Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut vuoden laihiksella ja paino on pudonnut 108 kg —-> 104,5 kg

Vierailija
06.01.2019 |

Olen tietysti iloinen painonpudotuksesta mutta kovin hitaalta tämä laihtuminen tuntuu.

Teenköhän jotakin väärin?

Syön terveellistä kotiruokaa plus turhat sokerit pois mm kahvista, samoin herkut ja sipsit. Kaloreita en laske. Tällainen ruokavalio:

Aamulla puuroa, leipää, voita, juustoa, leikkele, maitoa, hilloa.

Välipala: jugurtti ja mysliä

Lounas: työpaikkaruokalan lämminruoka, salaattipöytä, pari palaa leipää, maitoa, jälkiruoka.

Kahvi ja pulla tms

Illallinen kotona: makaronilaatikko, keitto, lihaperunasosekaatikko, lasagne tms tomaatti, kurkku tms

Kahvi ja keksejä

Iltapala; tee, leipää, voita juustoa, leikkelettä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo hiilareista mussutus on käsittämätöntä. Niiden leikkaaminen aiheuttaa useammille vain väsymyksen, mikä johtaa puolestaan liikunnan keston, tehon ja suoritusten laskuun. Lihansyönti lisää syöpäriskiä, radikaalikuormitusta ja eikä ilmastolle lainkaan hyvä. Ehdottaisin ap:lle annosten pienentämistä kolmanneksella.

Lihansyönti ei  aiheuta syöpäriskiä. Ja mitä se lihansyönti kuuluu tähän asiaan?

Vierailija
22/46 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin painon suunta on alaspäin, jatkaisin just noin. Vasta sittenkun paino ei liikahda mihinkään suuntaan, tekisin korjausliikkeen, ja ensimmäisenä pois just pullat ja leivät. Mutta vasta sitten kun paino ei enää putoa.

Pahin virhe mitä painonpudottajat tekee, on se kertarysäyksellä iso muutos ja suuri kalorivaje. Se ei vaan minään tutkimuksen valossa kannata millään mittarilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat tietysti laskea kaloreita.

Vierailija
24/46 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama homma. Vuoden oon laihduttanut. Oon käynyt ahkerasti salilla ja vyötäröltä on lähtenyt 8cm, mutta paino on noussut 2 kiloa. Vituttaa. Nyt jätin salin ja oon viikon elänyt 500kcal päivässä, että saisin painon laskemaan.

Vierailija
25/46 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei herkkuja"? Mitä sitten pulla ja jälkiruoka on? Joka päivä? Lisäksi syöt liikaa, jos oikeasti syöt ensin makaronilaatikkoa, sitrten lihaperunasoselaatikkoa ja vielä lasagnea, sekä leivät päälle. 

Jätä pois herkut, lisätty sokeri, lisää kasviksia ja liikuntaa.

Vierailija
26/46 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta ruokavaliotasi mutta pienennä annoskokoja ja syömiäsi määriä 30%. Niin laihdut tänä vuonna 20 kg.

Vierailija
27/46 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, voisipa syödä noin ja laihtua. Itse voin syödä noin 1/3 tuosta ja silti en laihdu vaan paino pysyy juuri ja juuri nykylukemissa (lievä ylipaino).

Vierailija
28/46 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän sama homma. Vuoden oon laihduttanut. Oon käynyt ahkerasti salilla ja vyötäröltä on lähtenyt 8cm, mutta paino on noussut 2 kiloa. Vituttaa. Nyt jätin salin ja oon viikon elänyt 500kcal päivässä, että saisin painon laskemaan.

Varsinainen urpo :D:D

Vierailija
29/46 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tietysti iloinen painonpudotuksesta mutta kovin hitaalta tämä laihtuminen tuntuu.

Syön terveellistä kotiruokaa plus turhat sokerit pois mm kahvista, samoin herkut ja sipsit. Kaloreita en laske. Tällainen ruokavalio:

Lounas: työpaikkaruokalan lämminruoka, salaattipöytä, pari palaa leipää, maitoa, jälkiruoka.

Kahvi ja pulla tms

Illallinen kotona: makaronilaatikko, keitto, lihaperunasosekaatikko, lasagne tms tomaatti, kurkku tms

Kahvi ja keksejä

*Syvä huokaus*

Kuule, terveellistäkin kotiruokaa voi syödä liikaa. Mitä tahansa liikaa syömällä EI laihdu. Sä  syöt edelleen liikaa joten pienennä annoskokoja, lopeta pullat, jäkiruoka sekä sekä keksit ja itsellesi valehtelu että ne olisivat terveellistä tai tarpeellista.

Vierailija
30/46 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeppa yhtenä päivänä iha huvikses ne kalorit, ni ei tarvii enemmä ihmetellä miksei mitään tapahdu

Vierailija
31/46 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvi ja pulla tms

Kahvi ja keksejä

Jessus mikä mättö-Marja. Miksi sun pitää syödä viidesti päivässä noilla kiloilla? Ja joka päivä pullaa ja keksejä, ahaha. Just esim. hillo ja lasagne on laihduttajalle sopivaa ruokaa, jep jep. Kukaan ei ole noin dorka, pakko olla huono provo. Onhan?

Vierailija
32/46 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kovin hyvä laihis. Tuon määrän sais noilla lähtökiloilla putoamaan jo viikossa.

Vierailija
33/46 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo hiilareista mussutus on käsittämätöntä. Niiden leikkaaminen aiheuttaa useammille vain väsymyksen, mikä johtaa puolestaan liikunnan keston, tehon ja suoritusten laskuun. Lihansyönti lisää syöpäriskiä, radikaalikuormitusta ja eikä ilmastolle lainkaan hyvä. Ehdottaisin ap:lle annosten pienentämistä kolmanneksella.

Hiilarit nimenomaan aiheuttavat sitä väsymystä nostamalla verensokeria. Siitä hyvänä esimerkkinä on lounaan jälkeinen kooma.

Ylimääräisestä hiilarista vieroittautumisvaihe kestää vain  kaksi viikkoa minkä ei  luulisi olivat ylivoimaista terveille ihmisilleja sen aikana voi liikkua kevyemmin Lihansyöntiä  ei sinä aikana lisätä vaan kasviksia. Kas-vik-si-a.Joissa on  - yllätys yllätys- hiilihydraatteja mutta maltisemmin kuin puurossapullassapastassaperunassa

Mikä  ihme on että sinä levittelet disinformaatiota sen sijaan että vaivautuisit ottamaan selvää asioista??????

Maltillinen lihansyönti ei ole ketään tappanut.Jos jättää pastan pois, sitä e i korvata lihalla vaan kasviksilla.

Vierailija
34/46 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin painon suunta on alaspäin, jatkaisin just noin. Vasta sittenkun paino ei liikahda mihinkään suuntaan, tekisin korjausliikkeen, ja ensimmäisenä pois just pullat ja leivät. Mutta vasta sitten kun paino ei enää putoa.

Pahin virhe mitä painonpudottajat tekee, on se kertarysäyksellä iso muutos ja suuri kalorivaje. Se ei vaan minään tutkimuksen valossa kannata millään mittarilla. 

Tää on niin totta. On ihmisiä jotka koko elämänsä laihduttaa 3kk 10 kiloa, lihoo takasin ja sama uudestaan ja uudestaan. Mitään ei opita ja koko ajan on henkistä vuoristorataa, elämä pyörii painon ympärillä joko laihdutuksen tai repsahdusten muodossa.

Sulla kuulostaa olleen ihan täydellinen vuosi. Olet laihtunut ja muuttanut pysyvästi elämäntapojasi. Kannattaa miettiä tosi tasapainoisesti ja huolella, että minkä muutoksen teet, että laskusuunta pysyy. Älä missään nimessä laita kunnon ruuan tilalle mitään kasvissosekeittoa tai muuta mikä vie kalorit minimiin ja sitten repsahtelet herkuttelemaan.

Jos vaihdat hillon marjoihin, puolitat leivän määrän ja kuorit itsellesi muutaman porkkanan tilalle (hyvää ja terveellistä) lisäät veden määrää ja alat vaikka kävellä pikkuhiljaa enemmän, niin laskusuunta on varmasti taattu taas hetkeksi.

Ole ylpeä itsestäsi, tuo on sitä oikeaa muutosta!

Vierailija
35/46 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, mulla paino tänään aamulla 62kg mutta noin kun vuoden söisin se olis myös 104kg. Tollaisella ruokamäärällä pitäisi olla hirveästi liikuntaa ja iso peruskulutus. Ihana :)

Vierailija
36/46 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö kerran tai kaksi päivässä ja jätä sokerit oikeasti pois.

Ite lihoin syömällä 1-2 kertaa päivässä. 6 kertaa päivässä syömällä taas laihduin 10 kiloa.

Vierailija
37/46 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut saavutuksestasi. Hitaasti parempi. Ei lähde lihakset rasvan sijaan.

Vierailija
38/46 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi säästöliekki APlla kuin noin vähän syö. Lisää vähän jotain salaattia, juureksia ja hedelmiä. Ferritiini ja kilppariarvot kannattaa tarkistaa

Vierailija
39/46 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta syöt ihan liikaa. Jätä ensin leipä pois.

Kokeileppa tällaista:

Aamulla puuron sekaan maitoa ja raejuustoa. Ei muuta.

Lounas: purkki raejuustoa, purkki ananasta. Jos on pahaa niin heitä hermesetasta joukkoon. Appelsiini jälkkäriksi. Ei leipiä.

Päivällinen: pakastepinaattikeitto ja 2 kananmunaa. Ei leipää.

Iltapala: rahkaa ja mehukeittoa, jos on pahaa niin hermesetasta, tomaatti-kurkkusalaatti ilman kastikkeita, jos on karmee nälkä niin mozzarellajuusto paloiksi sekaan salaattiin.

Jos et huijaa etkä laihdu niin jo on kumma!!!

Itse voin vetää näitä samoja loputtomiin.

Yksi leipäpala on 100 kaloria, rasvat ja juustot ja lihat tekee äkkiä 200 kaloria. Nounou.

Vierailija
40/46 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, mulla paino tänään aamulla 62kg mutta noin kun vuoden söisin se olis myös 104kg. Tollaisella ruokamäärällä pitäisi olla hirveästi liikuntaa ja iso peruskulutus. Ihana :)

Juuri niin, pitäisi olla vähintään maanviljelijä joka tekee heinätyöt käsin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi