Onko miehesi tissi, peppu vai sääri-mies? ;)
Kommentit (17)
(Onneks mulla on ne, muuten se mies ei olis mun)
Mulla enempi B-osastoa. Mies sanoo että rinnat ovat jotenkin muutenkin vääränlaiset, väärässä paikassa tms. jotta olisivat hänen makuunsa.
enkä mä kohta enää kestä sitä! Joka välissä tississä kiinni.... ku laitan ruokaa, suihkussa, sohvalla tv:tä katsoessa, siis koko ajan... Enkä mä saa sitä lopettamaan, varmaan 10 vuotta jo aiheesta maininnu!!!
sitten tissi
ja sääristäkin tykkää jos ne on olkapäillä :D
Ensin sanoi peppu, sitten sanoi, että kyllä se tissikin melkein yhtä paljon. Molemmat kun ovat niin mukavia :D
On aina tykännyt pepustani, ja onhan se mukavaa kun mies taputtelee peppuani aina ohi mennessään. =)
Kyllä se ihan tisseistäkin tykkää, mutta ei kuulemma sääristä ole niin ollut kiinnostunut.
toinen taasen tykkää kaikista tisseistä eniten. Mulla pienehkö peppu, ja pienet tissit, sääret ihan kivat.
kun tavattiin mies sanoi, että mulla on maailman parhaat bosat. Nyt 8 vuoden jälkeen maanvetovoima ja nyt imetys on vaikuttaneet kyllä valitettavasti D75-kokoisiini, joten eivät ole enää ihan sitä mitä silloin, mutta onneksi mies tykkää edelleen... Ja ei ne tissit ole kaikki, ei kai sitä muuten yhdessä oltaisi.
Oli jo silloin, kun mulla oli kiinteät 75D-tissit ja hyvä pylly. Nyt kun on enää hyvä pylly, niin kiva kiva ;)
Jostain syystä kaikki poikaystäväni on aina olleet peppumiehiä. Hauska nähdä, että on niitä muitakin olemassa. Siis muitakin preferenssejä.
Ja vieläkin kelpaa, vaikka on rytistyneet pikkurusinat...en kyllä ymmärrä:)
sääriin se ei kiinnitä mitään huomiota, tissien ja takapuolen pitää olla isot kuulemma
onneksi mulla onkin piukka ja pyöreä ;). kehuu kyllä tissejäkin maailman parhaiksi, vaikka eivät omasta mielestäni todellakaan ole... :). kuihtuneet ruikulat...
harmi, koska tissini jäävät väilllä huomiotta ;-)