Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies töissä "naistenalalla"

Vierailija
05.01.2019 |

Mieheni pääsi töihin ns.naistenalalle toimistoon, jossa tulee pukeutua siististi ja näyttää edustavalta.
Nyt hänelle virtaa someen uusia nuoria.ja kauniita seuraajia ja pakko myöntää että kyllä vähän kirpaisee. Mieheni on työpaikan ainoa mies ja tiedän itsekkin että mies on työyhteisössä mukavaa vaihtelua.

Onko muilla mies naisten kanssa hommissa? Meillä on hyvä parisuhde mutta ekaa kertaa on käynyt mielessä että entä jos mieheni ihastuu toiseen...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää tuo tahalleen mustasukkaiseksi tekeminen. Älä näytä että harmittaa, mutta anna samalla mitalla takaisin sopivassa kohdassa. Esim jos käyt vaikka lääkärissä, kerro miehelle, että meinasit pyörtyä jo ovella, kun oli NIIIN komea lääkäri!

Mulla mies koittanu tehdä mua mustasukkaiseksi. Hän itse näyttää tavalliselta, mutta on niin hyvin menestynyt urallaan, että moni nainen kokee hänet tavoiteltavaksi. Hän esim kehuu naisia telkkarissa tyyliin, "onpa hyvä kroppa tolla missillä", tai sanoo mulle, että taitaapa palkata henkilökohtaisen sihteerin, oikein nuoren. Sanon siihen usein, että ota sellainen 10v ni on varmasti tarpeeksi nuori.

On jo viime vuosina lopetellut typeriä puheitaan. Itse olen ajatellut, että jos ero tulee, niin vähänpä menetän: siirtyköön ihan rauhassa kiusaamaan muita naisia.

Ilmeisesti mieheni on ITSE tosi mustasukkainen, saanut muutaman kerran ihan järkyttävän mustasukkaisuuskohtauksen esim baarissa. Lisäksi kuvittelee jatkuvasti että mulla on joku muu mies jossain. (Ei ole.) Vaikeeta tuntuu näillä miehillä olevan!

Nro 19 jatkaa: opettelin itse ajatukseen, että mieheni saa lähteä vaikka miss universun kandidaattien kanssa työmatkalle Palmusaarille, ei haittaa mua. Ketään kun ei voi omistaa ja elämässä asiat tuppaavat muuttumaan. Kun vuosien varrella sisäistin ajatuksen, en enää kärsinyt siitä, että mieheni työmatkaili palkkaamiensa naisien kanssa. Todennäköisesti mieheni on minua matkoillaan pettänyt, mutta mitä väliä kunhan en tauteja saa. Jos on pettänyt, tiedän ainakin, että mieheni on kusi sukassa ja pelko perzeessä että jos saan tietää, koska hän luulee, että pettämisestä kiinnijääminen = ero.

Hah. Ero meille tulee vasta kun hän ottaa pois luottokorttinsa mun käytöstä 😂 Mutta enhän minä sitä hänelle kerro 😆

Itse mieheni on tilanteen huonolla käytöksellään tähän ajanut. Rakkaus kuolee väkisinkin, jos tulee huonosti kohdelluksi toisen taholta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla