Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tipattoman aloittamisen tuska. Vieroitusoireita?

Sindi 88
04.01.2019 |

On tullut juotua säännöllisesti( mutta ei kauheita määriä kerrallaan) syksyn ajan. Esim. stressaavan työillan jälkeen pari lasia punkkua melkein joka ilta. Nyt päätin lopettaa tämän tavan, kun luin miten pienikin määrä alkoholia vaikuttaa kehoomme.. Olen ollut nyt viikon ilman viini-iltojani ja olo on paska. Kylmähiki ja väsymys koko ajan. Mutta pahinta on psyykkiset oireet:hermostunut, ahdistunut ja tosi masentunut.. Kaupassa tuntuu tulevan paniikkikohtaus koko ajan. Tuntuu että mikään ei helpota ja tekisi mieli ottaa jääkapista puolikas punkkupullo ja olla taas rentoutunut.. Mitä teen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sindi kirjoitti:

Kiitos vastauksista ja tsempeistä! Täytyy vaan jatkaa sitten.. Ap

Sellainen neuvo että tunti kerrallaan tai päivä kerrallaan.

Ajattele viininhimoa provokaationa tai provona jonka ignooraat tai ohitat.

En usko että alkoholismisi on niin paha että sinun pitää mennä Espanjaan katkohoitoon vaihtoehtoiseen terapiaan tms. Joillekin ne auttaa, mutta yleensä ollaan silloin siinä tilanteessa että täristään ja hikoillaan kun viinaa ei saa.

Vierailija
22/22 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tissutellut syksyn, ihan reilustikin. Kai joku kyllästyminen tuli, kun ei tee edes mieli. Päätin olla 3kk juomatta

Mulla sama että ei tee tiukkaa koska pakonomainen juominen kertakaikkiaan kyllästyttää. Aloitin tipattoman jouluna ja olen tammikuun, taidan olla helmikuunkin kokonaan ilman. Aika näyttää olenko pidempäänkin, en aseta liian isoa tavoitetta vielä.

Että on hyvä olo kun salilla jaksaa paremmin ja uni on laadukkaampaa eli olen virkeämpi. Lisäksi jää pelko pois, juodessani ollut koko ajan pelko terveyden menettämisestä. Ja en tosiaan ole ollut mikään harrastelija vaan juonut isoja määriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla