Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö: kissat ovat vaikuttaneet ihmisen perimään enemmän kuin koirat

Vierailija
04.01.2019 |

Tutkijat pitävät syynä kissojen kantamaa toksoplasmoosia -nimistä alkueliötä. Monet ihmisistä kantavat periytyvää toksotartuntaa ja se on yhtä yleinen kuin syyliä ja sukupuolitauteja aiheuttava papilloomavirus. Arviolta jokatoisella ihmisrllä on jo tartunta. Jännittää nähdä mihin tämä kehityslinja lopulta vie, toksoplasmoosi lisää nimittäin lisää ihmisen suoritus- ja riskinotto kykyä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kissoja Kolumbus ei olisi uskaltanut lähteä purjehtimaan tuntemattomille vesille eikä ilman kissoja Neil Amstrong lentää kuuhun. Luonnostaan ihmiset ovat pohjimmiltaan pelkureita, koska villinä luonnossa ihmiset olivat petojen saaliseläimiä ja vain pelko piti ihmiset elossa.

Vierailija
2/6 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mun ex on nykyään crazy cat woman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kanssa huomannut, että kissat yhdistävät yleensä suiria saavutuksia tehneitä ihmisiä. Esimerkiksi Robert Pearylla ja Edmund Hillarylla oli lemmikkinä kissa.

Vierailija
4/6 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä aika paljon muitakin mikrobeja jotka ovat vaikuttaneet ja vaikuttavat edelleen. Emme tiedäkään kaikkea.  Tokson keksi kai lähinnä kissanvihaajat.  Ihmeen välinpitämättömiä jotkut kissan omistajat kyllä ovat. 

Vierailija
5/6 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kanssa huomannut, että kissat yhdistävät yleensä suiria saavutuksia tehneitä ihmisiä. Esimerkiksi Robert Pearylla ja Edmund Hillarylla oli lemmikkinä kissa.

Albert Einsteinillä oli koira.

Vierailija
6/6 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä aika paljon muitakin mikrobeja jotka ovat vaikuttaneet ja vaikuttavat edelleen. Emme tiedäkään kaikkea.  Tokson keksi kai lähinnä kissanvihaajat.  Ihmeen välinpitämättömiä jotkut kissan omistajat kyllä ovat. 

Osalla kissavihaajista on varmasti allurofobia eli kissa pelko, vaikka syytä ei tiedetä. Lisäksi monilla tuntuu olevan toksofobia toksoplasmoosia kohtaan vaikka tartunta on niin yleinen, ettei sitä ole enäö syytä pelätä. Vielä järjettömämpää on syrjiä ja vältellä toksotartunnan saaneita.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän