Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jota tapailen ei hymyile tai naura koskaan

Vierailija
05.01.2019 |

En ole nähnyt hänen koskaan nauravan ja olemme tapailleet nyt 3 kuukautta. Onko outoa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei vielä oikein osaa rentoutua kanssasi, vaan jännittää koko ajan?

Vierailija
22/35 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemukseltaan kova ja kylmä? Vaikea kuvitella, että olisi lämminhenkinen ja kiinnostunut toisesta, jos ei edes hymyile koskaan. Outoahan tuo on, ei normaalia.

Onko hänellä masennusta, löytyykö kavereita, onko mitään harrastuksia, joista saa iloa. Kaikelle on aina joku syy. Nyt ap:n täytyy ottaa härkää sarvista ja kysyä, onko jotakin suurempaa murhetta taustalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tervettä. Aito ilo ilmenee väistämättä hymynä tai nauruna, ja jos ihminen ei ikinä iloitse mistään on jotain pahasti vialla. Juokse kun vielä pystyt!

Normaali ihminen ei juokse pakoon, jos rakkaalla on jokin hätä, vaan yrittää auttaa tätä.

Tuollaisen asenteenko meinaatte lapsillennekin opettaa, että sinut hylätään heti kun tulee vähän vaikeampaa.

Vierailija
24/35 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet miehen mukavaksi ja sympaattiseksi tuosta huolimatta, niin älä anna sen haitata. Mun mies nauraa todella todella harvoin, mutta hymyilee kyllä.

Vierailija
25/35 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger. Kaverini miehellä on, ja ei koskaan hymyile tai naura spontaanisti; selvästi joissain tilanteissa pakotettuna.

Vierailija
26/35 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räkänokastakin mies tulee mutta ei tyhjän naurajasta.

Vierailija
27/35 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääkkeet?

Vierailija
28/35 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on oudompaa, että olet tapaillut häntä noinkin kauan. Minulle olisi riittänyt yksi kerta.

Sama. Kuulostaa tosi ankealta.

Vierailija
29/35 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilispohjaltahan ne syvimmät suhteet aloitetaan.

Vierailija
30/35 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauramattomuuden ymmärrän kyllä, ei monikaan mies paljoa naureskele, mutta hymy kyllä väkisinkin kuuluu asiaan jos pitää toisesta ja on ihastunut/kiinnostunut. Ainakin minä hymyilen lähes vaistomaisesti jos katson jotain miestä silmiin josta pidän.

Vierailija
31/35 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tunnen tälläisen miehen, ei hymyile koskaan. En halua olla missään tekemisissä tälläisen ihmisen kanssa. Sukulainen siis.

Vierailija
32/35 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
33/35 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa poika kysyi, iskä miksetsä ikinä naura?

Hetken aikaa joutui miettimään olen kuitenkin huumorintajuinen ym.

Pojalle vastasin että iskällä on ollut aika rankkaa ja vaikeaa, ei vaan osaa nauraa enää.

Vierailija
34/35 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love needs laughs

Vierailija
35/35 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppuisi tapailu siihen ensimmäiseen eli viimeiseen kertaan. Minulle hymyily, nauru, iloittelu ja huumori ovat elämän suola. Ahdistaa jo mielikuva ilmeettömästä kumppanista. Masentuisin varmasti siinä rinnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi