Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei muut huononäköiset! Millaiset silmälasit sinulla on? Pitäisi hankkia

Vierailija
13.05.2006 |

uudet lasit, mutta kun vahvuutta on -8, on valinta hankalaa. Nyt kehykset ovat vielä leveitä, joten linssit näyttävät tosi paksuilta. Optikkoni väittää, että 1.9-taitekertoiminen lasilinssi rikkoutuu tosi helposti ja suosittelee muovilinssiä 1.74-taitekertoimella. Sen reunapaksuus kapeahkossa kehyksessä olisi 6,1mm! Apua, en haluaisi sellaisissa kulkea. Kerro, millaisiin laseihin olet itse tyytyväinen. Muistatko linssimerkkiä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pokat on kyllä aika jykevät mutta ihan jees. En oo pahemmin ees aatellu noita linssejä, ohennetut ne aina olleet mulla. omat lasit on molemmat favoptic piste comista vai mikä se nyt on

Vierailija
2/6 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään niistä tosi paljon. Naamaan tulee vähän väriä, kun en ole mikään himomeikkaaja. Sivusta linssi on aika paksu, mutta jotenkin häipyy sangan taakse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkö, joten aika paksut on linssit. Ei näy sivulle lainkaan kun on sangat jotka sivuilta leveät. Tosi tyylikkäät ja hyvännäköiset!

Vierailija
4/6 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.9 ja LASIlinssi, on ollut jo monta vuotta eikä onglemia. Miinuksia on 10.

Vierailija
5/6 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska 1.74 taitekertoimessa on parempi optiikka. Tietysti jos olet jo tottunut 1.9:een, niin ei sitä sitten kannata vaihtaa.

Pokilla voi aika paljon vaikuttaa reunapaksuuteen. Valitse kapeat, soikeat kehykset, niin reunapaksuus ei näy niin selvästi. Samoin muovikehyksiin linssin paksuus peittyy mukavasti.

Vierailija
6/6 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelisin ehkä noiden 1.9 ja 1.74:n välimuotoa eli 1.8:n lasilinssiä. Ei rikkoudu niin helposti (1.9 on todella ohut linssin keskeltä, ja siitä johtuu tuo linssin rikkoutumisherkkyys). 1.8:ssa on parempi optiikka kuin 1.9:ssa. Lasilinssi on siitä parempi, että vaikka se onkin painavampi, niin se on kestävämpi. Ei mene esim. piloille kuumuudesta.

t. 8 (optikkoliikkeesä työskentelevä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän