Exä haluaa takaisin..
Exä haluaisi siis minut takaisi mutta ei tee kuitenkaan elettäkään sen eteen että jättäisi nykyisen tyttöystävänsä vaikka niin kovin sen lupaa tehdä.. Mitä tehdä?? Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta 🤔
Kommentit (25)
Kokeilkaa kolmen kimppaa. Tiedä vaikka sinäkin tykästyisit pipariin.
No haluutko sinä exän takaisin? Jos haluat, niin sanohan sille, että otat takaisin kunhan eroaa ensin nykyisestään. Voit hetken odotella, että saa eronsa selväksi. Älä pidemmmäksi aikaa jää kuitenkaan häntä odottelemaan. Mutta älä vain ala säätämään sen kanssa ennen sitä mitään. Jos exä on tosissaan, rakastaa sua ja sulla sanat tunteet, niin mikäs siinä sitten? (oletan, ettei kuvioon liity lapsia.)
Vain mikä oli alunalkaen syy, että erositte? Voit myös miettiä, että haluatko samaan kuvioon, samoihin ongelmiin?
Vierailija kirjoitti:
No haluutko sinä exän takaisin? Jos haluat, niin sanohan sille, että otat takaisin kunhan eroaa ensin nykyisestään. Voit hetken odotella, että saa eronsa selväksi. Älä pidemmmäksi aikaa jää kuitenkaan häntä odottelemaan. Mutta älä vain ala säätämään sen kanssa ennen sitä mitään. Jos exä on tosissaan, rakastaa sua ja sulla sanat tunteet, niin mikäs siinä sitten? (oletan, ettei kuvioon liity lapsia.)
Vain mikä oli alunalkaen syy, että erositte? Voit myös miettiä, että haluatko samaan kuvioon, samoihin ongelmiin?
...vai säädättekö siis jo? jos, niin lopeta se heti. Exä eroaa, jos haluu sut oikeasti takaisin.
Ai vaihtais mut haluaa ensin varmistaa sen mihin on vaihtamassa? Eiköhän olisi parasta jos exä olis hetken yksinään ja miettis mitä oikeasti haluaa. Katsokaa sitten haluaako vastapuoli sitä enää.
Kyllähän nämä on niin nähty. Jostakin syystähän teille se ero tuli. Onko tämä syy korjaantunut vai kultaako aika muistot? Yleensä ei kannata lähteä uudestaan samaa kuviota toistamaan.
Taustalla n. 10vuotta yhteistä taivalta, ja ihan teininä alettu seurustelemaan joten kai molmmat halusi nähä vähän maailmaa 🤷♀️ Mä olen nauttinut yksin olosta koko tän erossa olo ajan mutta tää exä on aina vähän kammonnut yksin olemista ja ensimmäinen vastaantuleva näytti olevan helpoin ratkasu ettei tarvi kauempaa ettiä (noh mene ja tiedä mikä sitten oikeesti). Muutama kk heillä meni hienosti mut yhtäkkiä alkoi tulee "ikävä" viestejä ja puheluita yms. Alkuun olin etten noteerannut hraa juuri ollenkaan ku ajattelin et just tällee siin sit käy et saan pääni iha sekasin... Sit kun näitä hran juttuja alko uskomaan pikkuhiljaa ni sit ei kuitenkaan saa lempattua sitä tämänhetkistään 🤦♀️🤷♀️
Sanoisin, että haluaa pitää sut varalla.
Uusi suhde on vielä tuore, eikä tiedä tuleeko se toimimaan. Nykyistä tuskin on takiasi jättämässä, mutta jos jostain syystä heillä ero tulee, olisi sänky johon palata.
Vierailija kirjoitti:
Uusi suhde on vielä tuore, eikä tiedä tuleeko se toimimaan. Nykyistä tuskin on takiasi jättämässä, mutta jos jostain syystä heillä ero tulee, olisi sänky johon palata.
Tämäpä täs mielessä ollukkin kokoajan 🤷♀️
Toki tämä exä kyllä tietää mun luonteen niin hyvin että rohkeaa peliä kyllä pelaa viesteillään ja puheillaan, tietää aivan 100% varmasti et jos ei hra kohta tee elettä suuntaan tai toiseen niin hupsista kun uudelle neitoselle jotainkautta saattaa mennä tieto hran pelistä🙄
Ap, ei tuollaisia kuunnella.Unohda koko juttu ja laita numero estoon. Itse en lämpenisi.
On ihan sama mitä se ex haluaa jos sä haluat eri asiaa, joten tuon ei pitäis suhun vaikuttaa paitsi jos tykkäät mikrossa uudelleen lämmitetystä suhteesta.
Minä en välissä käytettyä kurkkua enään huolisi.
Dipadoo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi suhde on vielä tuore, eikä tiedä tuleeko se toimimaan. Nykyistä tuskin on takiasi jättämässä, mutta jos jostain syystä heillä ero tulee, olisi sänky johon palata.Tämäpä täs mielessä ollukkin kokoajan 🤷♀️
Toki tämä exä kyllä tietää mun luonteen niin hyvin että rohkeaa peliä kyllä pelaa viesteillään ja puheillaan, tietää aivan 100% varmasti et jos ei hra kohta tee elettä suuntaan tai toiseen niin hupsista kun uudelle neitoselle jotainkautta saattaa mennä tieto hran pelistä🙄
Miehen käytös on tyhmää, mutta antaisit itsestäsikin aika idiootin kuvan noin tekemällä.
Olisi eri asia jos nyt oikeasti olisit pahoillasi tämän nykyisen puolesta, ja haluaisit paljastaa siksi miehen säätämiset.
Nyt teet sen täysin itsekkäistä syistä. "Jos minä en saa miestä, niin ei saa muutkaan".
Jotenki arvasin että tääl kaikki vastaukset painottuu siihen että "älä unta nää et se toimis enää" 😂😂
Eiks oo muka oikeesti suhteita mitkä kaiken toheltamisen jälkeen ois toiminu 🤷♀️😂😂
Vierailija kirjoitti:
Dipadoo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi suhde on vielä tuore, eikä tiedä tuleeko se toimimaan. Nykyistä tuskin on takiasi jättämässä, mutta jos jostain syystä heillä ero tulee, olisi sänky johon palata.Tämäpä täs mielessä ollukkin kokoajan 🤷♀️
Toki tämä exä kyllä tietää mun luonteen niin hyvin että rohkeaa peliä kyllä pelaa viesteillään ja puheillaan, tietää aivan 100% varmasti et jos ei hra kohta tee elettä suuntaan tai toiseen niin hupsista kun uudelle neitoselle jotainkautta saattaa mennä tieto hran pelistä🙄Miehen käytös on tyhmää, mutta antaisit itsestäsikin aika idiootin kuvan noin tekemällä.
Olisi eri asia jos nyt oikeasti olisit pahoillasi tämän nykyisen puolesta, ja haluaisit paljastaa siksi miehen säätämiset.
Nyt teet sen täysin itsekkäistä syistä. "Jos minä en saa miestä, niin ei saa muutkaan".
Siis mulle on ihan fine jos jatkaa tän nykyisen kanssa mut sehän täs v****taakin et miksen pitää pelata sen tunteilla ja jos alan enemmän lämpenemään ajatukselle niin munki tunteilla 🤔
Molemmat exäni (lasteni isät) haluaisivat minut takaisin. Syyksi kertovat sen että meillä on jo valmiiti perheet (kolme lasta molempien kanssa) olen nyt jo kolmannessa (2.avioliitossa) miehen kanssa joka on aina ollut ainoa mies joka on viettänyt aikaa ja opettanut sekä ohjannut lapsiani heidän ongelmissaan. Olemme olleet naimisissa 15vuotta ja yhdessä yli 17vuotta.
Ei kiitos enää... kirjoitti:
Molemmat exäni (lasteni isät) haluaisivat minut takaisin. Syyksi kertovat sen että meillä on jo valmiiti perheet (kolme lasta molempien kanssa) olen nyt jo kolmannessa (2.avioliitossa) miehen kanssa joka on aina ollut ainoa mies joka on viettänyt aikaa ja opettanut sekä ohjannut lapsiani heidän ongelmissaan. Olemme olleet naimisissa 15vuotta ja yhdessä yli 17vuotta.
Ihana kuulla että nyt asiat noin mallillaan 😊😊
kuulostaa siltä et mies on pettänyt sinua tuon uuden tyttiksen kanssa ja nyt on pettäjällä vanha suola alkanutkin janottamaan. uusi ei olekaan niin täydellinen kuin alkuhuumassaan luuli. todella törkeää sinua kohtaan. kehottaisin kyllä jatkamaan omaa elämää ilman häntä ja katkaisemaan välit häneen. mieti voisitko enää luottaa häneen jos palaisittekin yhteen? ei ole reilua pitää sinua varalla. eikä pettäminen ole myöskään reilua. voit jatkaa elämääsi ja löytää miehen joka arvostaa ja kohtelee sinua hyvin ja on vain sinun kanssasi.
Älä ole hölmö