Onko puolisollasi joku ärsyttävääkin ärsyttävämpi kaveri?!
Nyt saa avautua tähän jos jokin kyrsii, niin minäkin aion nyt tehdä ja haluaisin kuulla onko muilla vastaavaa ongelmaa!
Mua nimittäin ottaa suunnattomasti aivoon yksi miehen pitkäaikainen ystävä, joka siis on todellakin ärsyttävä ihan kaikkien mielestä ja joka mittapuulla, jopa mies ja kaveripiirikin ovat hänestä jotenkin ärsyyntyneitä, mutta kukaan ei tohdi sanoa koskaan hänelle vastaan mistään. En ymmärrä miksi mies ja muut saman kaveripiirin tyypit yhä hengaavat tämän ihmisen kanssa, ehkäpä tottumuksesta. Ehkäpä kyseessä on ihan pesunkestävä narsisti, heille ei sanota vastaan!
Tuntuu että muut miehet ovat kuta kuinkin jo kasvaneet aikuisiksi, ovat kohta viisikymppisiä, niin tämä yksi jaksaa mennä, ryypätä, osallistua jokaiseen tapahtumaan minkä vain bongaa (että voi ryypätä niissä) ja vetää näitä toisia miehiä mukaansa, milloin ketäkin. Voi onneksi miehet vähenevissä määrin suostuvat hänen "kotkotuksiinsa" lähtemään mukaan, mutta kyllä joka kerta **tuttaa kun oma mieheni on hänen kohteenaan ryyppäyskamuksi pyytämisessä ja EI ei kuulu sanavarastoon kun tämä wanna-be-teini on kyseessä.
Tällä miehen ystävällä on itsellään kolme lasta ja pitkäaikainen aviopuoliso. Perhe oirehtii, mutta jostain syystä vaimo pysyy miehen kanssa vaikka voi pahoin (olen aina ihmetellyt että miksi oi miksi!). Tiedän että miehen ystävä kuolaa reissuillaan muita naisia ja ehdottelee, vaikka itse on ruma kuin ladonovi! Siis semmonen wanna-be-teini, mutta ryppyinen ja roikkuva ja pallomahainen. Vaatteet ovat niin "coolit" ja tukkatyyli, ihan kuin parikymppisillä, voi elämä.
Voi apua mikä teksti, mutta ottaa niin päähän! Olen jo niin kauan toivonut että tämä ärsyttävä ihminen poistuisi meidän elämästämme, tulisi vaikka uskoon tai kokisi jonkin raitistumisen tai vanhenisi jo niin että ei enää jaksaisi.
Jos olet tämmöinen ärsyttävä tyyppi itse, niin älä kinu perheellisiä ihmisiä kaiken aikaa joka paikkaan ryyppyreissuille, saat vain puolisoiden vihat niskoillesi. Pyydä niitä henkisesti omalla tasollasi olevia, eli parikymppisiä joilla ei vielä ole perhettä.
Ja kaikki rakkaus SINUN puolisollesi, olet sinä aivan uskomaton sissi!
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Viidenkympin villitys!!
No se! Ja paha!
Ap
ahaa teillä on piireissä ns. syntipukki. Miehenä voin kertoa, että minullakin on tuttavapiirissä "kake", joka aina houkuttelee ryyppäämään ja huoraamaan, muutenha en menis.
Vierailija kirjoitti:
ahaa teillä on piireissä ns. syntipukki. Miehenä voin kertoa, että minullakin on tuttavapiirissä "kake", joka aina houkuttelee ryyppäämään ja huoraamaan, muutenha en menis.
No on todellakin, tämä yksi "Kake" niin. Muita en moiti, ovat normaaleja miehiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää.
Voi sua onnellista! Tällä hetkellä tuntuu että ei ole meilläkään kovin kauan, en jaksa enää sitä idioottikamua, mutta koska mieheni tuntuu jaksavan, saa jaksaa aivan keskenään ja niin paljon kuin sielu sietää.
Ap
Mun miehellä on tuommoisia kavereita. Toivoisin että olisin valinnut sellaisen miehen jolle ei noin paljon kaveripiiri merkkaisi, tossuttajaksi minusta ei ole kun en viitsi miestä tukehduttaa sinne tossun alle.
Eli ap:ta harmittaa kun oma mies lähtee resuamaan? Ei se ole tämän kaken vika, se on ihan oman miehesi. Vihoittele hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on tuommoisia kavereita. Toivoisin että olisin valinnut sellaisen miehen jolle ei noin paljon kaveripiiri merkkaisi, tossuttajaksi minusta ei ole kun en viitsi miestä tukehduttaa sinne tossun alle.
Voi ei....meillä se tilanne että muiden kavereiden kanssa mun mies harrastaa urheilua, lenkkeilyä ja sen sellaista, mutta tämä yksi rappioheppu sitten vetää magneetin lailla näihin ryyppäjäisiin, mutta kuten sanottua, yhä vähemmän. Jokainen kerta saa kuitenkin niin ärtyneeksi että ei tosikaan. Ja niin, kun jokainenhan kaveripiirinsä itse valitsee, olen kanssa ajatellut että jonkinlaista tukahduttamistahan se olisi miestä suoranaisesti kieltää hänen kanssa meneminen....ovat olleet kavereita niin kauan. Aluksi tää wanna-be-teinikin oli ihan tavallinen perheenisä, vuosien mittaan on jotenkin luisunut alas. No, ei hän voi enää kauan jaksaa, kunto alkaa pettämään kun elintavat ovat mitä ovat ja ikääkin alkaa olemaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eli ap:ta harmittaa kun oma mies lähtee resuamaan? Ei se ole tämän kaken vika, se on ihan oman miehesi. Vihoittele hänelle.
Kyllä, harmittaa! Silloin kun Kake on kyseessä, muiden kanssa ei resuakaan. Mutta kun Kakelle ei sanota ei. Ja vihoittelenkin, joka kerta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, harmittaa! Silloin kun Kake on kyseessä, muiden kanssa ei resuakaan. Mutta kun Kakelle ei sanota ei. Ja vihoittelenkin, joka kerta.
Ap
Eli harmitus koskee miehesi resuamista, eik kakea. Jos kake kuolisi, ja mies resuaisi jonkun toisen kanssa, niin sitten se olisi taas sen kaverin, ei oman miehesi vika.
Mu miehellä on kans kännisoittelija, joka pyytää aina sinne sun tänne, mutta mieheni ei vastaa hänelle enää edes puhelimeen jos arvelee kyseessä olevan jotain viinaan liittyvää. Miehesi vain oikeasti haluaa resuta, kuten kaikki muutkin kaken kaverit, ja kake on siitä joviaali jätkä, että häntä ei haittaa vaikka vaimokkeet häntä syyttäisivätkin. Todellisuudessa miehesi pitää kakesta. Ihmettelen miten annat noin paksun pajunköyden upota itseesi??
:D Joo, kuten tässä ketjussakin on jo tullut ilmi, se on tosi kätevä tuommoinen kake, joka aina houkuttelee ryyppäämään :D (Aikuisten oikeasti - ei se kake varmaan sun miestäsi ase ohimolla PAKOTA ryyppäämään, kyllä se on ihan oma miehesi joka päättää lähteä sen mukaan. Eli jollain tasolla miehesi nauttii siitä - kukapa aikuinen ihminen tekisi toistuvasti asioita, joista ei pidä?)
Mun miesystävällä sen sijaan on/oli aidosti ärsyttävä kaveri. Vähän vanhempi mies, joka ei osoita mitään kunnioitusta minua kohtaan. On mallia "kun miehet puhuu niin naiset on hiljaa", ja arvosteli vieraillessaan luonani (miesystäväni kanssa) kun mies keitti meille teetä enkä minä, että näköjään feminismi on mennyt liian pitkälle kun mies joutuu piikomaan.
Sanomattakin selvää että mieheni tuossa vaiheessa pisti äijän ruotuun ja vierailu loppui lyhyeen. Eivät enää ole tekemisissä keskenään muuten kuin pakosta.
Joo. Onhan niitä... Tyhmyys ja aivopesu... En jaksais...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli harmitus koskee miehesi resuamista, eik kakea. Jos kake kuolisi, ja mies resuaisi jonkun toisen kanssa, niin sitten se olisi taas sen kaverin, ei oman miehesi vika.
Mu miehellä on kans kännisoittelija, joka pyytää aina sinne sun tänne, mutta mieheni ei vastaa hänelle enää edes puhelimeen jos arvelee kyseessä olevan jotain viinaan liittyvää. Miehesi vain oikeasti haluaa resuta, kuten kaikki muutkin kaken kaverit, ja kake on siitä joviaali jätkä, että häntä ei haittaa vaikka vaimokkeet häntä syyttäisivätkin. Todellisuudessa miehesi pitää kakesta. Ihmettelen miten annat noin paksun pajunköyden upota itseesi??
Kyllä harmitus koskee nimenomaan Kaken kanssa resuamista, resutkoon jonkun normaalin kanssa minkä ehtii, jos tahtoo resuta. Paksu pajunköysi ei enää muhun uppoa, sen verran on itselläkin jo ikää. Ja kyllä mieheni sen tietää.
Jos Kake kuolisi, ei tommosia kuulapäitä enää jäisi miehen kaveripiiriin. Hirveen vaikeaa on Kakea kuvailla tässä, mutta JOS jollain on sama tilanne, niin tietää ihmistyypin varmasti. Siksi toivoinkin vertaistukea Kaken jälleen kerran aiheuttamaan ketutukseen.
Kake on niin kauan ollut miehen kaveripiirissä, että kaippa niillä sitten on niin paljon yhteisiä muistoja ja ajoittain kivaakin kun muistelevat.
Ap
treffit kirjoitti:
:D Joo, kuten tässä ketjussakin on jo tullut ilmi, se on tosi kätevä tuommoinen kake, joka aina houkuttelee ryyppäämään :D (Aikuisten oikeasti - ei se kake varmaan sun miestäsi ase ohimolla PAKOTA ryyppäämään, kyllä se on ihan oma miehesi joka päättää lähteä sen mukaan. Eli jollain tasolla miehesi nauttii siitä - kukapa aikuinen ihminen tekisi toistuvasti asioita, joista ei pidä?)
Mun miesystävällä sen sijaan on/oli aidosti ärsyttävä kaveri. Vähän vanhempi mies, joka ei osoita mitään kunnioitusta minua kohtaan. On mallia "kun miehet puhuu niin naiset on hiljaa", ja arvosteli vieraillessaan luonani (miesystäväni kanssa) kun mies keitti meille teetä enkä minä, että näköjään feminismi on mennyt liian pitkälle kun mies joutuu piikomaan.
Sanomattakin selvää että mieheni tuossa vaiheessa pisti äijän ruotuun ja vierailu loppui lyhyeen. Eivät enää ole tekemisissä keskenään muuten kuin pakosta.
Kakekin on sovinisti, myös omaa vaimoaan kohtaan. Ja mun mies kiltti ja Kaken tossun alla. Mutta minä palan tulta ja tappuraa Kaken vuoksi, mutta eipä se auta. Mikään muu kuin joko mun lähteminen, Kaken poistuminen (kokonaan, uskoontulo, joku viinanäpäytys tms.) ei taida auttaa.
Ap
Viidenkympin villitys!!