat.

Mietin, heivaanko miehen, muuttuuko paremmaksi, pärjäänkö lapsen kanssa yksin? Koitanko saada keskeytystä?

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahdot pitää lapsen niin pidä se yksin ja pärjäät kyllä. Jätä se paskiainen silti. Olen ollut samantapaisessa tilanteessa ja sain lapsen miehen kanssa josta kuoriutui hirviö kun tulin raskaaksi ja muutin samankaton alle. Erosin kun lapsi oli vuoden. Nyt kadun todella vaikka lapsi onkin rakas.

Monet asiat kuulostavat niin tutuilta, kuten seksin jälkeen loukkaaminen ja kaiken sanominen vitsiksi. Olet ns. Koulutuksessa kynnysmatoksi. Neuvoni on, että eroa ja tee abortti. Hanki lapsi joskus miehen kanssa joka kohtelee sinua ja lapsia hyvin.

Vierailija
62/110 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinun kannattaa joko keksiä parempia provoja tai vaihtoehtoisesti lakata kokonaan provoamasta. Mitä ajattelet ehdotuksestani, oletko samaa mieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan hyvin samaistua näihin elämäm kolu ja lähiövalas juttuihin, vaikkei omalla kohdalla totta olekaan.

Olen aikuinen, hyvin toimeentuleva, sivistynyt, älykäs, hurmaava ja tyylikäs nainen.

Oman arvonsa tunteva. Tai ainakin olen ollut.

Aikaisemmin olen samalla tavalla kulmat koholla seurannut/lukenut ja arvostellut naisia, jotka jäävät vaan huonoon suhteeseen ja tyytyvät huonoon mieheen ja onnettomaan asemaan. Tälläsiä naisia olen pitänyt hieman reppanoina ja tosiaankin yhdistänyt ehkä heikompaan luokkaan.

Nyt kun tämä tilanne on omalla kohdalla mietin itsekin, että miksei sitä ole tajunnut lähteä jo aikaisemmin? Kun ei ole ensimmäinen kerta, että hän loukkaa sanoillaan. Ja sanoo jälkikäteen minun ylireagoineeen.

Että, miten musta on voinut tulla nyt näin epävarma ja miehen rakkaudesta riippuvainen, että haluaisin vaan antaa tämänkin anteeksi ja jatkaa yhdessäoloa ja uskon parempaan....?

Olin viime kuussa työmatkalla, niin hän oli mennyt harrastus kavereidensa kanssa juopottelemaan ja yöllä puhelun aikana hän ilmoitti että hän jättää minut.

Aamulla hän ei koko puhelua muistanut, pttsu sitäkin anteeksi.

Silloin mietin viikon ja totesin, että mussakin paljon vikoja ja huonoja puolia ja hän on ne tukenut ja pysynyt rinnalla.

Annoin anteeksi.

Ap

Vierailija
64/110 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta yhdessä ja raskaana. Näin käy kun ei tunneta kunnolla, mitä luulet vauva-ajan paljastavan miehen luonteesta. Haluatko tuollaisia geenejä lapsellesi? Mieti tarkkaan,äijästä pääset toki eroon..

Vierailija
65/110 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo "sikaa" johdu siitä, että ap ähisee kiihkeä anaali- tai perusyhdynnän aikana kiihkeästi, kuin teurastettavan sian kirjunta.

Miksi muuten sanoi "kyllä alkaa haisemaan sialta...", jos ap ei itse käyttänyt alotteissaa vertausta siasta (hajussa)?

Vierailija
66/110 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis ammatiltani käyttöönottaja ja paljon työmatkoja luonnollisesti.

Haluaisin jatkaa työssäni, koska olen hyvä siinä ja pidän siitä, mutta miehestäni on erittäin epäreilua, että hän joutuisi olemaan yksinhuoltaja kun olen työmatkoilla.

Olen siis ehdottanut, että teen lisäopintoja, jotta pääsen ylemmälle portaalle ja lopettaa reissutyöt. Ja myös itseni takia haluan sen paremman tittelin takia.

Tämäkään ei miehelle käy. Ei siis, että jatkan nykyisessä työssäni, koska hän ei pääse sitten harrastamaan, se minun pitäisi kompensoida, mutta jos jään kotiin, kouluttaudun, pitäisi se ja kompensoida.

Ennen raskautta hän oli alkanut epäilemään, että valehtelen että minulla on säästöjä ja hän halusi nähdä säästötilini saldon.

Nyt hän on koko ajan laskemassa, että minulla on niin ja niin paljon säästöjä.

Olen ja itse tuonut epävarmuutta suhteeseen pakkaamalla kassini muutaman kerran, mutta aina olen kääntänyt pääni, tai se on käännetty.

Olen myös monessa riidassa alkanut vaan silmittömästi itkemään tunneiksi vessaan.

Rakastan häntä silti, ja meillä on yhdessä ihan uskomattoman hauskaa välillä ja nauramme ainakin jotain päivittäin. Meillä on myös yhteisiä suunnitelmia.

Ap

No ethän sä.ole miehestä totaaliriippuvain, jos sulla on oma tili ja säästöjä ja vieläpä työpaikka, saati sellainen, että työhön sisältyy matkustelua.

Miehen projekti on vielä kesken. Sinun omat rahasi pitää saada hänelle/hänen valvontaansa, sinun pitää luopua työstä ja tulevistakin työmahdollisuuksista, opiskelu on vain sivujuoni, et saisi opiskellakaan, sekä myös liikkumisesta kodin ulkopuolella ja eristää ulkomaailmasta.

Googlaa vähän henkistä väkivaltaa. Sitä tuo on nyt, taloudellinen väkivaltakin on sitä, myöhemmin muuttuu myös fyysiseksi.

Tunnen yhden miehen joka oikein harrastaa tuota.

On ollut naimisissa kolmen naisen kanssa.

Jokaiselta on vienyt säästöt ja onnistunut torppaamaan uran.

Esimerkiksi yhdeltä yrittäjältä vei mahdollisuuden jatkaa yritystoimintaa.

Ylipuhui myymään talon, jossa nainen pystyi tekemään työtään ja vaati ostamaan tilalle pienen huoneiston, jossa nainen ei pysty tekemään työtänsä.

Ja tietenkin kun työnteko loppui niin tulot romahtivat ja nainen joutui elämään luotolla. Naisen säästöt mies oli tietysti tätä ennen pannut sileäksi.

Erossa se pieni huoneisto sitten jaettiin siten että mies sai siitä puolet.

Tuota samaa on tehnyt jokaisen uhrinsa kanssa. On saanut hävitettyä naisilta kodit ja kivitettyä urat ja haaskattua säästöt. Kaikki nämä naiset ovat lopulta päätyneet köyhiksi yksinhuoltajiksi.

Vierailija
67/110 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen luokaton miesvihasatu, näin sunnuntaiaamun kunniaksi. Läpyläpy.

Mun täytyy kyllä tuo uskoa tuo kertomus, sillä tuo nainen voisin olla nyt minä, jos ei olisi mennyt raskaus kesken ihan alussa. Miehestä alkoi paljastua ilkeitä piirteitä, mutta  "ei muka tarkoittanu" ilkeyksiään ja sanomisiaan, eikä olis saanu mistään loukkaantua. No ero tuli eikä sitä lastakaan enää tulossa.

(Ikää alkoi itsellä olla sen varran paljon, että siksi varmaan tuli kova halu tehdä sitä lasta siinä alkuhuumassa, kun elämään tuli sellainen tilaisuus. Vaikka oltiin miehen kanssa tunnettu vasta muutama kuukausi. Eihän siinä ajassa toiseen ehdi perin juurin tutustua, mutta mua vei kyllä ja kovaa biologia ja hormonit.)

Raskaushormonitkin tietty vaikuttaa sun reaktioiden voimakkuuteen. Paljon voimia. Ota kunnolla puheeksi miehen kanssa ihan pohjamutia myöten. Eihän tuollainen käytös ole todellakaan ok. Eikä sen miehen kanssa ole pakko olla jos asia ei ratkea hyvään suntaan. Voihan tuosta tulla isä, vaikkette yhdessä olekaan. (Ehkä sillä oli kuitenkin sopivat geenit..?) Toivon onnea tulevaisuuteen! ja pidä huoli itsestäsi.

Vierailija
68/110 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea pa*kaa tekin oikeasti uskotte. Mikäs siinä kun miesvihakiima on huipussaan 

Kun tuommoista p@skaa on nähnyt oikeassa elämässä ihan lähietäisyydeltä niin siihen on helppo uskoa.

Vierailija
69/110 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän, mutta tä ei valitettavasti ole satua.

Olen myös niin häpeissäni ollut siitä et olen katsonut paljon sormien välistä ja itsekin ollut ihan liian lepsu, etten uskalla läheisilleni myöntää.

Päällepäin kaikki on upeasti, "kulissit kohdillaan", mutta sisällä huolta ja surua suhteesta.

Olen kokenut ennen epäonnistumisia niin olisi nyt hyvä pääst näyttää, et nyt menee hyvin.

Nauttinut siitä illluusiosta

-ap

Jotenkin samaistun tähän tarinaan. Mäkin jätin aivan liian vähälle huomiolle miehen outoa käytöstä ja ikäviä puolia ja keskityin vaan siihen hyvään ja positiiviseen. Halusin kovasti että kaikkien omien vaikeuksian jälkeen nyt olisikin onnelliset tuulet puhaltaneet vihdoin. Varmastikin osaksi jossain illuussiossa ja toiveissa elin itsekin.

t 71 (..joka voisi nyt olla samassa tilanteessa, mutta raskaus meni kesken)

Vierailija
70/110 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa puheet enää auta, luonne on tullut selväksi. En katrelis hetkeäkään, enkä haluis tollasta isää lapselleni. Älä pilaa elämääsi.

Vierailija
71/110 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, siis se äijä! Tollasen idiootin voi heittää surutta pihalle! Lapsen teet totta kai, ei missään nimessä aborttia! Kyllä selviät lapsen kanssa ja varmasti paljon paremmin kuin tuollaisen juntti narsistin kanssa!! 

Vierailija
72/110 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aloin huutoitkemään" BINGO BINGO, Täällä tuli provobingoruutu täyteen! Mitä mä voitin?

Vierailija
73/110 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde.  Aina pärjää lapsen kanssa kun ei kuuta tavoittele taivaalta.

Vierailija
74/110 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo. Saatetaan mies/miehet jälleen kyseenalaisiksi.

Vierailija
75/110 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex mies oli tuollainen. Ei ole elämäm koululainen vaan erittäin korkeasti koulutettu, tohtori alallaan. Minä taas tyhmä sh jota sai kohdella kuin ihmispaskaa olin alempiarvoinen. Hän teki excel taulukon mistä näkyi kuinka paljon olin velkaa äitiyslomalla ollessani ( lapsi oli toivottu). Seksi hiipui ymmärrettävästi ja sitten alkoivat raiskauspuheet, ei kuulemma kaipaa naisesta kuin reikää johon tyhjentää itsensä. Ei ollut kovin arvostettu olo.

En kertonut kenrllekään läheiselle kun en kehdannut, vieläkin ajattelen ettei mua kukaan voi enää rakastaa. Aplle sanoisin että jätä mies nyt heti. Ei muuksi muutu. Kukasn kumppaniaan rakastava ei tuollaista puhu. Itse itkin kotona yksin koko raskausajan ja masennuin kun en kyennyt eroon. Toista lasta en voi enää saada joten asun nyt lapseni kanssa kaksin.

En vihaa miehiä, koen vain etten ole rakastamisen arvoinen enkä halua miestä elämäämme.

Voi ei, mikä kokemus, onneksi pääsit mokomasta eroon. Ja olet rakastamisen arvoinen! Arvostan todella sitä, että pelastit lapsesi ja itsesi, moni ei tuohon pysty.

Vierailija
76/110 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy ap kaikilla vaihteilla koska kirjoittelee tällasia avauksia nettiin. Sääliksi käy.

Vierailija
77/110 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein sinulle, mitä olet niin herkkä.

Vierailija
78/110 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta päätellen , teillä ei ole tulevaisuutta äijäsi kanssa. Mitä teet raskauden suhteen, mieti tarkkaa.

Vierailija
79/110 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut peiliin ja miettinyt miksi mies sanoi noin?

Vierailija
80/110 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hemmetti juokse nyt ja lujaa. Kohta teitä on kaksi, eikä ole pelkästään oma asiasi jääkö katselemaan törkeää henkistä väkivaltaa. Todennäköisesti mies tulee käyttäytymään julmasti myös lasta kohtaan, ja vaikka ei näin tekisikään, niin lapsi voi saada elinikäiset traumat jo pelkästään sinun kaltoinkohtelusi näkemisestä. Älä jää enää hetkeksikään.