Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hellyyden näyttäminen parisuhteessa ja lapset?

Vierailija
03.01.2019 |

Juu, lapseni 8 ja 12 v. eivät ole koskaan nähneet poskisuukkoa lämpimämpää vanhempien välillä. Erostani nyt 1,5 v. ja olen alkanut tapailla tosi kivaa miestä, joka tykkää hellyydestä ja läheisyydestä. Auttakaa uusavutonta - miten meidän tulisi lasten seurassa käyttäytyä? Ei tosiaan olla exän kanssa edes samalla sohvalla istuttu lasten kanssa... matkoille lähtiessään (ja niitä riitti!) suukotti poskelle. Onko tässä uudessa ok, että suukotan miestäni tavatessa ja lähtiessä ja esim. kun istutaan kaikki sohvalla, hän voi halia mua? Kiitos!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukot tavatessa ja lähtiessä on ok, halailu on myös ok. Sellainen jatkuva kiehnääminen ja nuoleskelu ei ole kivaa muiden läsnäollessa.

Vierailija
2/10 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tottakai! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa hellyyttä näyttä. Suukot ja halit on normaalejä. Itsellä sama tilanne. Ex ei halunnut koskea, ja nykyinen suhde on sellainen, että istutaan sohvalla usein lähekkäin ja suukotellaankin välillä. Ei tietenkään ihan nuoleskella lasten nähden.

Vierailija
4/10 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti myös lapset saavat haleja ja silityksiä! On ankeaa ja outoa, jos niitä ei riitä perheessä kuin kahden välille.

Vierailija
5/10 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kauheasti kannata lasten nähden hellyyttä osoittaa.

Varsinkin, kun erostaaänne kuitenkin suht lyhyt aika (siis lasten ikään suhteutettuna) ja he eivät ole tottuneet näkemään vanhempiensa välillä hellyyttä.

Uusi puolisosi on heille, kuitenkin vieras ihminen.

Ehkä sitten myöhemmin, jos suhteenne kestää pidemmän aikaa.

Just suukko suulle tavatessanne ja pois lähtiessä.

Kävelyllä voitte hetken, vaikka pitää käsistä kiinni, mutta ei enempää.

Vierailija
6/10 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta ihmistä ei ylipäänsä kannattaisi tuoda kotiin ennen kuin suhde on varmalla pohjalla. Eiköhän ne hellyyden osoitukset ehdi muutaman kuukauden odottaa, vaikuttaa siltä että et itsekään edes kunnolla tunne koko ihmistä.

Vierailija
7/10 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Olen lapsille selittänyt tilanteen, että eivät ole ennen nähneet aikuisten välisiä hellyydenosoituksia ja siksi tuntuvat oudoilta, siis nuo halaukset ja nopeat suukot. Tuon ikäiset jo ymmärtävät. Toki mustasukkaisuuttakin on. Ovat kuitenkin iloisia, että kaikki meillä on paremmin kuin koskaan. Tämä mies välittää myös lapsista, toisin kuin heidän isänsä.

Vierailija
8/10 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on vienyt meitä brunssille, Heurekaan ym. Haluaa, että lapsilla hyvä olla. Ei kai voi olla huono mies?

Vierailija
9/10 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset näki suukkoja ja haleja mun ja eksän välillä ja olivat mustasukkaisia kuten asiaan kuuluu.

Uuden miehen kanssa ei todellakaan ole vältelty kosketusta mutta toki hirveää imuttelua ei olla harrastettu lasten edessä. Mutta toistemme nuuskuttelua, halailua ja suukkoja. Normaalia rakkautta saa näyttää. Näytän sitä mielettömän paljon myös lapsille niin kauan kuin iän puolesta ottavat vastaan. Osoitan rakkautta sanoin ja teoin kaikille perheessä.

Seksi on hankalampi juttu, tietenkin sitä on vain lukitun oven takana mutta väkisin joskus jotain kuuluu jos joku tulee yllättäen yöllä ovelle herättyään tms. Ajatellaan että se on normaaliin elämään kuuluvaa ja me sitä teemme, mahdollisimman hiljaa toki kun lapset kotona. Mutta isommat tajuaa mistä kyse. No, kaikki kai sitä lasten kotona ollessa tekevät jos lapsia on enemmän kuin yksi perheessä. En tiedä miten ihmiset sen yleensä ratkaisee.

Vierailija
10/10 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutta ihmistä ei ylipäänsä kannattaisi tuoda kotiin ennen kuin suhde on varmalla pohjalla. Eiköhän ne hellyyden osoitukset ehdi muutaman kuukauden odottaa, vaikuttaa siltä että et itsekään edes kunnolla tunne koko ihmistä.

Jokainen arvioi asian ihan itse. En usko että sun ulkopuolisen arviota tarvitaan. Mun lapset halusivat että tuon miehen näytille kun kuulivat vahingossa meidän puhelun ja arvasivat että mulla on miesystävä, kaikki meni luontevasti vaikka suhde ei vielä silloin ollut varmalla pohjalla. No nyt on kun ollaan naimisissa.

Ei lapset kuole siihen jos tapaavat vanhemman muutaman kumppanin. Eri asia raahata joka pano kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi