Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salityyppejä, kerrotaan tyypillisiä tapauksia

Vierailija
05.01.2019 |

Kaikki varmaan tietää saliMaken..semmoinen 40-50v kalju sikaniska jolla läskiä ja vatsaa mutta isot lihakset. Yleensä vanhat valintatalon verkkarit ja parhaat päivänsä nähnyt t-paita joka hiestä jo kellastunut.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihmetellyt nyt vuoden miestä, joka on usein samaan aikaan kanssani salilla, eikä koskaan tee siellä mitään. Ensin luulin, että on joku ohjaaja, joka vaikka odottaa ryhmäänsä siellä, mutta oli salilla pyhinäkin.

Vierailija
22/26 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en uskalla käydä salilla, kun kuitenkin joku av-mamma kyylää ja tulee heti tänne haukkumaan :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla en kiinnitä niin paljon muihin, että osaisin heittää analyysiin, mutta sakin ulkopuolella on yksi treenaajatyyppi joita kutsun ninjoiksi.

Nämä jotka käyvät puheittensa mukaan salilla koko ajan, jopa samalla kuin sinä, mutta heitä ei koskaan näe siellä.

Vierailija
24/26 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia en uskalla käydä salilla, kun kuitenkin joku av-mamma kyylää ja tulee heti tänne haukkumaan :/

Minäkin Keski-ikäinen pullero on mainittu

Vierailija
25/26 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset pulleronaiset, jotka tekevät isoilla painoilla niin, että kateeksi käy.

Mikäs tässä on kamalaa?

Vierailija
26/26 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret pimut jotka ei tee laitteilla mitään kun vaan juttelee keskenään. Laitteesta laitteelle yksillä toistoilla ja höpötetään samalla kaikille oudoillekkin ihmisille kaikkee. Itse treenaan ohjelman mukaan suht korkeella sykkeellä ja jouduin tänään sanoon tämmöselle höpöttäjälle, että treenaan ei pysty jutteleen. En siis kyttää muita on sen verran kovat tavoitteet itsellä ei ehdi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi