Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies töissä "naistenalalla"

Vierailija
05.01.2019 |

Mieheni pääsi töihin ns.naistenalalle toimistoon, jossa tulee pukeutua siististi ja näyttää edustavalta.
Nyt hänelle virtaa someen uusia nuoria.ja kauniita seuraajia ja pakko myöntää että kyllä vähän kirpaisee. Mieheni on työpaikan ainoa mies ja tiedän itsekkin että mies on työyhteisössä mukavaa vaihtelua.

Onko muilla mies naisten kanssa hommissa? Meillä on hyvä parisuhde mutta ekaa kertaa on käynyt mielessä että entä jos mieheni ihastuu toiseen...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

....itseKKin ...just.

Vierailija
2/21 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset ihastu siihen mieheen, ellei se ole ainoa miehisen alan edustaja siellä. Esim. siisteihin sisätöihin päässyt palomies tai sotilas. Muuten ne näkee sen yhtenä tytöistä.

Vierailija
4/21 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian työpaikalla tapahtuu jako kuppikuntiin. Toisessa kuppikunnassa on ne, jotka haluavat olla mielin kielin miehesi kanssa. Toisessa kuppikunnassa tehdään sitten kaikkensa, jotta miehesi ei tule viihtymään siellä.

Vierailija
5/21 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on komistus niin voi olla syytä huoleen. Mutta jos on ihan tavis, niin no hätä! Meidän työpaikalla on yksi varattu komea mies, mutta onneksi kunnioitamme toistemme suhteita.

Vierailija
6/21 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on komistus niin voi olla syytä huoleen. Mutta jos on ihan tavis, niin no hätä! Meidän työpaikalla on yksi varattu komea mies, mutta onneksi kunnioitamme toistemme suhteita.

Mieheni on todella komea, valitettavasti...

Ap

Vierailija
7/21 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaikki on kiinni koulutuksesta. Vastakohdat viehättävät. Jos miehellä on eri koulutus kuin niillä naisilla, niin sitten ne voivat nähdä sen kiihottavana.

Vierailija
8/21 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyttä.

Vierailija
9/21 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä auta asiaa että mieheni itsekkin tietää saavansa naiset, varsinkin keski-ikäiset naiset ihan sekaisin.

Koska en näytä miehelleni mustasukkaisuutta, hän yrittää kiusata minua tyyliin "olipas taas kiva lounastaa yksin kymmenen naisen kanssa". Yleensä vain nauran näille kommenteille ja esitän että eipä haittaa. Sisällä alkaa kuitenkin jo suoraansanottuna ärsyttää ja surettaa mitä meidän suhteelleemme käy.

Olen ihan itsevarma itsekkin enkä siis epäile etteikö mieheni minusta pitäisi, mutta tiedän naiset ja niiden yritykset tasan tarkkaan..

Vierailija
10/21 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rumallakin miehellä ottajia on, kun on supliikkimiehiä.

Naiset ovat sulaa vahaa, kun miehellä sana ja katseet hallussa.

Terv. Eräs konttorin mies.

Vierailija
11/21 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala panostaa itseesi, niin ei ihastu!  Älä roiku hänessä,vaan anna hänen saalistaa sinua. Kohota itsetuntoasi hankkimalla hyvä olo liikunnan ja itsestähuolehtimisen kautta. Käy tapaamassa kavereitasi ja nauti elämästäsi. Älä roiku miehessä.

Vierailija
12/21 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala panostaa itseesi, niin ei ihastu!  Älä roiku hänessä,vaan anna hänen saalistaa sinua. Kohota itsetuntoasi hankkimalla hyvä olo liikunnan ja itsestähuolehtimisen kautta. Käy tapaamassa kavereitasi ja nauti elämästäsi. Älä roiku miehessä.

Kyllä minä panostankin ja niinkuin aikaisemmin kirjoitinkin, en näytä tätä mustasukkaisuutta miehelleni.

Vierailija
13/21 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

In your dreams only!  ja sitten heräsit! (Olet just sitä ällöttävää miestyyppiä, josta metoo...)

Vierailija
14/21 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
15/21 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on sairaanhoitaja. Kyllähän hänenkin työpaikalla on kaikenlaista tapahtunut, ja mieheni on aikanaan itsekin syönyt kuormasta, vain todetakseen ettei todellakaan kannata sotkea työ- ja siviilielämää keskenään. Paikki missä nykyään on töissä, on kuitenkin ilman klikkejä ja harvoin muuttuvalla työkaverikokoonpanolla varustettu, joten draamaa ei siellä esiinny. Toisaalta mieheni ei olekaan mikään häntäheikki, vaikka komea hänkin on.

Vierailija
16/21 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

In your dreams only!  ja sitten heräsit! (Olet just sitä ällöttävää miestyyppiä, josta metoo...)

Siihen metoon uhrien joukkoon kuuluu 99% miehistä. Vain alfat välttyvät metoolta (paitsi silloin, jos on feministien edun mukaista tuhota joku julkkis tai valtaapitävä alfa)

Vierailija
17/21 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä panostankin ja niinkuin aikaisemmin kirjoitinkin, en näytä tätä mustasukkaisuutta miehelleni.

Niinhän sä nyt sanot, teillä tulee olemaan vielä monta kitkerää riitaa tuosta asiasta.

Jo se, että näpyttelit jopa aloituksen AV-palstalle, paljastaa, että sub itsevarmuus on tasoa nolla.

Vierailija
18/21 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei se muiden mielestä välttämättä ole komea. 

Vierailija
19/21 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää tuo tahalleen mustasukkaiseksi tekeminen. Älä näytä että harmittaa, mutta anna samalla mitalla takaisin sopivassa kohdassa. Esim jos käyt vaikka lääkärissä, kerro miehelle, että meinasit pyörtyä jo ovella, kun oli NIIIN komea lääkäri!

Mulla mies koittanu tehdä mua mustasukkaiseksi. Hän itse näyttää tavalliselta, mutta on niin hyvin menestynyt urallaan, että moni nainen kokee hänet tavoiteltavaksi. Hän esim kehuu naisia telkkarissa tyyliin, "onpa hyvä kroppa tolla missillä", tai sanoo mulle, että taitaapa palkata henkilökohtaisen sihteerin, oikein nuoren. Sanon siihen usein, että ota sellainen 10v ni on varmasti tarpeeksi nuori.

On jo viime vuosina lopetellut typeriä puheitaan. Itse olen ajatellut, että jos ero tulee, niin vähänpä menetän: siirtyköön ihan rauhassa kiusaamaan muita naisia.

Ilmeisesti mieheni on ITSE tosi mustasukkainen, saanut muutaman kerran ihan järkyttävän mustasukkaisuuskohtauksen esim baarissa. Lisäksi kuvittelee jatkuvasti että mulla on joku muu mies jossain. (Ei ole.) Vaikeeta tuntuu näillä miehillä olevan!

Vierailija
20/21 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää tuo tahalleen mustasukkaiseksi tekeminen. Älä näytä että harmittaa, mutta anna samalla mitalla takaisin sopivassa kohdassa. Esim jos käyt vaikka lääkärissä, kerro miehelle, että meinasit pyörtyä jo ovella, kun oli NIIIN komea lääkäri!

Mulla mies koittanu tehdä mua mustasukkaiseksi. Hän itse näyttää tavalliselta, mutta on niin hyvin menestynyt urallaan, että moni nainen kokee hänet tavoiteltavaksi. Hän esim kehuu naisia telkkarissa tyyliin, "onpa hyvä kroppa tolla missillä", tai sanoo mulle, että taitaapa palkata henkilökohtaisen sihteerin, oikein nuoren. Sanon siihen usein, että ota sellainen 10v ni on varmasti tarpeeksi nuori.

On jo viime vuosina lopetellut typeriä puheitaan. Itse olen ajatellut, että jos ero tulee, niin vähänpä menetän: siirtyköön ihan rauhassa kiusaamaan muita naisia.

Ilmeisesti mieheni on ITSE tosi mustasukkainen, saanut muutaman kerran ihan järkyttävän mustasukkaisuuskohtauksen esim baarissa. Lisäksi kuvittelee jatkuvasti että mulla on joku muu mies jossain. (Ei ole.) Vaikeeta tuntuu näillä miehillä olevan!

kuka tuommoisen miehen on sinulle valinnut. Tee sille valitus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme