sain juuri selville mieheni synkän salaisuuden
Hän provilee täällä. Pyydän anteeksi kaikilta puolestaan. Olen vaatinut lopettamaan sohvalla nukkumisen uhalla.
Kommentit (11)
Jos on kunnon provoja, anna toki jatkaa. Älyllinen harrastus on hyvästä. Jos provot ovat huonoja ja aina samasta aiheesta JSSAP.
No onpas kauheen synkkää. Terve ihminen trolla vähintään kerran päivässä jossakin päin nettiä. Siitä saa usein kutkuttavat hykerrykset. Ei siinä mitää pahaa tai sairasta ole. Tervetuloa internettiin. Horatsut.
Vierailija kirjoitti:
No onpas kauheen synkkää. Terve ihminen trolla vähintään kerran päivässä jossakin päin nettiä. Siitä saa usein kutkuttavat hykerrykset. Ei siinä mitää pahaa tai sairasta ole. Tervetuloa internettiin. Horatsut.
Ai terve ihminen?
Tuohan on hauskaa. Ainakin minulla olisi. Kehittele juttua eteenpäin. Älä paljasta mitään hänelle.
Ai onko täällä muitakin kuin provoilijoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai terve ihminen?
Sulla on hyvä perä. Pidä se.
Tunnistan täältä yhden provoilijan, tuttu entisestä elämästäni. En voi olla tietenkään varma, mutta monta vinkkiä on jo tullut aiheiden ja tyylin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan täältä yhden provoilijan, tuttu entisestä elämästäni. En voi olla tietenkään varma, mutta monta vinkkiä on jo tullut aiheiden ja tyylin perusteella.
no ei ole kovin taitava jos käyttää tunnistettavaa tyyliä
Vierailija kirjoitti:
Olenko se minä?
Valtaosa provoista on surkeita, joten miehesi sopii hyvin joukkoon.
Ei provoa, jossa sana suomalainen olisi oikein kirjoitettu.