Kohta mies tulee töistä ja minulla on päällä pieruverkkarit ja tunika
Olen odottanut miestä jo niin kauan. Kiva kun kohta tulee.
Kommentit (36)
Lämmitätkö sille roiskeläppäpitsan mikrossa?😀
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kirjoittaa sen aloitukseen, mutta ajattelin, että se on niin ilmeistä, että jätän sen mainitsematta. 😁
Ap
Miksei mun luokse tule naisia ikinä?
Voisin odottaa rusetti munassa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen odottanut miestä kauan. Lähti viemään roskia vuonna 1989 eikä ole näkynyt sen jälkeen.
Olen syntynyt 1989. Toivottavasti asioiden välillä ei ole yhteyttä... 😐
M kirjoitti:
Miksei mun luokse tule naisia ikinä?
Voisin odottaa rusetti munassa.
Johtuisko siitä että käytät rusettia munassa, se on "vähän" outoa😁
Lopeta karkin ja pullan jatkuva syöminen niin ei pieretä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kirjoittaa sen aloitukseen, mutta ajattelin, että se on niin ilmeistä, että jätän sen mainitsematta. 😁
Ap
Eiköhän ukko itse osaa mikroa käyttää
Mä voisin kutsua miehen tänne..jaapa jaa..
Minulla ei ole pieruverkkareita, mutta mies on. Mistä voisin hankkia pieruverkkarit?
Laske kunnon ruisleipäpieru juuri ennen miehesi saapumista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole pieruverkkareita, mutta mies on. Mistä voisin hankkia pieruverkkarit?
Kirppiksiltä löytyy sopivasti kulahtaneita.
Vierailija kirjoitti:
Cittarissa ainakin on, siinä Puma verkkareiden vieressä.
Täällä myös mies tulossa kohta kotiin. Lämmittelen ja rasvailen *eräaukkoani häntä varten. Tyytyväinen mies on perheen sielu.
Kuulostaa kiihoittavalta. Naisen pieremää pyllyvakoa on ihana nuuskia ja nuolla muna kovana.
SETÄ
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kiihoittavalta. Naisen pieremää pyllyvakoa on ihana nuuskia ja nuolla muna kovana.
SETÄ
Miksi päättelit, että olen nainen?! Olen 46-v mies ja miestäni varten tässä rasvailen aukkoani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SETÄ
Miksi päättelit, että olen nainen?! Olen 46-v mies ja miestäni varten tässä rasvailen aukkoani.
No hyi helvetti! Jumala rankaisee moista luonnottomuutta Maailman Lopulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SETÄ
No hyi helvetti! Jumala rankaisee moista luonnottomuutta Maailman Lopulla!
Jumamaa ei ole olemassa ja paksu siitin tuntuu ihanalta suolessa.
Kuulostaa siltä että teillä pannaan kohta.
Minäkin olen odottanut miestä kauan. Lähti viemään roskia vuonna 1989 eikä ole näkynyt sen jälkeen.