Meidän autoa kadehditaan
Kommentit (36)
Jaksaakohan näin tylsästä provosta kukaan enää kimpaantua? Todennäköisesti jaksaa.
Joillain on huonot provot mutta todennäköisesti tässä on kyse vääristyneistä elämän arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaakohan näin tylsästä provosta kukaan enää kimpaantua? Todennäköisesti jaksaa.
Mua ainakin vituttaa käyttää aikaani tämän viestin kirjoittamiseen.
Auto ei ole enää mikään merkki varallisuudesta. Se on merkki siitä, että rahaa on laitettu autoon. Joko käteisellä tai velalla. Siihen on mahdollisuus niin monella tuloluokalla, ettei valveutuneita jaksa enää kiinnostaa.
Audi on yli hintanen paska idioteille tarkotettu Sqoda ja sen vääntö momentti menee sököks alta 100 tonnin kilo metrin niin että haista itte!
Ulkoa hieno, sisältä yllättävän ahdas, ainakin Q5.
Parempi provo, jos miehesi olisi pieraissut audiin.
Autolla joutuu ajamaan. Itselläni on kuljettaja ja voin palstailla kuljettajani hoitaessa Likaisen Työn.
Skoda Kodiaq on vastaava kuin Audi Q7, mutta laadukkaampi.
Tunnetteko te oikeasti automerkkejä?
Eikös tuo ole vanhanaikaista?
Mikä audin malli aapeella on?
Mulla on TT ja vähän vanhemmat sinkkunaiset käy kuumina siihen.
Tosi kiinnostavaa. Itse ostin Jaguar Epace kauppautoksi..
Vierailija kirjoitti:
Audi maasturi on niin upea ja arvokas.
Eiköhän väki tirsku teille pikemminkin tämån vuoksi: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/britit-selvittivat-huonoimmat-kuski…
Suomalaisen saamiseksi kateellliseksi riittä että auto on puhdas. Suomalaiset ovat sairain kansakunta kaikilla mittareilla.
Kuka jaksaa kadehtia kenenkään autoa?
Aattelin että mara tullut leasing mersuaan kehumaan. Teillä varmaan samasta firmasta liisattu?
Kyllä se ilo loppuu kun mies syö autossa lasten vanukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen saamiseksi kateellliseksi riittä että auto on puhdas. Suomalaiset ovat sairain kansakunta kaikilla mittareilla.
Linkki?
Isälläsi oli linkki kun se sua teki.
Hyvä homma!