Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia lestadiolaisnaiset on kumppaneina? (KYSYMYKSIÄ)

Avuton
03.01.2019 |

Jos nyt linjoilla ois joku, joka tuntis vähän vanhoillislestadiolaisuutta ja tarkemmin lestadiolaisnaisia. Oon tutustunut yhteen reilu parikymppiseen lestadiolaisnaiseen ja ollaan hengattu jonkun verran sekä koulumaailmassa että vapaa-ajalla ja oon hänestä tosi kiinnostunut, mutta en ole yhtään varma voiko lestadiolaisnainen seurustella ulkopuolisen kanssa, onko se yleistä?

Reilu parikymppiseksi hän ei ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa, onko tämä heidän kohdalla normaalia? Millaisia lestanaiset on seurustelukumppaneina? Päihteitä hän ei käytä tai käy baareissa tai yökerhoissa.

Kaiken kaikkiaan todella herttanen, hyvä käytöksinen ja naapurintyttömäinen, maanläheinen ja vaatimaton, valtana kaunis nainen, mutta onko häntä turhaa edea ”taviksen” yrittää?

Kaikesta tiedosta oon kiitollinen! Pidetään keskustelu nyt lestadiolaisnaisissa eikä poukkoilla muualle.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lestadiolaiset on ilman meikkii ihan samannakosii ku muutki.ne kayttaa sita paitsi nudemeikkii ja sanoo et on meikittomii :"D ihanniinku missit ja mallitki

Ei käytä kaikki ja siis minusta jos vähän laittaa puuteria tasoittamaan vaikka kiiltämistä niin kyllä voisin sanoa että aika meikitön meno. Jonkun finnin peittäminen peitepuikollakinon lähinnä juurikin siisteyteen perustuva juttu ja ainakin oma lestakaveri sanoi että meikin käyttämättömyys perustuu siihen ettei saa muuttaa itseään tarkoituksella eri näköiseksi kuin on. Se että on vähän puuteria ei tee kyllä mitään radikaalia ulkonäkömuutosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi