Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totuus vai valhe: kaikki alkoholistit ja narkomaanit on tunnedddikteja, sanoi joku ex narkki

AndyMcCoys
04.01.2019 |

kaikki alkoholistit ja narkomaat on tunnedddikteja, sanoi joku ex narkki sitä mäjin oon, huumeita en äytä mut se on se perjantai feelis kun pitäs saada musaa korviin ja vähnä alkholia että ois taas hyvä olo, monesti se tunne tulee just kun on jo hyvä olo ja haluaa vaan vahvistaa sitä

1. Moos. 4:7

Eikö niin: jos teet hyvin, voit kohottaa katseesi; mutta jos et hyvin tee, niin väijyy synti ovella, ja sen halu on sinuun, mutta hallitse sinä sitä!"

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yt menisi vannomaan mutta usein narkeilla on jokin persoonallisuushäiriö..

Vierailija
2/6 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse olen alkoholin suurkuluttaja enkä katso olevani tunneaddikti. Itse asiassa olen tunnemaailmaltani aika tasainen ja tylsä. Sen sijaan olen kyllä addikti siihen ihan fysiologiseen hyvään oloon joka juomisesta tulee. Ei se mun tunnemaailmaa kauheasti muuta, mutta ai ai kun tuntuu hyvältä nousuhumalassa muuten, kroppa ihan täynnä energiaa ja intoa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ perusluonne hyvin yksinäinen, ei viihdy ihmisten seurassa kauaakaan, mutta  musan parissa viihtyy yksin

itsllle uskoon tulo ratkaisi 21 vuotiaana peruskysymykset ja masennuksen sekä itsetunto-ongelmat ja elämä rullasi ok 12 vuotta mutta sit erakoiduin kun kaikki kaverit hävisi elämästä "jonnekin naimisiin" ja itse koin burn outin 33 vuotiaana

sitten onkin mennyt huonosti 15 vuotta, mutta yritän kömpiä kohti Jeesusta joka päivä

Vierailija
4/6 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en yt menisi vannomaan mutta usein narkeilla on jokin persoonallisuushäiriö..

Usein (aina?) addikteilla on mielenterveysongelmia, mutta ei nyt välttämättä persoonallisuushäiriötä.

Vierailija
5/6 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mullla lut psykeongelmiakin, jopa psykoosi, mutta se johtui liian ankarasta hengellisestä askeesista ja silloin en käyttänyt alkoa, paastolla tapoin itseni melkein 70 päivää vesipaastoa putkeen, 43 kg paino ja sairaalaan osastolle

kostan tän allahille!

Vierailija
6/6 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joh. 10:10 

Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.