Mies jota tapailen ei hymyile tai naura koskaan
En ole nähnyt hänen koskaan nauravan ja olemme tapailleet nyt 3 kuukautta. Onko outoa?
Kommentit (35)
Missä kunnossa on hampaat? Jos niissä on ongelmaa, voi se olla syynä hymyilemättömyyteen.
Ei ole outoa.
Oma mieheni on pitkälti tuollainen. Ei tyhjiä naureskele tai hymyile, vaikka ihan huumorintajuinen on. Jossain oikein kivoissa tilanteissa hymyilee, juuri koskaan ei kyllä naura.
Jotkut ihmiset ovat vain vakavia luonteeltaan. Eivät ole automaattisesti tympeitä tai huumorintajuttomia, ovat vain sellaisia luonteeltaan.
Itse pidän enemmän tuollaisista vakavista tyypeistä. En oikein pidä ihmisistä, jotka kikattelevat kaikelle, kaikki on yhtä vitsiä ja jatkuvasti hymy naamalla.
Se on tätä nykyaikaa. Naurua näkee tv-ohjelmissa, ei livenä reaalimaailmassa.
Kasvohalvaus voi myös olla syynä kuten itselläni on. Kasvolihasten nostaminen on raskasta.
Sillä voi olla sellainen ikkunansärkijä nauru. Itselläni oli ihan järkyttävä kikatus, joten opettelin toisenlaisen hieman pidätellyn naurun, joka sekin kuulostaa ihan järkyttävältä. En juuri naura, ellei ole ihan pakko. Hymyilen kyllä toisaalta ihan liikaa.
On ehkä sellaisen vähän erilaisen huumorin ystävä, en tiedä miten sitä kuvailisi... Siis että vaikka itsekin kertoisi jonkun todella hauskan jutun, niin homman juoni on pitää kasvot vakavina. Siinä missä toiset röhönauravat, tällaisella henkilöllä kohoaa toinen suupieli sekunnin murto-osaksi.
.....ja varmaan on alkoholistikin...?😁
Minusta se on niin outoa, että on jo jopa pelottavaa.
Miten olet päätynyt suhteeseen hänen kanssaan? Jos joku ei hymyile mulle, en oleta että olisi kiinnostunut.
Testaa, vie vaikka stand up keikalle tvs ja kato naurattaako
Minusta on oudompaa, että olet tapaillut häntä noinkin kauan. Minulle olisi riittänyt yksi kerta.
Vierailija kirjoitti:
Se on tätä nykyaikaa. Naurua näkee tv-ohjelmissa, ei livenä reaalimaailmassa.
Pitäisikö sun sitten välillä nousta reaalimaailmaan sieltä sohvalta jos sulla noin on.
Mun exä oli tollainen.
Pohjalla perustavanlaatuinen halveksunta kaikkia muita ihmisiä kohtaan.
Onko olemukseltaan kova ja kylmä? Vaikea kuvitella, että olisi lämminhenkinen ja kiinnostunut toisesta, jos ei edes hymyile koskaan. Outoahan tuo on, ei normaalia.
Jospa et ole vaan hauskaa seuraa.
Ei ole tervettä. Aito ilo ilmenee väistämättä hymynä tai nauruna, ja jos ihminen ei ikinä iloitse mistään on jotain pahasti vialla. Juokse kun vielä pystyt!
On vähän outoa, mutta tuskin vaarallista. Mikset kysy häneltä, mikä saisi hänet nauramaan ja hymyilemään?