Netin jakaminen kännykästä läppärille, maksaako se jotain?
Mulla on DNA:n liittymä, Samsungin älypuhelin ja Acerin läppäri. Jos jaan puhelimesta netin läppärille, joudunko maksamaan siitä ylimääräistä?
Millaisia kokemuksia teillä muilla on?
Kommentit (10)
Onko dna:n liittymässä datarajaa? Millään muilla merkeillä tai millään ei ole merkitystä
Ei maksa. Se on sama netti joka on sinulla kännykässä, mutta jos jaat sen niin yleensä kännykästä netti hidastuu.
No jos sulla on rajaton netti niin ei tule lisäkustannuksia.
1laitat vaan sen mobiilitukiaseman päälle ja sillä sipuli
Ei se mitään maksa erikseen. Ainoa, jos sun liittymässä on joku datarajoitus, niin sitä pitää seurata.
Yli 10 vuotta olen käyttänyt kännykän nettiyhteyttä sekä pc:lle että tabletille. Hyvin pelaa. Vaimo käyttää omaa kännykkäänsä samalla tavalla.
Ihan turhaa maksaa erikseen simmit tablettiin ja mokkulaan.
Hidastuminen vois tapahtua silloin, kun monien yhtä aikaa käytössä olevien laitteiden nettiyhteys menee saman puhelimen kautta ja katsellaan useampaa elokuvaa yhtä aikaa. Normi nettisurfailussa ei juuri hidastele. Meillä tuo ei ole ongelma kun kumpikin käyttää yhtä laitetta kerrallaan. Mikä ap:n käyttötilanne on?
Ok, uskallan siis varmaan jakaa kännykästä netin läppäriin jotta voin seurata lätkäfinaalia :) Kiitos kaikille
Ap
Vaikka sulla on rajaton netti, saattaa tulla datankäyttövaroituksia. Jos on rajaton, niistä ei tartte välittää ja jos on datarajoitus, noita varoituksia tulee jos alat käyttää liikaa. Joten aika turvallista on.
Monen liittymän sopimus kieltää jakamisen mutta ei kai niitä juuri seurata.
Eipä maksa mulla DNA kk maksu muutenkin