Mies ei tullut yöksi kotiin
Hän oli illalla viettämässä aikaa veljensä luona, jossa oli hänen muitakin sukulaisia. Ei tietääkseni juonut alkoholia, mutta kertoi muiden olleen aika kännissä. Odotin pitkään ja kyselin koska hän tulee. Kahdelta laittoi viestin, että tulee nyt, eikä sen jälkeen hänestä ole kuulunut mitään. Olen yrittänyt soittaa, mutta puhelin on kiinni. Tämä on ensimmäinen kerta kun ei ole tullut kotiin yöksi, joten pelkään että jotain on sattunut. Olen laittanut viestin hänen veljelleen, mutta ei ole vielä vastannut. Ehdotatte varmaan toista naista, mutta siihen en usko ollenkaan, mutta kukapa nyt omasta miehestä sellaista uskoisikaan.
Kommentit (49)
Onko alunperinkään ollut missään veljellään?
Vierailija kirjoitti:
Onko veljen ja teidän kodin välillä baaria johon miehesi tai koko porukka voinut mennä silloin kahden pintaan ja sieltä sit jatkoille? Saako numerotiedustelusta myös osoitteen?
Ei meidän välillä ole, mutta taksilla pääsee helposti. Mutta mies on aina ennen tullut kotiin silloin, jos muut lähtee baariin, kun hän ei niin baareissa viihdy. Ja luultavasti olisi ilmoittanut, jos on lähtenyt mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Soita sukulaisille jos äiti ei elossa. Just niille sukulaisille joita siellä on eilen ollut. Kysy monelta miehesi on lähtenyt/missä on. Ei viestejä vaan soitto
Minulla ei ole muiden puhelinnumeroita, mutta yritän juuri hankkia niitä. Miehen isälle soitin myös, mutta ei vastaa. Kaikki varmaan nukkuu vielä ja kännykät on äänettömällä, mutta toivottavasti joku soittaa pian takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!!!
Viisas neuvo. Näin taidan tehdä.
AP
Nyt oli joku toinen kirjoittanut minun puolesta kommentin. Ap
Mun arvaus: mies tulee tänään kotiin 10-14 välillä, menee suoraan suihkuun, on vaitonainen ja kertoo jääneensä veljen luokse yöksi kun sillä on ollut vähän vaikeaa ja halus jutella. Mies painuu suihkun jälkeen nukkumaan. Myöhemmin sulle selviää jostain keskustelusta että veli oli sinä yönä ollutkin jonkun pirkon luona eikä kotonaan.
Voi ei. Toivottavasti ei oo sattunut mitään. ilmoittele tänne jos kuuluu jotain. Jos ei ala kuulua, soita sairaalaan. Putkasta kotiutetaan varmaan aamupäivällä, jos joutunut sinne? Todennäköisesti vaan veljellään/kaverillaan, mutta kumma ettei ole ilmoittanut..
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Toivottavasti ei oo sattunut mitään. ilmoittele tänne jos kuuluu jotain. Jos ei ala kuulua, soita sairaalaan. Putkasta kotiutetaan varmaan aamupäivällä, jos joutunut sinne? Todennäköisesti vaan veljellään/kaverillaan, mutta kumma ettei ole ilmoittanut..
Joo ilmoitan. Ja itsekin uskon, että on vielä veljellään. Yritän hankkia hänen uuden osoitteen ja mennä käymään, mutta kukaan ei ole vielä vastannut. Ap
En ymmärrä näitä ilkeileviä/muka nokkelia komentteja. Miksi ei saisi olla huolissaan? Mulla oli taannoin ihan älytön huoli kun mies ei tullutkaan metsäreissulta kotiin ja akku oli loppunut. Miksei sama huoli voi koskettaa, vaikka kyse on kaupunkiympäristöstä?
Sen lisäksi huolissaan ollessa auttaa, että voi edes näennäisesti netissä puhua asiasta jonkun kanssa. Kyllä onnettomuuksia ja sairaskohtauksia sattuu nimenomaan usein ihan aikuisille ihmisille.
Tsemppiä ap, toivotaan, että mies pian ilmestyy.
Hän on lipsunut yhteisestä tipattomastanne. On sulkenut omantunnon kolkutuksen ja puhelimen siksi. Jos on kokematon ottaja niin voinut mennä käyttäytyminen överiksi.
Palstamysteeri vol. 5634
Kun pariutuu juopon kapakkapukin kanssa niin kohta huomaakin olevansa naimisissa juopon kapakkapukin kanssa.
Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että sanoo lähtevänsä nyt kotiin ja painuukin panemaan? Tai nukkumaan veljen sohvalle muttei vaivaudu ilmoittamaan etten tulekaan.
Tsemppiä ap, toivotaan ettei mitään pahempaa ole sattunut!
Onko ap tarkistanut missä hän itse on? Tällähän KEKSITYLLÄ tarinalla voi olla jännä käänne eli ap on kävellyt unissaan naapuritaloon ja nyt ap ja hänen miehensä odottelevat kumpikin missä mahtaa toinen olla.
Tää on kyllä niin shaissea, että poistun ketjusta. Samaa suosittelen muille niin ap saa rauhassa keskittyä miehensä hakemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Soita poliisille asap.
Eivät jaksa edes nauraa. Älä kiusaa poliisia.
Muikkeli panee sen hankeen viimeistään maanantaiaamuna.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että sanoo lähtevänsä nyt kotiin ja painuukin panemaan? Tai nukkumaan veljen sohvalle muttei vaivaudu ilmoittamaan etten tulekaan.
Näin minäkin ajattelen. Eli jos muka olisi joku toinen nainen niin mies olisi varmaan keksinyt, että jää yöksi veljelleen. Mutta tosiaan ilmoitti, että tulee nyt eikä sen jälkeen ole kuulunut mitään. Ap
Ai kauheeta, olisin itse huolesta puolihulluna. Todennäköisesti veli on vaan alkanut maanitella miestäsi jäämään pidempään ja mies on sitten nukahtanut.
Toivottavasti miehesi nimi ei ala L kirjaimella. Pettää pakussaan sen kun kerkeää. Vaimo parka! 😢
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä ilkeileviä/muka nokkelia komentteja. Miksi ei saisi olla huolissaan? Mulla oli taannoin ihan älytön huoli kun mies ei tullutkaan metsäreissulta kotiin ja akku oli loppunut. Miksei sama huoli voi koskettaa, vaikka kyse on kaupunkiympäristöstä?
Sen lisäksi huolissaan ollessa auttaa, että voi edes näennäisesti netissä puhua asiasta jonkun kanssa. Kyllä onnettomuuksia ja sairaskohtauksia sattuu nimenomaan usein ihan aikuisille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin ajattelen. Eli jos muka olisi joku toinen nainen niin mies olisi varmaan keksinyt, että jää yöksi veljelleen. Mutta tosiaan ilmoitti, että tulee nyt eikä sen jälkeen ole kuulunut mitään. Ap
Millä lailla tulee? Tulee kotiin vai ejakuloi.
Nyt hän tuli kotiin! Oli lähtenyt veljensä luota silloin kahdelta ja mennyt kaverinsa luokse pelaamaan koko yöksi ja akku oli loppunut. Hän on ennenkin pelannut myöhään videopelejä, mutta yleensä kotona. Ap
Olet naurettava!
Montakohan tuhatta ukkoa on väsähtänyt muikkelilleen lauantaiaamuna.
Itse olet kantesi valinnut vakkaseni.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti miehesi nimi ei ala L kirjaimella. Pettää pakussaan sen kun kerkeää. Vaimo parka! 😢
Vierailija kirjoitti:
Ei ala L:llä, eikä omista pakua :D ihan tosissaan oli pimeän ja myräkän yllättämänä eksynyt reitiltä. Pääsi kyllä loppujen lopuksi omin avuin turvassa kotiin, koska on tottunut eränkävijä, mutta huoli oli suuri. En ymmärrä, miksi aina pitää vähätellä toisen murheita. Huoli on merkki empatiasta, jota tuntuu nykyään ihmisiltä puuttuvan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt hän tuli kotiin! Oli lähtenyt veljensä luota silloin kahdelta ja mennyt kaverinsa luokse pelaamaan koko yöksi ja akku oli loppunut. Hän on ennenkin pelannut myöhään videopelejä, mutta yleensä kotona. Ap
Ja haju johtuu kun kaverilla on sillitynnyri josta oli roiskunut vaatteille. Ap
Tällä kertaa ei oo kyllä mikään onnettomuus. Tämä mies selvästi pettää vaimoaan.