Mihin mielenosoitukseen osallistut seuraavaksi?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Mielenosoitukset...
Loistava esimerkki siitä että "minä" tiedän paremmin kuin se enemmistö joka valitsi vastustamani asian.
Enkä pue liivejä, toivottavasti katselen uutisia ja syön popc… no ok, sipsejä kun työstävieroksujia laitetaan ojennukseen Nokian kumipampuolla ja non-leathel aseilla.
Selittäisikö joku muuten miksi vasemmiston mielenosoitukset järjestetään arkisin työaikaan? Eikö ne ole duunissa?
Työväen mielenilmauksiin liittyy usein ulosmarssi työpaikoilta. Aktiivimallia vastustavissa mielenosoituksissa on puolestaan paljon työttömiä.
Vaikea sanoa, en ole koskaan ollut mielenosoituksessa. Johonkin ilmastomarssiin voisin osallistua.
Kallion katutappeluun ! Ainii, en ole ulkomaalainen
Olen mukana kun kansan syvät rivit osoittavat mieltään rajakkipersu-miekkarissa. Kaikilla kolmella on keltaiset liivit!
Kai se oma mielenilmaisu on etten lähde mielenosoituksiin, vaan otan rennosti kotona.
Tasa-arvoa ja tukiasekä lisiä vastustavan miekkariin voisin osallistua
Samassa voitaisiin vaatia työttömyyskorvausten ja toimeentulo tukien poistoa
Silppu kirjoitti:
Tasa-arvoa ja tukiasekä lisiä vastustavan miekkariin voisin osallistua
pro-asumistuen ja lapsilisien poisto
Feministien vapauttakaa v*ttu -miekkariin
Alastonmarssille naisten sekaan
M
Polttakaa Kirkot kodittomien lämmikkeeksi-mielenosoitukseen. Ei keltaisia liivejä, vaan mustat bändipaidat päälle
Ainut oikea mielenosoitus on laiton.
Mielenosoitukset...
Loistava esimerkki siitä että "minä" tiedän paremmin kuin se enemmistö joka valitsi vastustamani asian.
Enkä pue liivejä, toivottavasti katselen uutisia ja syön popc… no ok, sipsejä kun työstävieroksujia laitetaan ojennukseen Nokian kumipampuolla ja non-leathel aseilla.
Selittäisikö joku muuten miksi vasemmiston mielenosoitukset järjestetään arkisin työaikaan? Eikö ne ole duunissa?