Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon sisällä treffipalstalla tullut vastaan jo kaksi miestä, jotka ovat 'eronneet', mutta asuvat yhä perheensä kanssa.

Vierailija
05.01.2019 |

Onko tämä kovin yleinenkin ilmiö? Olen vasta aloittanut nettideittailun, enkä ole ihan perillä kaikista ilmiöistä siellä.

Toisella miehellä ei ollut profiilissaan kasvokuvaa, joten se oli selvä tapaus. Varmasti on salaa liikkeellä, eikä ole aikomustakaan erota, ellei muija heitä pellolle. Ikävintä tässä oli, että mies mainosti olevansa sinkku, mutta vasta treffeillä kertoi asumistilanteestaan. Treffit olivat siis täysin hukkaanheitettyä aikaa.

Toinen mies kertoo profiilissa liittonsa päättyneen ja hänellä on monta tunnistettavaa kuvaa itsestään. Kirjoitellessa selvisi, että tämäkin tyyppi asuu perheensä kanssa, mutta lastensa takia asuvat vielä yhdessä, vaikka ero onkin kuulemma jo vireillä. Olin aluksi tosi innoissani tästä miehestä, mutta maku meni siinä vaiheessa, kun kuulin, että onkin kiinni vielä perheessään.

Haluan kumppanikseni aidosti sinkun ja omillaan, yksin elävän miehen. Ei kiinnosta nämä muka-eronneet vätykset. En jaksa uskoa, että ovat oikeasti edes eroamassa, kunhan vain hakevat seikkailuseuraa.

Onko joku alkanut tapailemaan tällaisessa tilanteessa olevaa ja mitä siitä on seurannut?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen eroamassa mutta asutaan vielä pari kuukautta yhdessä. Tuleva ex pilasi naiset minulle niin hyvin ettei ole kyllä mitään kiirettä tinderiin

Vierailija
2/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi tollaset kandee suosiolla kiertää kaukaa. Toinen ei ole edes käsitellyt eroaan, niin haluu jo uutta. Mitä sellasen kanssa on sitten tekemistä. Exän kanssa riitelee puhelimessa koko aika ja sinä istut vieressä kuuntelemassa. Jos exä ei luurissa, niin se manaa exäänsä sulle, vaikka sen pitäs keskittyy suhun. En muutenkaan tajua niitä, jotka eroaa niin on samantien uusi. Tuo sitäkautta ne samat ongelmat uuteen suhteeseen, kun ekan riidan aikana tulee se kuuluisa, sähän olet kun mun exä. Ei en ole, mulla ei ole mitään tekemistä sun exän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen erilainen tapaus. Olen virallisesti naimisissa ja aion pysyäkin kunnes kuolema meidät erottaa, mutta muutin eroon puolisostani 300 kilometrin päähän.

Vierailija
4/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen erilainen tapaus. Olen virallisesti naimisissa ja aion pysyäkin kunnes kuolema meidät erottaa, mutta muutin eroon puolisostani 300 kilometrin päähän.

Mitä järkeä tässä on?

Vierailija
5/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku tapaillut vastaavia 'eronneita' miehiä?

Vierailija
6/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto voi olla vain kulissi ja yhdessä asutaan vain käytännön järjestelyjen vuoksi. Ero voi olla päätetty jo aikoja sitten, asumisjärjestelyt on vain vielä vaiheessa.

Minusta tuossa vaiheessa voi ruveta etsimään jo uutta kumppania, koska etsimisessä voi mennä kauankin ja ero on joka tapauksessa tulossa satavarmasti.

Vierailija
7/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän kaukaa kaikki 3kk:n sisällä eronneet, en halua kenellekään hetken laastariksi ja itsetuntoboostiksi.

Vierailija
8/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto voi olla vain kulissi ja yhdessä asutaan vain käytännön järjestelyjen vuoksi. Ero voi olla päätetty jo aikoja sitten, asumisjärjestelyt on vain vielä vaiheessa.

Minusta tuossa vaiheessa voi ruveta etsimään jo uutta kumppania, koska etsimisessä voi mennä kauankin ja ero on joka tapauksessa tulossa satavarmasti.

Aika hankalaa tapailla tällaisen ihmisen kanssa, kun ei voi edes hänen kotiinsa tutustua. Se kertoisi aika paljon ihmisestä. Ei kiitos minulle ainakaan.

Vierailija
9/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku lähtenyt suhteeseen tällaisen tyypin kanssa?

Vierailija
10/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asuttiin eksän kanssa puolisen vuotta eron virallistumisen jälkeen saman katon alla. Eksä seurusteli, minä en, mutta ei tuossa nyt kummempaa ongelmaa ollut kuin se oman tilan tarve. Onnistui varmaan nimenomaan sen vuoksi, että ei ollut tunteita suuntaan eikä toiseen, ja eksällä oli tuolloin jo uusi nainenkin. Ovat vieläkin yhdessä, ja olen siitä iloinen.

Vierailija
11/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan tavallisia inzeleitä, jotka yrittävät esittää, että heidät muka joku olisi joskus huolinut.

Vierailija
12/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole lähtenyt😣 siis tämmöisen kanssa suhteeseen. Eikä 3kk sitten oikeastikaan eronnut kyllä ole aika eikä mikään.. sanoisin että vähintään vuosi pitää olla aikaa jos ollut pitkä suhde ... jos lie sekään aika riittävä. Tuntuu että todella harva mies käsittelee eroaan, heti ollaan etsimässä uutta ja useimmiten näissä on jälki rumaa.

Itsekin laastariksi joutuneena en sellaiseksi toiste halua.

Vierailija
13/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--Olin aluksi tosi innoissani tästä miehestä, mutta maku meni siinä vaiheessa, kun kuulin, että onkin kiinni vielä perheessään.

Haluan kumppanikseni aidosti sinkun ja omillaan, yksin elävän miehen.

No vaikka löytäisitkin ihan virallisesti eronneen ja omillaan asuvan miehen, sun on hyväksyttävä se tosiasia, että jos miehellä on lapsia, niin tietyllä tavalla se on kiinni "perheessään". Ei eronnut voi eikä saa hylätä lapsiaan, sun pitää silloin ottaa koko paketti, mutta tietty pelisäännöistä sovitaan jos ja kun deittailu muuttuu seurusteluksi/parisuhteeksi.

Ja tosiaan munkin käsityksen mukaan ne miehet, jotka profiilissaan kertoo olevansa eronneita, mutta eivät laita kuvaansa eivät sitä todellakaan ole. Heihin ei kannata haaskata resurssejaan.

Vierailija
14/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varmaan todella yksilöllistä kauanko siihen erosta toipumiseen tarvitsee. Joku on voinut jo käsitellä eron ennen varsinaista eroa, kun taas toiselle ero tulee puskasta eikä siihen ole valmistautunut.

Vierailija
15/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hankalaa tapailla tällaisen ihmisen kanssa, kun ei voi edes hänen kotiinsa tutustua. Se kertoisi aika paljon ihmisestä. Ei kiitos minulle ainakaan.

Jokainen normaali ihminen osaa siivota asuntonsa, kun tuo uuden ihastuksensa ensimmäistä kertaa käymään. Minä en hirveästi kyllä luottaisi tuohon asunnon ensivaikutelmaan.

Vierailija
16/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ja ex ollaan erottu mutta asutaan yhdessä. Ero ei ollut riitaisa, ja 4h+ keittiö asunnon sai järjesteltyä niin että molemmille tuli omat lukolliset huoneet. Syy järjestelyyn on se että haluamme katsoa molemmille rauhassa kivat asunnot ja järjestellä käytännön asiat niin ettei elintaso romahda. Saan mm. etsiä rauhassa uuden työpaikan. Haluan luultavasti muuttaa takaisin synnyinpaikkakunnalleni joka on vähän pienempi kaupunki, ja työpaikan löytämisessä voi kestää. Työttömäksikään en halua alkaa, kun ei ole aivan pakko. 

Ymmärrän varovaisuuden, mutta en pettäjäksi tai exässä tunnetasolla vielä roikkuvaksi leimaamista suoralta kädeltä. Meille saa tulla tapailukumppanit ja muut uteliaat tulla ihan vapaasti toteamaan ettei parisuhdetta ole. Mitään salattavaa minulla ei ole. Aion myös kertoa tilanteestani suoraan hyvin nopeasti, juuri siksi että se on reilua ja mitään salattavaa ei ole. Samalla vältän mustasukkaisimmat ja ahdaskatseisimmat tyypit, sellaisen kanssa suhde ei muutenkaan kiinnosta.

Onneksi vielä tapailu ei ole minulle ajankohtaista koska haluan ensin opetella olemaan rauhassa yksin, kehittää omat arjen rutiinit jne. Minun ei tarvitse "käsitellä" ja leipoa eroa enää mielessäni ollenkaan, mutta koska parisuhde kesti sen lähes 10v, on sinkkuarjessa oma opettelemisensa. Koen olevani kiinni asunnossani, työpaikassani, siinä että säästöjä on vähän liian vähän jotta olisi varaa kivaan sinkkukotiin. En parisuhde-elämässä tai exässä ihmisenä. Varmaan jonkinlainen kaveruus tulee säilymään, mutta parisuhdetta ei ole eikä tule.

Todennäköisesti kuitenkin alan etsiä uutta kumppania jo ennen kuin muutetaan erilleen- jos tämän ketjun lukemisen jälkeen uskallan. Ymmärrän kyllä varovaisen suhtautumisen, mutta en suoralta kädeltä tuomitsemista tai tilanteen luulemista automaattisesti sellaiseksi mitä se ei ole. Jos parisuhde on ohi, se on ohi, ja jos se ei ole ohi niin sen varmasti huomaa muustakin kuin osoitteesta. Tällaista tämä on kun aikuisena eroaa. Pitkään kestäneen yhteiselämän purkamisessa kestää pakostikin aikansa jos ei halua hätiköidä. Sen ajan voi nyyhkiä menneiden perään, mutta onko pakko jos ei halua?

Vierailija
17/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies suuttui minulle, kun sanoin, että on minusta halveksuttavaa asua vaimon ja lasten kanssa ja silti tapailla muita naisia. Yllätys yllätys minusta tuli se h*uora. Minä en halua tuommoista toisen jämää. Miksi mulla pitäisi alentaa itseni jalkavaimoksi?

Vierailija
18/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole varmaa. Seurustelin vuoden erään "eronneen" miehen kanssa, mutta se loppui siihen kun hän sai vanhemmiltaan hienon talon johon ex-vaimokin halusi asumaan. Vaimo ei suostunutkaan eroon vaan kiristi miestä sillä että muuttaa kokonaan pois paikkakunnalta ja vie lapsen mukanaan. Mies alistui ehtoihin mieluummin kuin otti riskiä lapsen menettämisestä.

Lapset ja omaisuus menevät usein uuden rakkauden edelle. Mutta koskaan et voi tietää etukäteen ja siksi on pakko ottaa riskejä jos haluat suhteita.

Vierailija
19/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kannattaa kiertää kaukaa tämmöiset miehet. osa varmasti etsimässä vaan pettämisseuraa. Jotkut miehet on niin vätyksiä että etsivät uutta naista "pelastamaan" jotta voivat erota. Lisäksi vasta eronneet ovat muutenkin yleensä vielä siinä tilanteessa että suhde on helposti vain pelkkä laastari ja ap varmaan haet vakavammalla mielellä parisuhdetta. eron hyvässä käsittelyssä menee aikaa. en koskisikaan mieheen jonka erosta on mennyt hyvin lyhyt aika, saati mieheen joka asuu vielä puolison kanssa.

Vierailija
20/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi miestä, jonka erosta on mennyt alle 1 v. erosta menee aikaa toipua. en halua olla laastari miehille. mitä pidempi suhde, sitä kauempi aika toipumiseenkin menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi