Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon sisällä treffipalstalla tullut vastaan jo kaksi miestä, jotka ovat 'eronneet', mutta asuvat yhä perheensä kanssa.

Vierailija
05.01.2019 |

Onko tämä kovin yleinenkin ilmiö? Olen vasta aloittanut nettideittailun, enkä ole ihan perillä kaikista ilmiöistä siellä.

Toisella miehellä ei ollut profiilissaan kasvokuvaa, joten se oli selvä tapaus. Varmasti on salaa liikkeellä, eikä ole aikomustakaan erota, ellei muija heitä pellolle. Ikävintä tässä oli, että mies mainosti olevansa sinkku, mutta vasta treffeillä kertoi asumistilanteestaan. Treffit olivat siis täysin hukkaanheitettyä aikaa.

Toinen mies kertoo profiilissa liittonsa päättyneen ja hänellä on monta tunnistettavaa kuvaa itsestään. Kirjoitellessa selvisi, että tämäkin tyyppi asuu perheensä kanssa, mutta lastensa takia asuvat vielä yhdessä, vaikka ero onkin kuulemma jo vireillä. Olin aluksi tosi innoissani tästä miehestä, mutta maku meni siinä vaiheessa, kun kuulin, että onkin kiinni vielä perheessään.

Haluan kumppanikseni aidosti sinkun ja omillaan, yksin elävän miehen. Ei kiinnosta nämä muka-eronneet vätykset. En jaksa uskoa, että ovat oikeasti edes eroamassa, kunhan vain hakevat seikkailuseuraa.

Onko joku alkanut tapailemaan tällaisessa tilanteessa olevaa ja mitä siitä on seurannut?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei kuulosta niin pahalta jos mies esiintyy reilusti kasvokuvien kanssa ja kertoo suoraan tilanteesta. Silloin yhdessä asuminen voikin johtua käytännön syistä- asian todellinen laita selviää varmasti pian, eikä esimerkiksi seksiä ole mikään pakko harrastaa ennen kuin on varma siitä että pussissa on puhtaat jauhot.

Erot ja ihmiset ovat niin erilaisia etten menisi suoraan väittämään kaikkien vastaeronneiden olevan laastarisuhdetta metsästämässä. Monet toki ovat, ja varovainen pitääkin olla. Jos on kuitenkin todella kiinnostava tyyppi joka kertoo suoraan ja peittelemättä asuvansa exän kanssa jostakin järjellisestä syystä JA jonka kotona saa tulla kyläilemään jotakuinkin normaalisti (lapset ym. tietysti voi aina mutkistaa kuviota, mutta voihan heidätkin laittaa mummolaan tms.) JA joka ei jutuissaan vatvo entistä suhdetta tai kumppania mutta vastaa jos niistä kysytään, niin en ehkä automaattisesti ohittaisi. 

Mutta sitten jos tulee yhtään sellaista fiilistä ettei ex ehkä tiedä olevansa ex, tyyppi vaikuttaa "ylitunteelliselta" tai selvästi salailee asioita, niin sitten on syytä juosta ja lujaa.

Vierailija
22/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laittaa miettimään, että miten paljon tuollainen tapaus yleensä panostaa suhteeseensa, jos uutta jo haetaan ennen kuin on edes omilleen muutettu. Onko OIKEASTI NOIN helppoa unohtaa edellinen "tärkeä" ihminen? Ei mitään paranemisaikaa?!?!

Noh, ehkä tosta voi päätellä, miten paljon tulee panostamaan seuraavaan suhteeseen? Kierrä kaukaa, jos haluat merkityksellisen suhteen ja siihen panostavan kumppanin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kiusaa eikä vaimokaan ymmärrä...

Vierailija
24/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä laittaa miettimään, että miten paljon tuollainen tapaus yleensä panostaa suhteeseensa, jos uutta jo haetaan ennen kuin on edes omilleen muutettu. Onko OIKEASTI NOIN helppoa unohtaa edellinen "tärkeä" ihminen? Ei mitään paranemisaikaa?!?!

Noh, ehkä tosta voi päätellä, miten paljon tulee panostamaan seuraavaan suhteeseen? Kierrä kaukaa, jos haluat merkityksellisen suhteen ja siihen panostavan kumppanin!

No mulla tunteet kuoli siinä silmänräpäyksessä kun mies jäi pettämisestä kiinni. Eivät ole takaisin tulleet. Minusta tuntui siltä että se mies jonka kanssa olin hyvät hetket kokenut, katosi jo aikaisemmin jäljettömiin. Vähän aikaa hänen tilallaan oli vain ollut moraaliton paskakasa jonka kanssa niitä hyviä hetkiä ei voisi kokea. Enemmän kuin mitään muuta halusin katsoa eteenpäin ja alkaa rakentamaan uutta elämää. Ahdisti kun kaikki olettivat että olen vanhassa kamalan kiinni, tuntui että he pakottavat minua tuntemaan ex-miestä kohtaan enemmän kuin mitä todella tunsin.

Joskus näinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme