Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista ns. epäsopivia pareja tiedät?

Vierailija
03.01.2019 |

Koulutuksen, ammatin tms. vuoksi?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainaskii Aku Ankka ainakuu se tapaa Iines Ankan niin vaa höyhenet pöllyävät. Sinähän varmaan tiedät heidän ammatit, joo?

Vierailija
2/39 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkoilija ja missi.

Insinööri ja sairaanhoitaja.

Eiku.....Pitikö olla epäsopivia? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs pari on koomista katsottavaa vaikka muuten sopivat toisilleen, mutta mies erittäin hoikka lähes 2 metriä ja nainen vähän yli 150cm erittäin ylipainoinen lähes pallon mallinen

Vierailija
4/39 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä epäsopivia pareja, varsinkaan koulutukseen tai ammattiin liittyen. Vähän koulutettu voi helposti olla koulutettua sivistyneempi, jos käyttänyt vapaa-aikansa järkevästi.

Kaikki tuntemani parit keitä tulee mieleen, sopivat toisilleen... Jos tuntisin näitä pareja joissa toinen vaikka on kiltti ja ihana ja toinen ilkeä ja väkivaltainen, niin nehän ei tietenkään sovi yhteen. Onnelliset parit taas sopii.

Vierailija
5/39 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pitkä rimpula, vaatteettomana varmaan luut paistaa. Nainen taas lyhyt ja paksu. Ei siinä, molemmat on oikein mukavia, mutta välillä huvittaa tuo kokoero.

Vierailija
6/39 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen risupartainen ja askeettisesti elävä runoilijanrenttu ja kumppanini on kunnianhimoinen ammattitanssija ja sivutoiminen malli.

Vierailija
7/39 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny ja Erika. 50 vuotta ikäeroa. Toki ovat vapaita olemaan yhdessä oman halunsa mukaisesti, mutta onhan tuo käsittämätöntä. Olen Erikan ikäinen nainen ja en voisi IKINÄ kuvitellakaan moista.

Vierailija
8/39 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Danny ja Erika. 50 vuotta ikäeroa. Toki ovat vapaita olemaan yhdessä oman halunsa mukaisesti, mutta onhan tuo käsittämätöntä. Olen Erikan ikäinen nainen ja en voisi IKINÄ kuvitellakaan moista.

No yhtä vähän se Danny voisi kuvitella seksiä seitsemänkymppisen mummon kanssa.

Vierailija
9/39 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen risupartainen ja askeettisesti elävä runoilijanrenttu ja kumppanini on kunnianhimoinen ammattitanssija ja sivutoiminen malli.

Eli molemmat ovat taiteilijoita. Mikä olikaan se ero? Sinä olet laiska?

Vierailija
10/39 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on ihan pelkkä sopimussuhde. Erika on aina halunnut julkisuuteen, hoki sitä jo varhaisteininä. Ei vaan se oma lahjakkuus meinaa kantaa, niin on hankittava kohu siihen tueksi. Ja Danny on täysverinen pelimies, on ollut aina. 

Vierailija
11/39 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöltään eriparisen pariskunnan tiedän. Mies on pitkä, hoikka ja poikkeuksellisen hyvännäköinen, jopa kaunis. Rouva on myös pitkä, mutta hyvin kookas myös leveyssuunnassa. Hän on suorastaan ruma naiseksi. Kaipa he jollain tavalla kuitenkin ovat toisilleen sopivat, kun yhdessä ovat.

Vierailija
12/39 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yhtä vähän se Danny voisi kuvitella seksiä seitsemänkymppisen mummon kanssa.

On luonnollisempaa että pappa haluaa mummoa, kuin että pappa haluaa lapsenlapsenlapsen ikäisiä kakaroita. 

Vierailija
13/39 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redrama ja se nuori tyttö, joka näyttää ihan hänen lapseltaan. Redrama on keski-ikäinen taskukokoinen mies ja kasvoiltaan ikäistään huomattavasti vanhemman näköinen. Tyttö puolestaan näyttää livenä noin 15-vuotiaalta. Kylmäävän näköinen ikäero, joka pistää miettimään...

Vierailija
14/39 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöltään eriparisen pariskunnan tiedän. Mies on pitkä, hoikka ja poikkeuksellisen hyvännäköinen, jopa kaunis. Rouva on myös pitkä, mutta hyvin kookas myös leveyssuunnassa. Hän on suorastaan ruma naiseksi. Kaipa he jollain tavalla kuitenkin ovat toisilleen sopivat, kun yhdessä ovat.

Nainen on iskenyt miehen näissä tapauksissa aina. Mies ei uskalla toimia itse ja tyytyy sitten iskijään, joka ei ole koskaan hyvännäköinen, koska hyvännäköisten naisten ei tarvitse lähestyä miehiä itse.

Vierailija
15/39 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi partasuu homppelipomppelia imuttelemassa raamatunvastaisesti.

Vierailija
16/39 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Nilkkinen ja Sanni

Vierailija
17/39 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi partasuu homppelipomppelia imuttelemassa raamatunvastaisesti.

Totta, raamattu kannattaa kääntää imuttelun ajaksi myötäpäivään.

Vierailija
18/39 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli molemmat ovat taiteilijoita. Mikä olikaan se ero? Sinä olet laiska?

En ole laiska mutta pidän yksinkertaisesta ja hiljaisesta elämästä ja vältän työntekoa. Kumppanini juoksee tavoitteiden perässä ja motivoituu saavutuksista. Olemme myös fyysisesti hyvin erilaisia. Hän on treenattu ja minulla on kaljamahaa. Ihmiset yllättyvät nähdessään meidän suutelevan.

Vierailija
19/39 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tohtori ja vaimonsa yo-merkonomi. En tajua miten ovatkin löytäneet toisensa.

Vierailija
20/39 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni on naimisissa palomiehen kanssa. Ystäväni on johtamassa asemassa oleva älykkö. Mies on niin yksinkertainen duunari. Olen ymmärtänyt, että  miehen avut ovat muualla kuin keskusteluissa. En itse pysty keskustelemaan sen miehen kanssa yhtään. On tyhmä kuin saapas. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan