Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin piiloudut kaupassa, jos näet tutun?

Vierailija
04.01.2019 |

Itse olen huomannut että vessapaperitornin keskellä on kolo, jonne sopii ihminen. Hätätilanteessa makaamaan palvelutiskin taakse. Näitä mahdollisuuksia ei kaikissa kaupoissa ole, joten mitä te teette?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan povarista aurinkolasit, mustat hanskat ja isken tekonimikyltin rinnuksiin. Esitän myymäläetsivää. Kukaan ei uskalla ottaa katsekontaktia.

Vierailija
42/61 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolakurkkutynnyriin, jos se on suhteellisen tyhjä. Otan kengät pois ensin, olenhan huomaavainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on mukana, menen ostoskärryjen alaosaan ja sihisen sieltä ohjeita siitä, mihin pitää mennä, etten näyttäydy. Tämä ei tietenkään toimi, jos tuttava on molempien yhteinen.

Vierailija
44/61 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on peruukki, käännyn selin ja tutkin intensiivisesti jonkun tuotteen tuoteselostetta. Vielä parempi jos lehtihylly on lähellä, peitän kasvot lehdellä.

Vierailija
45/61 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen äkkiä ulos ja oottelen tutun poistumista siinä laatikkomaisessa koirien säilytyshäkissä. Jos en ehdi ulos asti, myös tavaroiden säilytyslokero käy, jos olen syönyt kevyesti. Pulleana päivänä kietoudun kauttaaltani paketointipisteen pakkauspaperiin.

Vierailija
46/61 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipeän lähimmän hyllyn päälle.

Vierailija
47/61 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäydyn maahan ja esitän kuollutta.

Vierailija
48/61 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

otan päinvastaisen linjan. Kailotan tutulle kamalaa junttimurretta viääntäen, täysillä volyymilla: kas, tuttu heippaa kiiruulla itsensä siitä sinne mistä tulikin...

Sulta me just piiloudutaankin.

Vierailija
49/61 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn rauhallisesti hevi-osastolle ja alan tulostaa ihan hulluna punnitushintalappuja. Liimaan tarralaput huolellisesti naamani peitoksi, jättäen pienet kurkistusaukot ja hengitysreiät. Sitten jatkan ostoksiani hyvillä mielin, ilman paineita. Tuttava todennäköisesti pitää sekopäänä, mutta eipähän tunnista!

Vierailija
50/61 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein en kaupassa muista omaakaan nimeäni, joten ei kai minua silloin voi tunnistaa?

Vierailija
51/61 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa eläintarvikeosastolta löytyy koirien häkkejä. Muuten toimii, mutta usein kaikki on jo varattu.

Vierailija
52/61 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestän kohtauksen, jolloin vartija poistaa minut nopeasti ja tehokkaasti paikalta ennen kuin tuttuni ehtii minut bongata.

Vierailija
53/61 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, kukaan ei vielä ole maininnut kätevintä. 

Jokaisessahan vähänkään isomassa marketissa on pelikoneet. Tekeydyn kolikoksi ja sujahdan laitteen sisään. 

Toimii!

Vierailija
54/61 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan paistopisteen paperipussin päähäni ja esitän työn touhussa olevaa leipuria

Vierailija
55/61 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinojahan on monia ja täällä on lueteltu erittäin hyviä. 

Suosin kuitenkin perinteistä eli nappaan muovipussin päähäni kassalta. Varmuuden vuoksi (ettei tunnista vartalosta) käperryn lähimmän naisen hameen alle. Hipsterityppinen leveälahkeinen mies käy myös. 

Vierailija
56/61 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen isossa marketissa, piiloudun romaninaisen suuren hameen sisälle. Mikäli siellä on tilaa. Näppärää.

Vierailija
57/61 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koverran äkkiä kurpitsan ontoksi ja isken sen päähäni

Vierailija
58/61 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalinlehdistä laput naamalle ja menoksi!

Vierailija
59/61 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmissä kaupoissa hyppään pullonpalautuspisteen roskikseen ja odotan siellä kunnes vaara on ohitse. Vähän ällöttävää, mutta ainakaan ei tarvitse sosialisoida.

Vierailija
60/61 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva saada ihan oikeita ehdotuksia vai onko semmosia edes. Itse ahdistun ihan hirveästi tuttujen näkemisestä, menee koko kauppareissu ihan pilalle. Joskus oikeesti jätin hedelmät ostamatta kun yhet tutut pölisi siinä varmaan 10 minuuttia. Eikä ole mikään vitsi, en ihan oikeasti edes ymmärrä mikä siinä ahdistaa. Erityisesti silloin ehkä hävettää kun oon tehny -60 % iskun lähiPrismaan ja ostoskori on täynnä niitä.