Lue keskustelun säännöt.
Mikä niissä perusrokottamattomissa lapsissa on niin kuumottavaa tälle palstalle?
05.01.2019 |
Jos lapselle ei anneta edes normaaleita perusrokotteita, niin kyllähän se jollain tavoin pitäisi huomioida maksettavissa tuissa tai hoito- ja koulutuspaikkojen epäämisenä ihan muiden turvallisuuden takaamiseksi...
Kommentit (3)
Se ei ole lapsen vika että aloittaja on hölmö.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rokottamatta lapsensajättävät vanhemmat pitäisi erottaa lapsistaan ja lapset sijoittaa sijaisperheeseen. Kertoo karua tarinaa vanhempien mielenterveydestä jos riistävät lapselta oikeuden turvalliseen elämään.
Ap jatkaa vielä:
Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.
Ap