G: Hirvein äitienpäivälahja minkä olet saanut tai mihin lahjaan olet eniten pettynyt?
Sain ensimmäisen yhteisen lapsen syntymän jlkeen aamutakin, ja vielä niin huonon että se ratkeili saumoistaan jo ensimmäisen viikon jälkeen. Se oli tosi pettymys kun aikaisempina vuosina lahjaan oli tosiaan panostettu.
Kommentit (8)
...tarvitset joka vuosi uuden kännykän??? Etkö voi sanoa miehellesi ettet tarvitse uutta vuoden välein?
Miks miehen pitää ostaa mulle lahja, enhän mä sen äiti ole. Mun sydäntä lämmittää lasten tekemät kortit parhaiten. Naurattaa naiset jotka vaatii ostamaan miehensä itselleen jos jonkinlaista lahjakorttia äitienpäivän takia..HEI HALOOO!!!
enkä oikeastaan edes odottanut, mutta kus ensimäinen yhteinen lapsi syntyi niin jotenkin se aamutakki ei käynyt edes vitsistä muihin vuosiin verrattunu. Tänä vuonna on oikeastaan ihan sama saanko mieheltä lahjaa vai en.
Tärkeintä on muistaminen! Lasten omatekemä kortti, kimppu kukkia ja miehen ihana kahvintuoksuinen herätys...
vaan kyse oli siittä että sen vuoden äitienpäivä ns. ohitettiin verrattuna muihin vuosiin. Siis tarkoitan sitä että se ainut äitienpäivä kun olisin halunnut jotain sellaista mistä jää muisto.
yks vuos niiiiiiiiiiiiin hirveen korun!! En oo käyttäny sitä kun pari kertaa sillon ihan aluks. Mut sit kun sain tietää sen korun hinnan, joka oli aika paljon, niin enpä ole sitä senkään jälkeen käyttänyt.. Oli meinaan sen verran hintava, että ei tuollaisen korun kanssa voi hiekkalaatikolle mennä..
Joo tiedän, olen kiittämätön!! =(
Kaikkein mukavampia äitienpäivä juttuja on lasten tekemät jutut siis kortit ja lahjat. =o)
Mukavaa äitienpäivää kaikille äideille. ;)
Jos nyt sait ensimmäisen lapsen jälkeen aamutakin äitienpäivälahjaksi, niin miten ihmeessä olit saanut mukamas laadukkaampia lahjoja aiempina äitienpäivinä, kun olit vielä lapseton?
mä en odota mitään lahjoja. On aivan mukavaa ku lapset on nähny suuren vaivan tehdessään kortteja ja lahjoja. Tosiaan lahjat on aina itse tehtyjä ja muuta mun mielestä ei oo tarkotus saada! Lasten isä ei oo mikään kotihaltija joten saan kahvia ja pakastekakkua jonka lapset on valinnu... ja näin on hyvä!... keskimmäinen kysyki toissa päivänä, et äiti.. jännittääkö sulla ;D... kyllä jänskättää mitä noi tenavat on saanu aherrettua!