Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tullut yöksi kotiin

Vierailija
05.01.2019 |

Hän oli illalla viettämässä aikaa veljensä luona, jossa oli hänen muitakin sukulaisia. Ei tietääkseni juonut alkoholia, mutta kertoi muiden olleen aika kännissä. Odotin pitkään ja kyselin koska hän tulee. Kahdelta laittoi viestin, että tulee nyt, eikä sen jälkeen hänestä ole kuulunut mitään. Olen yrittänyt soittaa, mutta puhelin on kiinni. Tämä on ensimmäinen kerta kun ei ole tullut kotiin yöksi, joten pelkään että jotain on sattunut. Olen laittanut viestin hänen veljelleen, mutta ei ole vielä vastannut. Ehdotatte varmaan toista naista, mutta siihen en usko ollenkaan, mutta kukapa nyt omasta miehestä sellaista uskoisikaan.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akku loppunut? Ei sitten voinut ladata kaverilla?

Vierailija
42/49 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen luona vielä. Iltapäivällä varmaan ilmaantuu 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja haju johtuu kun kaverilla on sillitynnyri josta oli roiskunut vaatteille. Ap

Taas joku yrittää olla hauska ja esittää minua.

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut laturia mukana, ja kaverin laturi ei käy mieheni puhelimeen. Olisivat voineet vaikka kaverin kännykästä ilmottaa, mutta ainakin mies tuli ehjänä kotiin.

Ja en epäile mitään pettämisjuttuja, koska luotan mieheeni ja uskon että oli pelaamassa. Ärsyttää vaan kun ei voinut ilmoittaa, ja olen sen takia joutunut huolissani odottaa. Ap

Vierailija
44/49 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja haju johtuu kun kaverilla on sillitynnyri josta oli roiskunut vaatteille. Ap

Taas joku yrittää olla hauska ja esittää minua.

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut laturia mukana, ja kaverin laturi ei käy mieheni puhelimeen. Olisivat voineet vaikka kaverin kännykästä ilmottaa, mutta ainakin mies tuli ehjänä kotiin.

Ja en epäile mitään pettämisjuttuja, koska luotan mieheeni ja uskon että oli pelaamassa. Ärsyttää vaan kun ei voinut ilmoittaa, ja olen sen takia joutunut huolissani odottaa. Ap

Miehesi ei ole välttämättä pettäjä, mutta mäntti hän ainakin on.

Vierailija
45/49 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että sanoo lähtevänsä nyt kotiin ja painuukin panemaan? Tai nukkumaan veljen sohvalle muttei vaivaudu ilmoittamaan etten tulekaan.

Tsemppiä ap, toivotaan ettei mitään pahempaa ole sattunut!

Näin minäkin ajattelen. Eli jos muka olisi joku toinen nainen niin mies olisi varmaan keksinyt, että jää yöksi veljelleen. Mutta tosiaan ilmoitti, että tulee nyt eikä sen jälkeen ole kuulunut mitään. Ap

Millä lailla tulee? Tulee kotiin vai ejakuloi.

Mieleenkö tuli?

Vierailija
46/49 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla tulee? Tulee kotiin vai ejakuloi.

Oletko 14-vuotias?

Vierailija
47/49 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäistapaus on rikastuttanut miehen.

Vierailija
48/49 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex ilmoitti aikanaan töihin olevansa sairas ja lähti siskonsa kanssa kotikaupunkiinsa. Tuolloin ei ollut kännyköitä.

Soitin jostain syystä työpaikallensa ja kuulin sairaudesta.

Kotiin mennesdäni mies ei ollut siellä, ei tullut yöksikään.

Valvoin koko yön huolissani. Aamulla soitin miehen äidille ja kuulin tämän olevan siellä.

Miehen mielestä hermostuinn turhaan eikä nähnyt mitään tarvetta, että olisi ilmoittanut minulle.

Tuli exäksi välittömästi.

Vierailija
49/49 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pettäminen olisi helpompi kestää kuin se, että toinen on niin välinpitämätön ettei viitsi ilmoittaa ettei tule yöksi kotiinm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän