Mihin piiloudut kaupassa, jos näet tutun?
Itse olen huomannut että vessapaperitornin keskellä on kolo, jonne sopii ihminen. Hätätilanteessa makaamaan palvelutiskin taakse. Näitä mahdollisuuksia ei kaikissa kaupoissa ole, joten mitä te teette?
Kommentit (61)
Kiipeen ostoskärryihin ja menen sikiöasentoon.
Naamioidun pikkulapseksi kusemalla alleni ja alkamalla rääkymään. Silloin tuttu ei tunnista.
Jähmetyn paikoilleni, otan tekovirneen ja osoitan jotain tölkkikasaa.
Tuttu luulee minua mainostauluksi.
M
Pakastimeen! Mielellään siihen, missä on jotain perunapakasteita, niiden alle mahtuu hyvin. Ennen joulua jouduin hädissäni kinkkujen sekaan, ei hyvä!
Käyn vain pienissä kaupoissa, koska peltomarketit on täynnä tuttuja.
Ei tarvitse mennä piiloon, riittää kun on ei ole kuulevinaan ja näkevinään.
otan päinvastaisen linjan. Kailotan tutulle kamalaa junttimurretta viääntäen, täysillä volyymilla: kas, tuttu heippaa kiiruulla itsensä siitä sinne mistä tulikin...
Kahvipakettien takana on aina tilaa, joten heittäydyn hyllylle. Toisinaan on mennyt parikin tuntia.
Käyn vain Ikeassa ja sielläkin vaatekaappiosastolla. Nuorempana ja hoikempana saatoin käydä marketeissakin kun mahduin isoon pyykkikoriin jota kannoin mukanani, mutta ei enää taivu :(
Mene reunimmaiseen käytävään niin että näet kaikki käytävät, niin tiedät missä tuttu liikkuu, jos mahdollista
Menen takimmaiseen nurkkaan lukemaan keksipaketin tuoteselostetta ja odotan että tuttu poistuu kaupasta.
Esitän kiireistä ja tärkeää, jolla ei ole aikaa katsella ympärilleen, eli en ole huomaavinankaan, ei tarvitse piilotella
Voi näitä saa*anan typeriä muka vitsikkäitä aloituksia! Eikö niistä millään pääse eroon muuten kuin eliminoimalla niiden rustaajat?
Minä kun olen pienikokoinen, niin nappaan hyllystä Kindermunan, syön sen äkkiä ja piiloudun muovimunan sisään.
Menen heti seitsemältä aamulla kauppaan. Siloin on pienin mahdollisuus törmätä tuttuihin.
Termin Ator kirjoitti:
Voi näitä saa*anan typeriä muka vitsikkäitä aloituksia! Eikö niistä millään pääse eroon muuten kuin eliminoimalla niiden rustaajat?
Ja mitäs sulla on sitten annettavaa tälle palstalle?
En pakene. Tunnistin sut viimeksi takaaapäin.
XD