Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa kun mies on mukava kaikin puolin, mutta mulla ei oo mitään vetoa sitä kohtaan

Vierailija
03.01.2019 |

:/ en tunne minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toinen voi tuntea, joten matka jatkuu.

Vierailija
2/20 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Mies on ollut sinkku hyvin pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerro sen ikä ja mista baarista sen löytää, kiitos.

Vierailija
4/20 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Mies on ollut sinkku hyvin pitkään.

Ja sinunko nyt sitten pitäisi saada joku "sinkunpelastamispalkinto". Kyllä oletkin jalo luonne.

Vierailija
5/20 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kerro sen ikä ja mista baarista sen löytää, kiitos.

Ikä 32 eikä se käy baareissa.

Ap

Vierailija
6/20 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ja millä paikkakunnalla? Voisin käydä tarkastamassa, josko minua innostaisi.

Vierailija
7/20 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ja millä paikkakunnalla? Voisin käydä tarkastamassa, josko minua innostaisi.

Pk-seutu. Löytyy Tinderistä. Sinne vaan selaileen.

Vierailija
8/20 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuollaisia miehiä tai yleensäkin toisen sukupuolen edustajia ole maailma väärällään, ei niitä voi kaikkia pelastaa.

Vierailija
9/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihinkin ihmisiin ei vain tunne vetoa mitenkään, vaikka kuinka yrittäisi. Minulla oli nuorena aikuisena myös sama tilanne yhden aivan täydellisen miehen kanssa. Olimme tunteneet jo lapsesta saakka ja ihan kaikki olivat varma, että meistä tulee pari, mutta ei, hän oli liian kaveri. Vaikka miten yritimme kehitellä jotakin enemmän ja juttelimme helposti tunteja, niin en tuntenut minkäänlaista vetoa ja mielenkiintoa häneen. Hän oli kuin veli, ei Mies.

En pysty vieläkään edes kuvittelemaan mitään enempää hänen kanssaan, en halaamista enempää. Itse olen naimisissa ja lapsia on, mies on seurustellut muutamia kertoja ja useamman vuoden jaksoja, mutta sinkku taas. Hän olisi ollut aivan täydellinen mies ihan varmasti, mutta minulle hän oli väärä.

Vierailija
10/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi väkisin haluta.

Vierailija
11/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitten niitä naisia, jotka tarvitsevat sitä vetoa miestä kohtaan. Sääliksi käy.

Vierailija
12/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sitten niitä naisia, jotka tarvitsevat sitä vetoa miestä kohtaan. Sääliksi käy.

Vetovoima toiseen on tärkeää. En voisi kuvitellakaan seurustelevani ihmisen kanssa, johon en tunne mitään vetovoimaa. Hän olisi silloin vain yksi kaveri.

Kaveruuskin on hyvä, mutta se ei aina riitä. Jos eteen tulee ihminen, johon tuntee vetovoimaa ja kaikki muutkin asiat tuntuvat hyviltä, niin kaverisuhde jää kakkoseksi. Vetovoimaa ei voi pakottaa tulemaan ja sitä ei voi myöskään estää. Jotakin vetovoiman tapaista voi tulla ehkä myöhemmin, jos oikein yrittää, mutta se ei ehkä riitä ikuisesti.

Liian monet menevät naimisiin ja perustavat perheen kaverin kanssa, toinen on ihan ok, tyydytään.

Vierailija
13/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä miestäkö sinun käy sääliksi? Sinulla taitaa olla oma lehmä ojassa nyt, kun noin surullisesti kirjoitat. Kaikille ei tyydyttävä riitä, oli kyse sitten miehestä, kodista, työstä tai mistä vain.

Vierailija
14/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurustelin tälläisen miehen kanssa ollessani reilu 20 vuotias.

Nähtiin baarissa, haki tanssimaan, suudeltiin ja lupasin lähtekö treffeille. Kaikki ystävät sanoivat onpa komee.

Mut oli puoli vuotta sitten jätetty ja olin ihan maassa vieläkin.

Päätin kokeillaan nyt tätä sitten. Oli tosi helppoa olla yhdessä. Mies ei ollut liian päällekäyvä, ei koko ajan kiinni, loistava juttelemaan, kivoja kavereita, ihan törkeen hyvä sängyssä, sain joka yö monta krt. Oltiin kummatkin opiskelijoita, raha-asiat menivät nappiin jne.

Pari vuotta me jaksettiin. Sitten hän sai töitä toiselta paikkakunnalta ja lupasin tulla perässä, mulla opiskelut kesken. En ikinä mennyt.

Puolen vuoden päästä kirjoitti kirjeen ja sanoi on muuttanut asumaan yhteen yhden naisen kanssa. Minä en ikinä uskonut meihin ( kyllä ) ja tämä nainen uskoo.

Vierailija
15/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos saat edes vähän seisokkia mene tarjoaa itseäsi.

Vierailija
16/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli toisinpäin, mies oli paska mutta seksuaalista vetovoimaa oli liikaakin. 

Vierailija
17/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Mitä muuta iloa nainen edes suhteesta muuten saa? Pitäisi olla vaan tyytyväinen kun saa olla talouden- ja lastenhoitajana miehelle?

Vierailija
18/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihinpä naiset nyt sitä vetoaan tuntisivat. 

Johonkin viihdeteollisuuden opettamiin kiiltokuviin, jollaisia ei oikeastaan ole edes olemassa. 

Vierailija
19/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johonkin viihdeteollisuuden opettamiin kiiltokuviin, jollaisia ei oikeastaan ole edes olemassa. 

Ei. Se on se noin 2% kaikista miehistä. Vaikea saada koska kilpailu on kova, mutta mieluummin sitten yksin kuin sellaisen miehen kanssa joka ei kiinnosta. 

Vierailija
20/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Vaikka kumppaneihinsa...