Mies jota tapailen ei hymyile tai naura koskaan
En ole nähnyt hänen koskaan nauravan ja olemme tapailleet nyt 3 kuukautta. Onko outoa?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Onko olemukseltaan kova ja kylmä? Vaikea kuvitella, että olisi lämminhenkinen ja kiinnostunut toisesta, jos ei edes hymyile koskaan. Outoahan tuo on, ei normaalia.
Onko hänellä masennusta, löytyykö kavereita, onko mitään harrastuksia, joista saa iloa. Kaikelle on aina joku syy. Nyt ap:n täytyy ottaa härkää sarvista ja kysyä, onko jotakin suurempaa murhetta taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tervettä. Aito ilo ilmenee väistämättä hymynä tai nauruna, ja jos ihminen ei ikinä iloitse mistään on jotain pahasti vialla. Juokse kun vielä pystyt!
Normaali ihminen ei juokse pakoon, jos rakkaalla on jokin hätä, vaan yrittää auttaa tätä.
Tuollaisen asenteenko meinaatte lapsillennekin opettaa, että sinut hylätään heti kun tulee vähän vaikeampaa.
Jos koet miehen mukavaksi ja sympaattiseksi tuosta huolimatta, niin älä anna sen haitata. Mun mies nauraa todella todella harvoin, mutta hymyilee kyllä.
Asperger. Kaverini miehellä on, ja ei koskaan hymyile tai naura spontaanisti; selvästi joissain tilanteissa pakotettuna.
Räkänokastakin mies tulee mutta ei tyhjän naurajasta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on oudompaa, että olet tapaillut häntä noinkin kauan. Minulle olisi riittänyt yksi kerta.
Sama. Kuulostaa tosi ankealta.
Fiilispohjaltahan ne syvimmät suhteet aloitetaan.
Nauramattomuuden ymmärrän kyllä, ei monikaan mies paljoa naureskele, mutta hymy kyllä väkisinkin kuuluu asiaan jos pitää toisesta ja on ihastunut/kiinnostunut. Ainakin minä hymyilen lähes vaistomaisesti jos katson jotain miestä silmiin josta pidän.
Mäkin tunnen tälläisen miehen, ei hymyile koskaan. En halua olla missään tekemisissä tälläisen ihmisen kanssa. Sukulainen siis.
Multa poika kysyi, iskä miksetsä ikinä naura?
Hetken aikaa joutui miettimään olen kuitenkin huumorintajuinen ym.
Pojalle vastasin että iskällä on ollut aika rankkaa ja vaikeaa, ei vaan osaa nauraa enää.
Mulla loppuisi tapailu siihen ensimmäiseen eli viimeiseen kertaan. Minulle hymyily, nauru, iloittelu ja huumori ovat elämän suola. Ahdistaa jo mielikuva ilmeettömästä kumppanista. Masentuisin varmasti siinä rinnalla.
Ehkä hän ei vielä oikein osaa rentoutua kanssasi, vaan jännittää koko ajan?