The Voice of Finland 2019
Kommentit (2964)
Mummun maanmainiot lihapullat.
Roopessa on sellasista karismaa että siitä tulee vielä törkeen kova nimi laulajana ja esiintyjänä, odottakaa vaan!! Ei maailma kaadu siihen et ei koko ajan pysy nuotissa, mut siihen se esiintyvän taiteilijan ura kaatuu, et sitä ei viitsi katsella..
Tuossa mummon lihapullien mainoksessa oleva poika on transmies.
Vierailija kirjoitti:
Nuo Roopen luritukset on sillä rajalla, että alkavat melkein olla koomisia.
Mä oikeesti nauroin 😂
Joli vaikuttaa jotenkin kypsältä ikäisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Roopessa on sellasista karismaa että siitä tulee vielä törkeen kova nimi laulajana ja esiintyjänä, odottakaa vaan!! Ei maailma kaadu siihen et ei koko ajan pysy nuotissa, mut siihen se esiintyvän taiteilijan ura kaatuu, et sitä ei viitsi katsella..
Tuhannesti tämä. Roope voisi laulaa esimerkiksi Marillionin biisejä ihan suvereenisti. En nyt tiedä mistä tuo Marillionin vetäisin, no, haluaisin varmaan itse olla kuulemassa :D.
Jotenkin ei balanssissa nää soundit, musiikki liian kovaa ja aluksi kaikki laulaa niin kuin eivät kuulisi musiikkia.
Okei, tää on hyvä. Saatiin neljäs nuotissa pysyjä. Katotaan, miten näiden kohdalla käy jatkon kanssa. Pahaa pelkään, että yksi nuotinvierestälaulaja jatkaa...
Minkä ikäinen Joli on?
Tinni on ärsyttävä!
Vierailija kirjoitti:
Eipä innosta nyt tämä Roope. Tuomarit innoissaan, kun vaan kiekuu korkeelta kovaa. Outoa että välillä Roopellakin selkeitä epäpuhtauksia pitkissä nuoteissa.
Tuntuu ettei kukaan oikein pysy vireessä. Roope kuitenkin näistä eniten.
Liekö television kaiuttimissani vika?
Taidan kuunnella jakson myöhemmin uudestaan kunnon kuulokkeilla.
Sen Ollin tiimiläisen ranskan lausumisesta tuli mieleen Frendien Joey puhumassa ranskaa 👀 Rohkea veto kyllä, pisteet siitä!
Mä en nyt vaan tykännyt tästä Jolin jutusta, Adele on niin kova, että pitäisi jättää rauhaan sen biisit.
Musta Joli kuulosti laulaessaan Almalta.
Vierailija kirjoitti:
Joli vaikuttaa jotenkin kypsältä ikäisekseen.
Oho, olisin luullut , että on ennemmin 31 ellei jopa 41.
Hyvä veto, mutta toivoisin, ettei nämä kokelaat vetäisi näin isoja biisejä. Vaikea tuoda oikein mitään omaa näihin esityksiin. Roope ja Joli jatkoon.
Tulikin yhtäkkiä mieleen Nicole Scherzingerin vetämä Purple rain. Princestä nyt puhumattakaan.